Wat je even kwijt wil #67

Ik dacht wat een gekke vraag om zo te stellen dus ik ging even op onderzoek uit, maar wtf heb ik net gelezen? :sob:

5 likes

Overgangsjurken. :joy:

5 likes

Nou toen mijn moeder in de overgang was had ze het constant heet en dan opeens weer koud. Dus zo’n overgangsjurk zou misschien wel een uitkomst zijn…
Of gewoon een vest dragen

3 likes

Je hebt gewoon helemaal gelijk. Blijft wel gewoon een moeilijke en ongemakkelijke situatie. In mijn eigen familie zou ik dit gewoon heel direct zeggen(gelukkig nvt).
Vind het moeilijk om de letterlijke woorden te vinden. Heb het nu gehouden op: nou zeg… of moet dit nou?
Wat ik nog wat te ā€˜laf’ vind. Ik wil eigenlijk iets korts en gevats opmerken waardoor het heel sneu overkomt(wat het ook is) of waarmee ik ze voor het blok zet.

5 likes

Ik moest vandaag het onderwerp ā€˜parlementaire democratie’ behandelen in mn mega pro wilders 2e klas…kon echt niet beroerder uitkomen in de planning hahaha jezus.

10 likes

Waar gaat het heen met de jeugd

4 likes

Hersenspinsels van de nieuwste kaaskroket.

3 likes

Mijn tante gooide een racistische zp grap in de familie app. Het was niet de eerste keer dat daar zo’n ā€œgrapā€ gestuurd werd. Ik heb er eerder al wat van gezegd. Nu heb ā€œIk hoef dit soort racistische drek niet op mijn telefoonā€ gezegd en ben de groep uitgestapt.

Maar ik vind het heel moeilijk. Zeker nu met de verkiezingsuitslag, ik weet gewoon dat een deel van mijn familie daaraan bijgedragen heeft. En ik ben echt de enige die links stemt, ik voel me altijd de buitenstaander. Zij zien mij als dat rare mens met d’r gekke ideeĆ«n. Terwijl ik hen steeds meer zie als onaardige, intolerante mensen. Familie is om je bij thuis te voelen en dat doe ik niet meer.

29 likes

Ik heb mn mond net heeel erg verbrand aan een pizzabroodje en nu is er een stukje huid van mijn lip af :broken_heart: echt KUT

Ik lig in bed onder een nieuw flanellen dekbedovertrek en op een flanellen matrashoes en het is heerlijk. Dikke aanrader, zo zacht en warm!

16 likes

Voelt even als een fuck you; nijntje spullen en knuffels kopen, terugdenkend aan de zure juf en intertoys muts die zeiden dat ik daar ā€˜te oud’ voor was als een toen 7 jarige

Sommige mensen moeten echt niet met kinderen werken

14 likes

Ja hoor precies zoals verwacht. Ik heb echt 2 weken lopen zoeken naar mijn handschoenen en hier in huis kan dat niet echt op veel plekken liggen dus ik dacht maandag nou ik koop wel nieuwe.

En ja hoor ik was net op zoek naar mijn paraplu en daar komen ineens mijn ā€œoudeā€ handschoenen boven water. Typisch. :smiling_face_with_tear:

7 likes

Gratis tip voor iedereen die ook kerstkaarten gaat versturen. Je hebt verschillende sets waarmee je een goed doel kan steunen bij Art Group en ik heb ook een set van Amnesty International gekocht, ook bij fysieke winkels.

6 likes

Volgens mij heb ik je hier vaker over zien posten. Flink trauma aan opgelopen?

3 likes

Wasn’t me, Er zullen ook wel meer mensen zijn met school traumas.

2 likes

Oh zeker wel

28 likes

Noooo waaaay haha, love it. Gelukkig is die intertoys nu weg. Karma, bitch.

4 likes

Zoveel wrok koesteren en er zo mee te koop lopen, wauw. Je moet het maar kunnen/willen

17 likes

Had die vrouw toevallig een dubbele nationaliteit?

40 likes

Normaal vind ik dit altijd super flauw maar ik moet vandaag stiekem wel gniffelen :grimacing:

4 likes