Ik heb een walking pad gekocht voor mijn ouders (voornamelijk vader die slecht ter been is maar moet bewegen!!!) en nu wil ik er zelf eentje
Jaa pff hier ook. En die dommerd blaast alles in de hoek van de fietsen stalling. Moest hij zich daar tussen wurmen met die rugzak. Bleef hij hangen. Nja was wel een grappig showtje.
Deze vakantie aaahhh zo bijzonder. Nog een tweede dag orka’s gezien en een bultrug en een vinvis en op de valreep ook het Noorderlicht nog gezien
Je kunt veel over ze zeggen maar ze houden rekening met je gevoelens! Hahaha
Ik ben zwanger.
Mannelijke collega: “O je ziet er eigenlijk nog niets van he. Ja, je hebt grotere borsten.”
Stond met m’n bek vol tanden joh.
WTF
Ja dat heb ik ook.
Maar wist ook niet wat te zeggen en voel me nu extra bewust van m’n lichaam.
Fijn…
Pffft…mannen
Ik heb dit ook een keer gehad, dat iemand die ik vaag kende en al een hele tijd niet had gesproken echt een superlieve voicememo stuurde met een heel verhaal en daarna opeens vroeg of ze bij mijn bedrijf wellicht haar konden inhuren. Ik was er gewoon een beetje verdrietig van en heb volgens mij gewoon nooit meer gereageerd
Als je wilt, kun je zo’n opmerking zeker melden bij HR of vertrouwenspersoon. Ook zonder verdere confrontatie aan te hoeven gaan.
Kan echt niet dit. Zou zeker melding van maken.
Snap ik! Is er iemand waar je dit kunt melden? Echt doen hoor!
Ja herkenbaar, kreeg er ook echt een sad gevoel van. Je voelt je een beetje voor de gek gehouden. Heb ook niet meer gereageerd
Lief dat jullie zeggen dat ik het moet melden. Maar hij is m’n indirect leidinggevende en zo’n reactie is natuurlijk direct terug te leiden naar mij. Echt geen zin in dat gezeik.
Stom dat hij me nu in zo’n positie duwt dat ik het gevoel heb iets fouts te doen.
was er verder niemand bij?
Wow dit is echt niet oke! Ondanks dat je op dat moment niet wist wat te zeggen, kun je er misschien nog op terugkomen dat je de opmerking niet gepast vond. En wellicht ook een melding maken bij HR of een vertrouwenspersoon. Je moet je wel veilig blijven voelen op de werkvloer.
M’n halve team…
oh, nou enerzijds kut dat niemand op het moment iets gezegd heeft, maar wel fijn dat je dan getuigen hebt. wellicht dat een van hen namens jou een klacht kan indienen?
Dan zou ik hier zeker een melding over maken! De melding kan dan terug te leiden zijn naar je halve team.