Ik denk dan aan @BiloxiParish
Hahaha die van mij heeft ook een coole fokkernaam
From Flakewoods Infinity
Nog geen poster alleen.
Anyway, als je tips wil of een keer een corgi wil aaien, dm maar!
Hahaha nice! Ik snapte eerst ook niet dat dat hun namen waren . En dank je wel! Dat zal ik zeker doen. Ik zit nog een beetje te wikken en te wegen of het nou wel verstandig is ivm de ruimte en ons leven, maar ben er nu wel wat serieuzer over aan het nadenken dan voorheen.
Nee goeie inderdaad. Ik let daar al wel op, heb gisteren bijv helemaal geen koffie gedronken vanaf een uur of 4. Maar het voelt wel alsof ik nog even een redbull en dubbele espresso voor het slapen heb gedronken, incl hartslag die ik heel erg voel enzo.
Misschien dat heel bewust een meditatie oid doen zou helpen, ik ga eens op zoek
Ik denk aan cheddar, de rest zijn basic bitches
Ik voel me zoān nerd, ik zit al de hele dag pretparkvlogs te kijken
Mijn kind van 9 moet een sinterklaasgedicht maken zonder hulp van een gedichtengenerator. Gelukkig bestaat er nog zoiets als chatgpt en die maakt leuke gedichten, ideaal
Sorry hoor maar de enige persoon die een gedicht kan maken zonder hulp is Mick
Wie is Mick? Is dat iemand die vrijwillig gedichten maakt? Kan mij haast niet voorstellen dat je zoiets leuk vind.
De OG
Omg hoezo heb ik hier niet aan gedacht. Heb binnenkort sinterklaas gebeuren op werk en ik ken mn collegas nog niet echt goed. Dus een gedicht is een ramp.
Jaa lisette jonkman doet dat ook elk jaar met nog iemand. Goede handel volgens mij.
Met Martin Gijzemijter!
Het lijkt me ook echt een leuke sidejob, ik vind surprises knutselen vreselijk maar gedichten echt leuk
Gedichten schrijven vond ik altijd het leukste/makkelijkste. Surprises knutselen daarentegen
Ik heb een tante van bijna 80 die recent een FB-acount heeft aangemaakt, met wat hulp van een neef. Zij denkt dat de stories / verhalen die ze ziet van haar vrienden, ook echt naar haar persoonlijk verstuurd zijn, dus ze reageert op alles. āWat een lekkere cake, wat leuk dat je me dit stuurtā etc.
Vandaag sprak ik haar en zei ze dat ze het zo leuk vindt dat sinds ze op FB zit, al haar vrienden zoveel leuke fotoās naar haar sturen. Maar dat het haar per dag wel veel tijd kost om overal op te reageren want ze typt met 1 vinger.
Ik vind het zo schattig dat ik het maar zo laat en het niet corrigeer. Dat ze überhaupt op haar leeftijd zoān account heeft en het grotendeels snapt vind ik heel gaaf.
Ik dacht van Ik Mik Loreland
Ik zit met twee laptops klaar om om 20:00 op een sociale huurwoning te reageren. Urgenten (ben ik niet), lange inschrijfduur (heb ik niet) en een woning achterlaten (ook niet) hebben voorrang, maar wie weet
Ik was gisteren voor het eerst sinds een jaar of 4-5 weer eens in een club, en het was echt heerlijk om weer eens lekker te dansen. Maar ik heb natuurlijk wel net wat teveel gedronken, en veel te weinig geslapen en ben echt al de hele dag kapot
Maar waarom? Het gaat er toch niet om om wie het snelste is met inschrijven zoals bij een concert? (Of wel in dit specifieke geval?)
Soms wel. Ligt aan de woning