Çilbir!!
Bao buns met pulled chicken/pork
Oh dit lijkt me fantastisch maar ik kan geen gepocheerde eieren maken, op geen enkele manier gewoon.
Met alles! Lekker over soep, op een broodje met hummus en gegrilde groenten. Noedels, ramen, door dipjes en bij fried rice.
Gezondheid
@Nysmn dit inderdaad allemaal! Zeker bij bijvoorbeeld wortel of zoete aardappel soep. En ook bij stamppot
En ik gebruik die olie ook vaak om uien aan te bakken. Dan verspreidt de smaak ook heel lekker door een gerecht
Vandaag komt hier de monteur voor de afwasmachine tussen 8:00-12:00, de post nl tussen 13:00 en 16:00 en tussen 16:00 en 17:00 coolblue met een nieuwe droger.
Dat wil voor mij zeggen dat ik de hele dag aan tafel zit te wachten op de volgende bezorger. Ik krijg het dan in mijn hoofd niet voor elkaar dat ik tussendoor gewoon klusje kan doen of zo.
Een boek lezen? Voelt misschien toch alsof je iets nuttigs doet vandaag.
Ik bak ook wel eens een spiegeleitje met de deksel op de pan, ook lekker
Het is 17 november en ik ben al klaar met kerstcadeaus kopen. Love mezelf.
Dat een gezellig logeerpartijtje bij mijn ouders uitmondt bij het ontbijt in een heel nare politieke discussie waarbij ik nu in tranen mijn man bel omdat ik zo teleurgesteld ben in hoe mijn ouders denken en ik het gevoel heb gewoon bij ze vandaan groei.
En ik vind het ook gewoon zo naar. Snap gewoon niet dat twee zulke intelligente mensen dit soort uitspraken doen.
Er vervolgens zegt mijn moeder ook nog dat ik maar moet uitkijken als mijn dochters later op stap gaan “ met al die asielzoekers”.
De uitslag van het weggenomen weefsel is er en alle huidkanker is weggehaald 🥹
In de wachtkamer van de tandarts om mn verstandskies te laten trekken. Ik kan je zeggen met angst voor de tandarts schijt ik echt 100 kleuren
dat kost toch evenveel moeite als dat bericht typen
Gewoon lekker op de bank hangen en serie/ film kijken.
Klusjes komen een andere keer wel weer
Ik heb wekelijks schaatsles, is heel leuk maar de docent geeft steeds van die twijfelachtige feedback Deze keer: “je gaat echt heel snel!! jammer dat je houding gewoon echt niet goed is” hahaha
Geeft ze dan ook tips hoe je het kan verbeteren?
Ja zeker ze is top, ik vind het ook wel grappig dat ze niet eens probeert om heel aardig feedback te geven
Bij mij ook!! Wij hebben gevonden waar ze naar binnen komen en dat hebben we helemaal afgeplakt met ducktape. Maar echt nooit geweten dat die beesten zich zo klein kunnen maken
Ik heb vanmiddag voor het eerst in 2 jaar een sollicitatiegesprek en ik ben zooo zenuwachtig. Werd wakker met zo’n onrustig gevoel van adrenaline meh. Duurt nog zo lang voordat ik er vanaf ben.