Wat je even kwijt wil #67

Ja zo vervelend he! Ik moest 4 keer per dag antibiotica nemen op een nuchtere maag (=2 uur ervoor niet eten) en ook 1 uur erna mocht ik niet eten. Oh en kreeg er maagzuur van bij het neerliggen, dus vlak voor bed kon ook niet. Je vind gewoon geen moment meer om wel te eten??
Beterschap!

3 likes

Word net wakker (2:30) om de baby te voeden, zie ik helemaal wazig en heb ik ineens een oogontsteking oid :smiling_face_with_tear::sob:. Gisteren na 80 jaar voor het eerst weer mascara gebruiken was geen goed idee, zo kut. Morgenochtend mijn contactlenzen maar vervangen en hopelijk kan ik ze dan gewoon in.

1 like

Ik ging uit sinds eeuwen en ik ben erachter dat ik te oud ben, ik voel het niet meer tis niet meer voor mij. Wat een deceptie. Nu frikandellen eten en slapen :smiling_face_with_tear:

24 likes

Ik heb dit ook echt 3 x gehad vorig jaar, iedere x als ik mascara gebruikte.
Heb nu een sensitive mascara van essence en mag van mezelf de rest niet meer gebruiken.

1 like

Ben je wel goed wakker geworden?:smile:

4 likes

Ik heb sinds een tijd dat als ik savonds iets drukkers heb gedaan (feestje, uit eten, nog een werkevenement oid) ik daarna thuis gewoon nauwelijks kan slapen. Ben dan enorm onrustig en kom gewoon niet in slaap.
Vind dat zó kak, vannacht na uit eten te zijn geweest, echt niks extreems gedaan, maar tot ruim 3 uur klaar wakker en erna steeds maar korte beetjes geslapen. Vind het echt stom

7 likes

Misschien een gekke/stomme vraag maar drinkje dan bijvoorbeeld wat later op de avond nog koffie (als je dat drinkt). Mijn vriend heeft dit ook als die dan na uit eten of begin van de avond nog een bakje koffie pakt. Die kan niet tegen cafeïne in de avond en kan dan ook niet slapen

3 likes

Hoop niet dat je die mascara 80 jaar geleden opengemaakt hebt / voor het eerst gebruikt hebt en nu weer… dan is het geen wonder dat je last van je ogen hebt :sweat_smile:

5 likes

Ja ik zou het zelf niet vragen maar vind het geen gekke manier van connecties maken. Ik ken ook echt niet al mn connecties persoonlijk

2 likes

Ik wil misschien een corgi kopen. Ik weet nog niet hoe of wat en ook nog niet zeker of het echt gaat gebeuren, maar ik zat naar websites te kijken om ze wellicht te zien/kopen. En toen kwam ik op deze website uit en omg de editing is echt fantastisch :joy:

Echt die motor en die spaceshuttle ook I can’t :joy:

36 likes

Als ik een corgi zie rennen denk ik nou niet direct aan een raceauto of ruimteschip :joy:

6 likes

Hahahaha I know :joy: het is ook zo extra for no reason. Volgens mij is degene die deze film achtige posters heeft gemaakt ook gewoon veels te overgekwalificeerd voor zijn werk hahaha.

3 likes

Ik denk dan aan @BiloxiParish

7 likes

Hahaha die van mij heeft ook een coole fokkernaam :joy:

From Flakewoods Infinity :rocket::rocket::rocket:

Nog geen poster alleen.

Anyway, als je tips wil of een keer een corgi wil aaien, dm maar!

5 likes

Hahaha nice! Ik snapte eerst ook niet dat dat hun namen waren :joy:. En dank je wel! Dat zal ik zeker doen. Ik zit nog een beetje te wikken en te wegen of het nou wel verstandig is ivm de ruimte en ons leven, maar ben er nu wel wat serieuzer over aan het nadenken dan voorheen.

2 likes

Nee goeie inderdaad. Ik let daar al wel op, heb gisteren bijv helemaal geen koffie gedronken vanaf een uur of 4. Maar het voelt wel alsof ik nog even een redbull en dubbele espresso voor het slapen heb gedronken, incl hartslag die ik heel erg voel enzo.

Misschien dat heel bewust een meditatie oid doen zou helpen, ik ga eens op zoek

1 like

Ik denk aan cheddar, de rest zijn basic bitches

12 likes

Ik voel me zo’n nerd, ik zit al de hele dag pretparkvlogs te kijken :clown_face:

6 likes

Mijn kind van 9 moet een sinterklaasgedicht maken zonder hulp van een gedichtengenerator. Gelukkig bestaat er nog zoiets als chatgpt en die maakt leuke gedichten, ideaal :laughing:

3 likes

Sorry hoor maar de enige persoon die een gedicht kan maken zonder hulp is Mick

35 likes