Wat je even kwijt wil #67

Echt goed idee op zaterdagmiddag met de auto naar het winkelcentrum.

2 likes

Omdat de Sint in onze woonplaats aankomt vond ik dat we er heen moesten… maar vond het koud en nat en overrated. Hopelijk herinnert m’n kind het nog over een paar jaar en was het niet voor niks.

9 likes

Ik kan mij niks herinneren van die optochten. Ik hoop voor je dat je kind een beter geheugen heeft dan ik

8 likes

Vaak zoeken ze in ziekenhuizen ook vrijwilligers voor patiëntvervoer en een beetje de weg wijzen, lijkt me altijd wel leuk. Maar weet niet of je daar vooral pensionado’s gaat tegenkomen

5 likes

In een verzorgingshuis zijn vaak ook vele vrijwilligers nodig voor activiteiten, wandel club, spelletjes middagen, buurtkamers of noem maar op.

2 likes

In het verlengde daarvan: het Rode Kruis zoekt ook altijd chauffeurs op vrijwillige basis. Vriend van mij doet dit en ze zijn heel flexibel met wanneer het hem uitkomt naast zijn gewone baan. En hij vindt het echt heel erg leuk, beetje kleppen met mensen die naar het ziekenhuis vervoerd moeten worden.

5 likes

Ik heb net geparkeerd om bij mijn schoonouders te eten/blijven slapen (mijn vriend is er al, we gaan straks naar een feestje in de buurt) en ik ben zo ongesteld en moe en kut dat ik wel kan janken, wil helemaal niet. :frowning: Slaat echt nergens op want het wordt allemaal leuk en gezellig, maar ik wil het liefst de hele avond in mijn eentje in foetushouding doorbrengen.

10 likes

Activiteiten bij een verzorgingshuis/koffie drinken met ouderen?

1 like

Mijn god ik heb weer een keelontsteking maar nu schreef de dokter antibiotica voor die je op een nuchtere maag moet pakken en wat een nachtmerrie is dat? Echt irritant hoe je er dus rekening moet houden en de effecten ervan zijn veel zwaarder dan ik gewoon ben.

3 likes

Ughhh herkenbaar @Kwal; we hebben vandaag van 9.30-16.30u ons plafond en vers gestucte muren in de voorstrijk gezet, toen douchen, eten en nu zitten we in de auto naar een feest op 100km rijden en ik kan alleen maar denken: mag ik alsjeblieft naar bed? 🥹

Maar komt vast goed als we straks zijn. En we hebben wel een hotel voor vannacht, dus even geen klusomgeving. 🫶

Veel plezier @Kwal!

8 likes

Ik heb weer corona :clown_face:

7 likes

Veel last? Of valt het wel mee?

Mijn vriendin waar ik mee samenwoon heeft een jongen van 22 meegenomen, het voelt echt alsof ik met mn broertje ben. Hij is wel heel lief

7 likes

Ja :frowning: Al sinds vrijdagmiddag van heel heet naar koud/rillen, brr. Hoop dat ik morgen weer wat aan de beterende hand ben

Ik zit, as we speak, in Toomler waar op de eerste rij een IC-arts en MDL-arts zitten (dat vroeg de MC). Komt er in de pauze een student vragen of ze een connectie op LinkedIn wil worden. Slaan die connecties ergens op? Ik heb geen LI.

1 like

Ik heb corona :angry:

3 likes

Ik begrijp niets van dit bericht :sob:

46 likes

Ik zat bij een stand-up comedy show, waarbij een man vooraan aangesproken werd en oa naar zijn beroep werd gevraagd: IC-arts.
Komt er in de pauze een meisje naar hem toe en vraagt of hij een connectie op linked-in wil zijn, ze is student geneeskunde. Is dat het geheim van netwerken? Je hoeft niet eens inhoudelijk over werk te hebben gesproken om elkaar toe te voegen op Linkedin?

8 likes

Ik kijk how to lose a guy in ten days, want dacht, nostalgie, leuk, maar wat een ontzettende kutfilm is dit? Waarom dacht ik dat dit een goed idee was? En waarom vond ik dit leuk?!

1 like

Ahaaa Thanks voor de uitleg! En for what it is worth: Nee ik gebruik LinkedIn niet zo. Als ik je niet echt ken dan accepteer ik het verzoek niet, maar veel mensen doen het wel (irritante recruiters bijvoorbeeld)

3 likes