Wat je even kwijt wil #67

“Ja Vaiaan, ik kan echt geen hert eten. Dat is zooo zielig. Zit je Bambi te eten.”
“Nee, nou ga je Wilbur de varken eten.”

Logica van vleeseters…

5 likes

Welkom to the dark side met mij @Nude en @Friemel

2 likes

Noo hoe lang gebruik je het al dan?! Kun je geen alternatief via huisarts krijgen? Wat stom zeg :frowning:

2 likes

Ik al iets langer dan een jaar nu

Jeetje wat kut zeg. Het is ook echt in groten getale te vinden bij de drogist. Nja ik hoop echt dat ik snel bijv alleen maar voor slapen gaan hoef te sprayen. Doe het nu 2x per dag ipv de toegestane 3x, hoopte dat dat al zou schelen

1 like

Komt echt goed, gewoon niet langer gebruiken dan 7 a 8 dagen. De 1e (vooral) nacht is dan vaak wat klote, maar daar moet je doorheen. Als je daar doorheen bent, is het allemaal weer oke.

(Dit gaat niet op als je het al heel lang gebruikt/je neus er aan verslaafd is. Dat begrijp ik uiteraard.)

6 likes

Hahahaha welkom bij onze club! Ik durf niet eens te zeggen hoe lang ik het heb gebruikt. Inmiddels afgekickt wel samen met @Friemel en ben zo blij dat ik het niet meer nodig heb nu. Maar nog steeds ongoing struggles wel met opeens weer helemaal dicht zitten op vage momenten. Ik denk dat ik ook voor @Luzarl en @Friemel spreek als ik zeg dat je echt echt echt niet langer dan 5 dagen moet sprayen, omdat je echt niet afhankelijk wil zijn van dit spul.

5 likes

Dit is echt zo’n geluk in mn leven nu. Was altijd bezig met wanneer ik tijd had om het te halen om niet zonder te zitten en of ik het wel altijd bij me had enzo. Ben al twee maanden niet in de etos geweest geloof ik nu en das zo heerlijk haha :smiling_face_with_tear:

7 likes

Probeer t eens met naturel hummus :drooling_face:

2 likes

Aaaah :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben een beetje trots op mezelf. Vanavond bij een concert geweest en in plaats van nog lang nazitten besloten om lekker naar bed te gaan. Dus morgen hopelijk lekker fris. :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ultiem genot, na een reisje weer in je eigen bed liggen. :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Politie gebeld vanwege geluidsoverlast, is het net na ophangen gestopt :rage::rage:

7 likes

Ah nee gatverdamme, ik zou echt keihard gillen. Ik heb jaren in een appartement gewoond en nooit last van gore dieren en insecten gehad gehad maar heb nu al 2 keer zo’n vieze slak in de garage gevonden :cry: pak je ze zelf op? Ik wist echtniet wat ik ermee moest doen ik bevroor helemaal. Sterkte :face_in_clouds:

2 likes

Ik ben na 10 maanden verslaafd afgekickt met eerst overgaan op de kinderversie met 0,5 xylo en daarna de 1 neusgat methode. Ik begon met het neusgat dat aan de onderkant ligt als ik op m’n zij lig, omdat de bovenste vaak wel open gaat door zwaartekracht. Dat was anderhalve week echt kut, maar wel haalbaar, toen ik merkte dat het neusgat waarin ik niet sprayde uit zichzelf eigenlijk best wel vaak nog open was als het weer nodig was om te sprayen in degene waarin het nog ‘mocht’ ben ik gestopt. Dat was nog anderhalve week kut en toen was ik er vanaf. Nu al 4 maanden zonder :partying_face:

17 likes

Huh ik word 20 minuten geleden opeens wakker van de bel, dat er hier iemand in het portiek staat? Heb niet open gedaan want hoezo bel je op dit tijdstip aan, ik lag nog te slapen. Maar vind het wel heel vreemd

1 like

Ik had zo’n mooie droom en ben nu gewoon een beetje sad dat ik wakker ben hahaha :pleading_face:

4 likes

Lekker uitdampen!

2 likes

Dit is ook mijn methode, alleen start ik nu direct met 0,5% xylo. Helaas verval ik wel na elke verkoudheid weer terug in mijn verslaving :sweat_smile:.
(Groetjes van iemand die beroepsmatig jarenlang patiënten heeft geadviseerd “echt echt echt niet langer dan 7 dagen gebruiken hoor!!” Hahaha)

3 likes

Mijn kat heeft een nieuwe hobby om levende muizen mee naar binnen te nemen, echt super fijn. Nou begon het een beetje te stinken in de woonkamer, blijkt er al een tijdje een dode muis onder de baby box te liggen :nauseated_face:
Echt zo goor, hoop dat ie snel stopt hiermee.

8 likes