Wat je even kwijt wil #67

Hahaha wat fantastisch, en wat heeft Tilly gedaan om deze titel binnen te slepen?

3 likes

Heeft jouw kat in haar vorige leven bij de zara gewerkt?

20 likes

Ik heb dus ook een neusspray verslaving en ook gewoon al meer dan 10 jaar denk ik :grimacing: ik moet eigenlijk weer eens naar de dokter er mee om te stoppen want ik vind het zelf dus ook niet meer leuk. Toen ik een jaar in het buitenland woonde heb ik een paar flesjes in geslagen en je bent er zo afhankelijk van.

Ik gebruik nu alleen nog wel de kinderversie waar dus minder in zit

2 likes

De burgemeester tijdens de intocht van sinterklaas is echt gĂȘnant aan het acteren. Ik begrijp het wel, je zou maar burgemeester zijn en dan voor heel Nederland op tv dit moeten doen maar toch :joy:

7 likes

Ik heb tegelijkertijd menstruatiepijn en buikspierpijn onderin de buik, en dit is echt een nare combinatie :’)

1 like

Ik ben op zoek naar een bezigheid voor pak m beet twee dagdelen per week zodat ik wat onder de mensen kom (ik zie nu vaak mijn gezin en verder niemand, heb ook geen collega’s) maar dat valt nog niet mee

3 likes

Vreselijk he? Ik ben ook overgegaan op de kinderversie en die toen steeds verder verdund met zoutoplossing. Na twee weken was ik er vanaf zonder dat ik echt ongemak heb ervaren. Echt, ik wou dat ik het veel eerder had gedaan!

1 like

Hoe heb je dat gedaan dan, dat verdunnen? Ik krijg die flesjes namelijk nooit open!

2 likes

Ik heb een leeg flesje online gekocht, maar als je het flesje dat je nu hebt even met het plastic onder de hete kraan houdt wip je m er zo af! Dus trekken, niet draaien!

2 likes

Het grappige is, ze gedraagt zich niet eens zo heel anders dan in het echt :laughing:

2 likes

Ik houd echt van luie zaterdagen. Wasje erin en lekker trash tv (RHOA) in bed kijken.

10 likes

Ja dat dacht ik ook maar er wordt vooral gevraagd om te wandelen, en dan ook incidenteel. Een soort hobby heb ik ook al bedacht maar door wat beperkingen zou dat overdag moeten en dat maakt het toch wel lastig, blijkt!

1 like

Vrijwilligerswerk op een basisschool? Bijv. lezen met kinderen of helpen bij bepaalde activiteiten?

4 likes

Oh slim! Die kant had ik nog niet bedacht! Ik ga me er in verdiepen, bedankt voor de tip!

2 likes

Hahahaha :joy::joy:

Wat is naar de kapper gaan toch heeeerlijk :relieved: :relieved: Mijn kapper geeft altijd zo’n fijne hoofdmassage als ze mijn haar wast en het water is lekker warm en alles ruikt lekker en dat gefriemel door mijn haar en die warme föhn en daarna föhnborstel. En ze probeert ook niet per se een gesprek met me aan te knopen dus je hoort alleen van die zoem geluiden. Kan ter plekke wel in slaap vallen in de stoel :sleep:

29 likes

Vrijwilligerswerk, een teamsport, toneelvereniging? Edit: oh ik zie nu dat het overdag moet.

Mijn moeder doet vrijwilligerswerk bij de voedselbank en vindt dat ontzettend leuk!

2 likes

Oh jullie hebben echt goede ideeĂ«n! Ik zat even in een kringetje te draaien geloof (want ik haat wandelen haha), reuze bedankt ik ga ermee aan de slag đŸ©·

3 likes

Misschien de kringloop? Daar heb je aparte afdelingen (boeken, huishoud, kleding, elektra) en daar kun je volgens mij ook een beperkt aantal uur terecht.

6 likes

Als je er zelf niet uit komt kan je ook altijd een afspraak maken met een adviseur van de lokale vrijwilligerscentrale. BIjna elke gemeente heeft die wel. Die hebben een goed overzicht van wat er in je omgeving speelt. Het zal je verbazen wat er allemaal is !

3 likes