Wat je even kwijt wil #67

Politie gebeld vanwege geluidsoverlast, is het net na ophangen gestopt :rage::rage:

7 likes

Ah nee gatverdamme, ik zou echt keihard gillen. Ik heb jaren in een appartement gewoond en nooit last van gore dieren en insecten gehad gehad maar heb nu al 2 keer zo’n vieze slak in de garage gevonden :cry: pak je ze zelf op? Ik wist echtniet wat ik ermee moest doen ik bevroor helemaal. Sterkte :face_in_clouds:

2 likes

Ik ben na 10 maanden verslaafd afgekickt met eerst overgaan op de kinderversie met 0,5 xylo en daarna de 1 neusgat methode. Ik begon met het neusgat dat aan de onderkant ligt als ik op m’n zij lig, omdat de bovenste vaak wel open gaat door zwaartekracht. Dat was anderhalve week echt kut, maar wel haalbaar, toen ik merkte dat het neusgat waarin ik niet sprayde uit zichzelf eigenlijk best wel vaak nog open was als het weer nodig was om te sprayen in degene waarin het nog ‘mocht’ ben ik gestopt. Dat was nog anderhalve week kut en toen was ik er vanaf. Nu al 4 maanden zonder :partying_face:

17 likes

Huh ik word 20 minuten geleden opeens wakker van de bel, dat er hier iemand in het portiek staat? Heb niet open gedaan want hoezo bel je op dit tijdstip aan, ik lag nog te slapen. Maar vind het wel heel vreemd

1 like

Ik had zo’n mooie droom en ben nu gewoon een beetje sad dat ik wakker ben hahaha :pleading_face:

4 likes

Lekker uitdampen!

2 likes

Dit is ook mijn methode, alleen start ik nu direct met 0,5% xylo. Helaas verval ik wel na elke verkoudheid weer terug in mijn verslaving :sweat_smile:.
(Groetjes van iemand die beroepsmatig jarenlang patiënten heeft geadviseerd “echt echt echt niet langer dan 7 dagen gebruiken hoor!!” Hahaha)

3 likes

Mijn kat heeft een nieuwe hobby om levende muizen mee naar binnen te nemen, echt super fijn. Nou begon het een beetje te stinken in de woonkamer, blijkt er al een tijdje een dode muis onder de baby box te liggen :nauseated_face:
Echt zo goor, hoop dat ie snel stopt hiermee.

8 likes

Hahaha wat fantastisch, en wat heeft Tilly gedaan om deze titel binnen te slepen?

3 likes

Heeft jouw kat in haar vorige leven bij de zara gewerkt?

20 likes

Ik heb dus ook een neusspray verslaving en ook gewoon al meer dan 10 jaar denk ik :grimacing: ik moet eigenlijk weer eens naar de dokter er mee om te stoppen want ik vind het zelf dus ook niet meer leuk. Toen ik een jaar in het buitenland woonde heb ik een paar flesjes in geslagen en je bent er zo afhankelijk van.

Ik gebruik nu alleen nog wel de kinderversie waar dus minder in zit

2 likes

De burgemeester tijdens de intocht van sinterklaas is echt gênant aan het acteren. Ik begrijp het wel, je zou maar burgemeester zijn en dan voor heel Nederland op tv dit moeten doen maar toch :joy:

7 likes

Ik heb tegelijkertijd menstruatiepijn en buikspierpijn onderin de buik, en dit is echt een nare combinatie :’)

1 like

Ik ben op zoek naar een bezigheid voor pak m beet twee dagdelen per week zodat ik wat onder de mensen kom (ik zie nu vaak mijn gezin en verder niemand, heb ook geen collega’s) maar dat valt nog niet mee…

3 likes

Vreselijk he? Ik ben ook overgegaan op de kinderversie en die toen steeds verder verdund met zoutoplossing. Na twee weken was ik er vanaf zonder dat ik echt ongemak heb ervaren. Echt, ik wou dat ik het veel eerder had gedaan!

1 like

Hoe heb je dat gedaan dan, dat verdunnen? Ik krijg die flesjes namelijk nooit open!

2 likes

Ik heb een leeg flesje online gekocht, maar als je het flesje dat je nu hebt even met het plastic onder de hete kraan houdt wip je m er zo af! Dus trekken, niet draaien!

2 likes

Het grappige is, ze gedraagt zich niet eens zo heel anders dan in het echt :laughing:

2 likes

Ik houd echt van luie zaterdagen. Wasje erin en lekker trash tv (RHOA) in bed kijken.

10 likes

Ja dat dacht ik ook maar er wordt vooral gevraagd om te wandelen, en dan ook incidenteel. Een soort hobby heb ik ook al bedacht maar door wat beperkingen zou dat overdag moeten en dat maakt het toch wel lastig, blijkt!

1 like