Wat je even kwijt wil #67

Soms wel inderdaad. Dan heb je ook maar een kwartier om te reageren en dan sluit het. In dit geval heb je een paar dagen om te reageren; maar ik probeer toch altijd snel te reageren op de hoop dat dat nog iets uitmaakt. Te wanhopig op zoek inmiddels :smiling_face_with_tear:

1 like

Wow, ik wist niet dat dat bestond! Succes :crossed_fingers:t3:

2 likes

Een oud-collega stuurde me een leuk bericht op LinkedIn, over hoe het gaat etc. Uiteindelijk leuk gesprek met berichten over en weer over ons privĂ© leven en gebeurtenissen, vond het echt gezellig bijkletsen. Eindigt ie z’n laatste bericht ineens met: “heb je wel eens nagedacht over werken bij (bedrijf waar hij werkzaam is), want wij zijn nog op zoek naar
”
Bleken de leuke berichtjes gewoon de inleiding voor een recruitverhaal :smiling_face_with_tear: Zo jammer dit.

22 likes

Bij mij was het wie het eerst komt is de gelukkige. Inschrijfduur maakte niet uit.

3 likes

Ik vind het dus echt creepy als mensen lachen in hun slaap. Mijn man ligt as we speak echt te hinniken tussen het snurken door, te griezelig :skull_and_crossbones:

21 likes

Ik vind het wel lief klinken eigenlijk :heart_eyes:

2 likes

Voicememo praat makkelijker.

8 likes

Ik merk echt dat ik niet lekker in mijn vel zit. Ik heb vorige week opgebiecht dat ik iemand leuk vind dat niet wederzijds is. Merkt toch dat ik daar vrij veel moeite mee heb. Ik wil ook beslist niet die vriendschap opgeven. Ik zie hem wel regelmatig omdat het een collega is.
Daarnaast helpt dit weer totaal niet met mijn stemming.
En ik merk dat ik toch meer behoefte heb om mensen te zien, maar zoveel vrienden heb ik eigenlijk niet. Die collega kan ik wel als vriend beschouwen, maar in deze situatie vind ik het wel lastig.

9 likes

Ugh ja hier is er ook eentje bezig! Hij heeft alle blaadjes naar rechts geblazen en is nu bezig ze allemaal naar links te blazen. Ook echt tussen twee kantoorgebouwen in op een stuk waar nooit iemand komt. Whoooo cares als daar wat blaadjes liggen.

2 likes

Ik heb een walking pad gekocht voor mijn ouders (voornamelijk vader die slecht ter been is maar moet bewegen!!!) en nu wil ik er zelf eentje :woozy_face: :woozy_face: :woozy_face:

8 likes

Jaa pff hier ook. En die dommerd blaast alles in de hoek van de fietsen stalling. Moest hij zich daar tussen wurmen met die rugzak. Bleef hij hangen. Nja was wel een grappig showtje.

Wat een interessante manier om te zeggen dat ik slechter ben dan 99.6% :smiling_face_with_tear:

18 likes

Deze vakantie aaahhh zo bijzonder. Nog een tweede dag orka’s gezien en een bultrug en een vinvis en op de valreep ook het Noorderlicht nog gezien :heart_eyes:

18 likes

Je kunt veel over ze zeggen maar ze houden rekening met je gevoelens! Hahaha

1 like

Ik ben zwanger.
Mannelijke collega: “O je ziet er eigenlijk nog niets van he. Ja, je hebt grotere borsten.”

Stond met m’n bek vol tanden joh.

10 likes

WTF

1 like

Ja dat heb ik ook.
Maar wist ook niet wat te zeggen en voel me nu extra bewust van m’n lichaam.
Fijn

Pffft
mannen

2 likes

Ik heb dit ook een keer gehad, dat iemand die ik vaag kende en al een hele tijd niet had gesproken echt een superlieve voicememo stuurde met een heel verhaal en daarna opeens vroeg of ze bij mijn bedrijf wellicht haar konden inhuren. Ik was er gewoon een beetje verdrietig van en heb volgens mij gewoon nooit meer gereageerd

6 likes

Als je wilt, kun je zo’n opmerking zeker melden bij HR of vertrouwenspersoon. Ook zonder verdere confrontatie aan te hoeven gaan.

34 likes