Wat je even kwijt wil #67

In de wachtkamer van de tandarts om mn verstandskies te laten trekken. Ik kan je zeggen met angst voor de tandarts schijt ik echt 100 kleuren :weary:

4 likes

dat kost toch evenveel moeite als dat bericht typen :sob:

5 likes

Gewoon lekker op de bank hangen en serie/ film kijken.

Klusjes komen een andere keer wel weer

4 likes

Ik heb wekelijks schaatsles, is heel leuk maar de docent geeft steeds van die twijfelachtige feedback :smiling_face_with_tear: Deze keer: “je gaat echt heel snel!! jammer dat je houding gewoon echt niet goed is” hahaha

16 likes

Geeft ze dan ook tips hoe je het kan verbeteren?

2 likes

Ja zeker ze is top, ik vind het ook wel grappig dat ze niet eens probeert om heel aardig feedback te geven

Bij mij ook!! Wij hebben gevonden waar ze naar binnen komen en dat hebben we helemaal afgeplakt met ducktape. Maar echt nooit geweten dat die beesten zich zo klein kunnen maken

Ik heb vanmiddag voor het eerst in 2 jaar een sollicitatiegesprek en ik ben zooo zenuwachtig. Werd wakker met zo’n onrustig gevoel van adrenaline meh. Duurt nog zo lang voordat ik er vanaf ben.

36 likes

Vorige winter was er steeds een vinkje dat meerdere keren per dag in het voederhuisje op mijn balkon kwam zitten eten en dan wel tien minuten per keer bleef zitten, terwijl de meeste vogeltjes snel iets pakken en dan weggaan. Ze zat ook echt op haar kont, niet op haar pootjes. Ik was aan haar gehecht geraakt en had haar ook een naam gegeven (Vinkelientje). Maar in de lente kwam ze niet meer en ik was er echt een beetje verdrietig over.

EN NU IS ZE DUS TERUG ik vind het zo gezellig :sob:

Dit is haar maar dan op de rand van het balkon:

172 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Te schattig

5 likes

Bless

4 likes

Van de week hadden ze hier op t kantoor ook gesprekken. Dus misschien een gerustelling diegene die met jouw dat gesprek doet is wss ook best zenuwachtig!
Succes vanmiddag.

1 like

Dankjewelll
Lijkt me wel interessant om in die positie te zitten! En vooral vervelend als je mensen daarna moet afwijzen. Over 2.5 uur heb ik het achter de rug!

1 like

Ik zocht ff ruzie op reddit, maar nu heb ik ruzie op reddit. Ik moet beter nadenken.

Gaat om een youtuber met ontklauwde katjes.

12 likes

Boterham met kaas haha

2 likes

Ik heb bijna alle cadeautjes voor secret Santa bij elkaar gesprokkeld, maar nu komt het ergste. Die dingen netjes inpakken

6 likes

Niet zomaar weggooien! Vaak kun je nog ff mailen. Vgm mag er geen eind datum aan zitten.

10 likes

Ik heb afgelopen tijd wel eens sollicitatiegesprekken afgenomen en vond dat heel leuk! Maar vooral omdat ik geen leidinggevende ben en dus ook niet hoef af te wijzen haha. Ik deed het als collega en dan een beetje kijken of iemand in het team zou passen enzo. Dus ook niet alleen de serieuze vragen. En ik waardeer het altijd wel als mensen zeggen dat ze zenuwachtig zijn. Het is ook gewoon heel spannend!

Ben benieuwd hoe het bij jou gegaan is?

3 likes

afwijzen liet ik HR altijd doen :stuck_out_tongue: maar ik vond gesprekken voeren ook best spannend ja

benieuwd hoe het is gegaan!

1 like