Niet meer.
Ik werkte als diabetesverpleegkundige en heb het eens 2 weken geprobeerd.
Dat vele scannen wordt op termijn wel minder haha
Ja ik! Je mag me wel een pb sturen als je wilt. Het is ook echt ff wennen, maar uiteindelijk heeft het mijn kwaliteit van leven (en mijn algemene instelling, hba1c alles) zo verbeterd. En soms op je handen zitten.
Je kunt het! Ik heb het net achter de rug. Een feest is het niet, maar het komt weer goed
Dank je wel! Ja het moet nu eenmaal maar gebeuren voordat het gaat ontsteken. Ik troost me maar met de gedachte dat ik iig gewoon lekker een dagje thuis kan blijven nadat ik klaar ben haha
Ik heb gisteren de horror short ‘The chair’ gekeken op youtube. Heb de laatste tijd niet meer zo vaak dat ik horror eng vind maar bij deze zat ik echt te squirmen op de bank. Vervolgens heb ik meerdere horror shorts van dezelfde regisseur zitten kijken en ik vond ze echt allemaal creepy
Ja precies dat! Hele leuke mensen en een fijne werkplek. Voel me helemaal thuis. Maar ik snap er nog de ballen van allemaal.
Ik vind kaarsen aan tijdens het avondeten zo leuk en gezellig. Ik wil daardoor extra lang tafelen en kletsen
Heb het koud, verwarming doet het helaas niet. net gebeld helaas kan er pas morgen iemand langs komen.
Nu maar lekker onder de kleedjes
Helaas is dit een terugkerend probleem, vaak in begin van de winter. Dat de verwarming het niet doet. Ze zeggen steeds (woningbouw) dat ze er wat aan gaan doen om dit te voorkomen, maar vervolgens gebeurt er niks.
Mijn mini vakantie zit er weer op maar als het goed is heb ik halverwege november weer 7 dagen vrij.
Helaas pindakaas
Voor mijn gevoel qua weer kan mijn tussen garderobe linea recta de kast weer in en kan ik maar beter mijn dikke truien eruit halen. Zó koud, brr.
Echt respect voor medewerkers van IT helpdesks. Ik moest vanmiddag iemand telefonisch door een programma heen helpen en moest uitleggen wat een browser was. Was er toen al helemaal klaar mee
Schrik net wakker van een schreeuw op straat, heeft mijn man blijkbaar kaartjes gewonnen voor Rondé op de radio hahhaha
Haha ik zat te luisteren op dat moment!
Leuk hoor
Pfff vandaag zou mijn oma 95 zijn geworden. Toch wel gek, maar we maken er maar het beste van met gebak en foute muziek
Het is zooo koud buiten mijn bed dus ik stel opstaan echt te erg uit steeds. Ik wil de kou niet in.
Leg een dikke badjas naast je bed zodat je die al in bed kan aantrekken en dan uit bed stappen. Ik had laatst 2 badjassen over elkaar aan haha en dat naast het bed gelegd en 's ochtends gelijk aangetrokken. Anders krijg ik het niet eens voor elkaar om naar de badkamer te lopen.
sinds wanneer is Nederland noord europa hahaha
verder leuk!! wil er ook al lang heen
Ik heb zo intens veel zin in deze chocola maar het wordt in geen enkele supermarkt hier in de buurt meer verkocht volgens mij
Oh zo leuk! Veel plezier!
Dit is de eerste keer in 5 jaar dat het me niet lukt om er een dagje heen te gaan en baal er echt een beetje van, raak er normaal altijd zo geinpireerd van.