Wat je even kwijt wil #67

Afwijzen vind ik zooo moeilijk, maar mensen aannemen is echt superleuk! Dat je ze mag bellen om te zeggen dat ze het zijn geworden.

Ik vind trouwens aan de organisatiekant zitten tijdens de gesprekken ook altijd spannend hoor, ik voel me dan mega verantwoordelijk over de te maken keuze terwijl ik niet eens leidinggevende ben :joy:

6 likes

Ik dacht door alle aanbiedingen, mails en berichten hier op het forum dat het vandaag al black friday was, maar is dus pas volgende week :exploding_head:

6 likes

Oh hahaha dat is dan een fijne taak om af te schuiven :sweat_smile:

@Luipaard en @Soy.peor Ik had het idee dat een van de twee ook best zenuwachtig was. Maargoed uiteindelijk was ik het meest zenuwachtig haahha

Maar ik vond het wel redelijk gaan! Ik heb best wat kennis die zij zoeken en dat had ik niet verwacht hahaha. Verder bellen ze me maandag of dinsdag of er een tweede gesprek voor me in zit, wel lekker snel allemaal!
Ik voelde me soms wel een sukkel, want ik kan in een soort ratelstand belanden en dan ga ik ook veel met mn handen praten en als je mijn zinnen uit zou schrijven zou er niks van kloppen🄲 Ik hoor mezelf dan in de knoop raken en wat eruit komt klopt dan voor geen meter.

14 likes

Ohja wat je als laatste omschrijft herken ik volledig! Zo ben ik ook altijd als ik solliciteer. En dan denk ik achteraf ook wat heb ik in godsnaam allemaal gezegd??
Wel fijn dat je beter matcht dan je had verwacht. Hopelijk ga je dan iig met een goed gevoel het weekend in en dan maandag of dinsdag goed nieuws! Lekker dat dat al zo snel is idd. Dan zit je niet al te lang in spanning.

5 likes

Dit dacht ik vorige maand al :joy:. En vandaag was ik er weer van overtuigd ja

2 likes

Ik had het financieel even kut dus ik moest twee weken met 10 euro doen. Ik had gelukkig genoeg boodschappen in huis dus prima maar nu heb ik gewoon weer geld en ineens een wedstrijd met mezelf om zo lang mogelijk geen boodschappen te halen terwijl ik letterlijk alleen koffie en een verrotte wortel in huis heb?? Wat ga ik eten dan vanavond jezus hele dag kunnen voorbereiden en nu nog in pyjama in m’n nest liggen

11 likes

Ik heb voor het eerst in denk wel tien jaar ofzo neusspray gekocht en wat een wondermiddel is dat. Jammer dat je het maar een week mag gebruiken, hopelijk ook niet nodig maar ik werd echt zo gek en claustrofobisch van m’n dichte neus :sweat_smile:

8 likes

Omgg sta al 3 uur in de keuken want taart voor morgen bakken en moeilijk gerecht voor vanavond en heb helemaal pijn in mijn schouders, rug en nek dus nu houd ik liggend op de keukenvloer pauze.

19 likes

ā€œJa Vaiaan, ik kan echt geen hert eten. Dat is zooo zielig. Zit je Bambi te eten.ā€
ā€œNee, nou ga je Wilbur de varken eten.ā€

Logica van vleeseters…

5 likes

Welkom to the dark side met mij @Nude en @Friemel

2 likes

Noo hoe lang gebruik je het al dan?! Kun je geen alternatief via huisarts krijgen? Wat stom zeg :frowning:

2 likes

Ik al iets langer dan een jaar nu

Jeetje wat kut zeg. Het is ook echt in groten getale te vinden bij de drogist. Nja ik hoop echt dat ik snel bijv alleen maar voor slapen gaan hoef te sprayen. Doe het nu 2x per dag ipv de toegestane 3x, hoopte dat dat al zou schelen

1 like

Komt echt goed, gewoon niet langer gebruiken dan 7 a 8 dagen. De 1e (vooral) nacht is dan vaak wat klote, maar daar moet je doorheen. Als je daar doorheen bent, is het allemaal weer oke.

(Dit gaat niet op als je het al heel lang gebruikt/je neus er aan verslaafd is. Dat begrijp ik uiteraard.)

6 likes

Hahahaha welkom bij onze club! Ik durf niet eens te zeggen hoe lang ik het heb gebruikt. Inmiddels afgekickt wel samen met @Friemel en ben zo blij dat ik het niet meer nodig heb nu. Maar nog steeds ongoing struggles wel met opeens weer helemaal dicht zitten op vage momenten. Ik denk dat ik ook voor @Luzarl en @Friemel spreek als ik zeg dat je echt echt echt niet langer dan 5 dagen moet sprayen, omdat je echt niet afhankelijk wil zijn van dit spul.

5 likes

Dit is echt zo’n geluk in mn leven nu. Was altijd bezig met wanneer ik tijd had om het te halen om niet zonder te zitten en of ik het wel altijd bij me had enzo. Ben al twee maanden niet in de etos geweest geloof ik nu en das zo heerlijk haha :smiling_face_with_tear:

7 likes

Probeer t eens met naturel hummus :drooling_face:

2 likes

Aaaah :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben een beetje trots op mezelf. Vanavond bij een concert geweest en in plaats van nog lang nazitten besloten om lekker naar bed te gaan. Dus morgen hopelijk lekker fris. :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ultiem genot, na een reisje weer in je eigen bed liggen. :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes