Ik moest vandaag het onderwerp ‘parlementaire democratie’ behandelen in mn mega pro wilders 2e klas…kon echt niet beroerder uitkomen in de planning hahaha jezus.
Waar gaat het heen met de jeugd
Hersenspinsels van de nieuwste kaaskroket.
Mijn tante gooide een racistische zp grap in de familie app. Het was niet de eerste keer dat daar zo’n “grap” gestuurd werd. Ik heb er eerder al wat van gezegd. Nu heb “Ik hoef dit soort racistische drek niet op mijn telefoon” gezegd en ben de groep uitgestapt.
Maar ik vind het heel moeilijk. Zeker nu met de verkiezingsuitslag, ik weet gewoon dat een deel van mijn familie daaraan bijgedragen heeft. En ik ben echt de enige die links stemt, ik voel me altijd de buitenstaander. Zij zien mij als dat rare mens met d’r gekke ideeën. Terwijl ik hen steeds meer zie als onaardige, intolerante mensen. Familie is om je bij thuis te voelen en dat doe ik niet meer.
Ik heb mn mond net heeel erg verbrand aan een pizzabroodje en nu is er een stukje huid van mijn lip af echt KUT
Ik lig in bed onder een nieuw flanellen dekbedovertrek en op een flanellen matrashoes en het is heerlijk. Dikke aanrader, zo zacht en warm!
Voelt even als een fuck you; nijntje spullen en knuffels kopen, terugdenkend aan de zure juf en intertoys muts die zeiden dat ik daar ‘te oud’ voor was als een toen 7 jarige
Sommige mensen moeten echt niet met kinderen werken
Ja hoor precies zoals verwacht. Ik heb echt 2 weken lopen zoeken naar mijn handschoenen en hier in huis kan dat niet echt op veel plekken liggen dus ik dacht maandag nou ik koop wel nieuwe.
En ja hoor ik was net op zoek naar mijn paraplu en daar komen ineens mijn “oude” handschoenen boven water. Typisch.
Gratis tip voor iedereen die ook kerstkaarten gaat versturen. Je hebt verschillende sets waarmee je een goed doel kan steunen bij Art Group en ik heb ook een set van Amnesty International gekocht, ook bij fysieke winkels.
Volgens mij heb ik je hier vaker over zien posten. Flink trauma aan opgelopen?
Wasn’t me, Er zullen ook wel meer mensen zijn met school traumas.
Noooo waaaay haha, love it. Gelukkig is die intertoys nu weg. Karma, bitch.
Zoveel wrok koesteren en er zo mee te koop lopen, wauw. Je moet het maar kunnen/willen
Had die vrouw toevallig een dubbele nationaliteit?
Normaal vind ik dit altijd super flauw maar ik moet vandaag stiekem wel gniffelen
Misschien wel een ierse ja, was een ginger volgens mij. Jammer horen die bij de EU
Je dacht dat er een andere reden was van intertoys haar ondergang dan een getraumatiserend kind die wraak neemt? Fooled ya.
Dit is een vrij liberaal forum wat betekend dat ieder mening gedeeld mag worden!!! (Behalve als ik het er niet mee eens ben)