Wat je even kwijt wil #67

Vorige winter was er steeds een vinkje dat meerdere keren per dag in het voederhuisje op mijn balkon kwam zitten eten en dan wel tien minuten per keer bleef zitten, terwijl de meeste vogeltjes snel iets pakken en dan weggaan. Ze zat ook echt op haar kont, niet op haar pootjes. Ik was aan haar gehecht geraakt en had haar ook een naam gegeven (Vinkelientje). Maar in de lente kwam ze niet meer en ik was er echt een beetje verdrietig over.

EN NU IS ZE DUS TERUG ik vind het zo gezellig :sob:

Dit is haar maar dan op de rand van het balkon:

172 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Te schattig

5 likes

Bless

4 likes

Van de week hadden ze hier op t kantoor ook gesprekken. Dus misschien een gerustelling diegene die met jouw dat gesprek doet is wss ook best zenuwachtig!
Succes vanmiddag.

1 like

Dankjewelll
Lijkt me wel interessant om in die positie te zitten! En vooral vervelend als je mensen daarna moet afwijzen. Over 2.5 uur heb ik het achter de rug!

1 like

Ik zocht ff ruzie op reddit, maar nu heb ik ruzie op reddit. Ik moet beter nadenken.

Gaat om een youtuber met ontklauwde katjes.

12 likes

Boterham met kaas haha

2 likes

Ik heb bijna alle cadeautjes voor secret Santa bij elkaar gesprokkeld, maar nu komt het ergste. Die dingen netjes inpakken

6 likes

Niet zomaar weggooien! Vaak kun je nog ff mailen. Vgm mag er geen eind datum aan zitten.

10 likes

Ik heb afgelopen tijd wel eens sollicitatiegesprekken afgenomen en vond dat heel leuk! Maar vooral omdat ik geen leidinggevende ben en dus ook niet hoef af te wijzen haha. Ik deed het als collega en dan een beetje kijken of iemand in het team zou passen enzo. Dus ook niet alleen de serieuze vragen. En ik waardeer het altijd wel als mensen zeggen dat ze zenuwachtig zijn. Het is ook gewoon heel spannend!

Ben benieuwd hoe het bij jou gegaan is?

3 likes

afwijzen liet ik HR altijd doen :stuck_out_tongue: maar ik vond gesprekken voeren ook best spannend ja

benieuwd hoe het is gegaan!

1 like

Afwijzen vind ik zooo moeilijk, maar mensen aannemen is echt superleuk! Dat je ze mag bellen om te zeggen dat ze het zijn geworden.

Ik vind trouwens aan de organisatiekant zitten tijdens de gesprekken ook altijd spannend hoor, ik voel me dan mega verantwoordelijk over de te maken keuze terwijl ik niet eens leidinggevende ben :joy:

6 likes

Ik dacht door alle aanbiedingen, mails en berichten hier op het forum dat het vandaag al black friday was, maar is dus pas volgende week :exploding_head:

6 likes

Oh hahaha dat is dan een fijne taak om af te schuiven :sweat_smile:

@Luipaard en @Soy.peor Ik had het idee dat een van de twee ook best zenuwachtig was. Maargoed uiteindelijk was ik het meest zenuwachtig haahha

Maar ik vond het wel redelijk gaan! Ik heb best wat kennis die zij zoeken en dat had ik niet verwacht hahaha. Verder bellen ze me maandag of dinsdag of er een tweede gesprek voor me in zit, wel lekker snel allemaal!
Ik voelde me soms wel een sukkel, want ik kan in een soort ratelstand belanden en dan ga ik ook veel met mn handen praten en als je mijn zinnen uit zou schrijven zou er niks van kloppen🄲 Ik hoor mezelf dan in de knoop raken en wat eruit komt klopt dan voor geen meter.

14 likes

Ohja wat je als laatste omschrijft herken ik volledig! Zo ben ik ook altijd als ik solliciteer. En dan denk ik achteraf ook wat heb ik in godsnaam allemaal gezegd??
Wel fijn dat je beter matcht dan je had verwacht. Hopelijk ga je dan iig met een goed gevoel het weekend in en dan maandag of dinsdag goed nieuws! Lekker dat dat al zo snel is idd. Dan zit je niet al te lang in spanning.

5 likes

Dit dacht ik vorige maand al :joy:. En vandaag was ik er weer van overtuigd ja

2 likes

Ik had het financieel even kut dus ik moest twee weken met 10 euro doen. Ik had gelukkig genoeg boodschappen in huis dus prima maar nu heb ik gewoon weer geld en ineens een wedstrijd met mezelf om zo lang mogelijk geen boodschappen te halen terwijl ik letterlijk alleen koffie en een verrotte wortel in huis heb?? Wat ga ik eten dan vanavond jezus hele dag kunnen voorbereiden en nu nog in pyjama in m’n nest liggen

11 likes

Ik heb voor het eerst in denk wel tien jaar ofzo neusspray gekocht en wat een wondermiddel is dat. Jammer dat je het maar een week mag gebruiken, hopelijk ook niet nodig maar ik werd echt zo gek en claustrofobisch van m’n dichte neus :sweat_smile:

8 likes

Omgg sta al 3 uur in de keuken want taart voor morgen bakken en moeilijk gerecht voor vanavond en heb helemaal pijn in mijn schouders, rug en nek dus nu houd ik liggend op de keukenvloer pauze.

19 likes