De OG
Omg hoezo heb ik hier niet aan gedacht. Heb binnenkort sinterklaas gebeuren op werk en ik ken mn collegas nog niet echt goed. Dus een gedicht is een ramp.
Jaa lisette jonkman doet dat ook elk jaar met nog iemand. Goede handel volgens mij.
Met Martin Gijzemijter!
Het lijkt me ook echt een leuke sidejob, ik vind surprises knutselen vreselijk maar gedichten echt leuk
Gedichten schrijven vond ik altijd het leukste/makkelijkste. Surprises knutselen daarentegen
Ik heb een tante van bijna 80 die recent een FB-acount heeft aangemaakt, met wat hulp van een neef. Zij denkt dat de stories / verhalen die ze ziet van haar vrienden, ook echt naar haar persoonlijk verstuurd zijn, dus ze reageert op alles. âWat een lekkere cake, wat leuk dat je me dit stuurtâ etc.
Vandaag sprak ik haar en zei ze dat ze het zo leuk vindt dat sinds ze op FB zit, al haar vrienden zoveel leuke fotoâs naar haar sturen. Maar dat het haar per dag wel veel tijd kost om overal op te reageren want ze typt met 1 vinger.
Ik vind het zo schattig dat ik het maar zo laat en het niet corrigeer. Dat ze ĂŒberhaupt op haar leeftijd zoân account heeft en het grotendeels snapt vind ik heel gaaf.
Ik dacht van Ik Mik Loreland
Ik zit met twee laptops klaar om om 20:00 op een sociale huurwoning te reageren. Urgenten (ben ik niet), lange inschrijfduur (heb ik niet) en een woning achterlaten (ook niet) hebben voorrang, maar wie weet
Ik was gisteren voor het eerst sinds een jaar of 4-5 weer eens in een club, en het was echt heerlijk om weer eens lekker te dansen. Maar ik heb natuurlijk wel net wat teveel gedronken, en veel te weinig geslapen en ben echt al de hele dag kapot
Maar waarom? Het gaat er toch niet om om wie het snelste is met inschrijven zoals bij een concert? (Of wel in dit specifieke geval?)
Soms wel. Ligt aan de woning
Soms wel inderdaad. Dan heb je ook maar een kwartier om te reageren en dan sluit het. In dit geval heb je een paar dagen om te reageren; maar ik probeer toch altijd snel te reageren op de hoop dat dat nog iets uitmaakt. Te wanhopig op zoek inmiddels
Wow, ik wist niet dat dat bestond! Succes
Een oud-collega stuurde me een leuk bericht op LinkedIn, over hoe het gaat etc. Uiteindelijk leuk gesprek met berichten over en weer over ons privĂ© leven en gebeurtenissen, vond het echt gezellig bijkletsen. Eindigt ie zân laatste bericht ineens met: âheb je wel eens nagedacht over werken bij (bedrijf waar hij werkzaam is), want wij zijn nog op zoek naarâŠâ
Bleken de leuke berichtjes gewoon de inleiding voor een recruitverhaal Zo jammer dit.
Bij mij was het wie het eerst komt is de gelukkige. Inschrijfduur maakte niet uit.
Ik vind het dus echt creepy als mensen lachen in hun slaap. Mijn man ligt as we speak echt te hinniken tussen het snurken door, te griezelig
Ik vind het wel lief klinken eigenlijk
Voicememo praat makkelijker.
Ik merk echt dat ik niet lekker in mijn vel zit. Ik heb vorige week opgebiecht dat ik iemand leuk vind dat niet wederzijds is. Merkt toch dat ik daar vrij veel moeite mee heb. Ik wil ook beslist niet die vriendschap opgeven. Ik zie hem wel regelmatig omdat het een collega is.
Daarnaast helpt dit weer totaal niet met mijn stemming.
En ik merk dat ik toch meer behoefte heb om mensen te zien, maar zoveel vrienden heb ik eigenlijk niet. Die collega kan ik wel als vriend beschouwen, maar in deze situatie vind ik het wel lastig.
Ugh ja hier is er ook eentje bezig! Hij heeft alle blaadjes naar rechts geblazen en is nu bezig ze allemaal naar links te blazen. Ook echt tussen twee kantoorgebouwen in op een stuk waar nooit iemand komt. Whoooo cares als daar wat blaadjes liggen.