Ik ben flink neusverkouden en ik vind het echt irritant. Sowieso heb ik de afgelopen maanden best wat gezondheidskwaaltjes.
Zojuist mn examen gehad, en het ging boven verwachting goed! Ben even trots op mezelf dat ik dit, ondanks dat ik ziek ben, goed heb gedaan
I feel you, ik ben ook verkouden en ben er helemaal klaar mee. Ik wil gewoon kunnen ademen
Ik heb een bakje Looye tomaten met 35% gekocht en nu wil ik niets anders meer maar die krengen zijn zo duur.
Aandacht
ga morgen met wat collega’s naar walibi fright night. zin in! Maar kijk er toch een beetje tegenop, was nu al gedoe over vervoer en geld.
Vanavond wel weer 25%!
Voor het eerst heeft Maarten van Rossem het naar zn zin.
Ik vind jou irri in dit gesprek. Sorry not sorry.
Ik ga morgen karten met collega’s en ben bang dat ik daar veel te fanatiek voor ben.
Ik heb het al verwijderd
Zolang je geen slechte verliezer bent, is dat toch prima
Oh dat had niet gehoeven hoor haha. Maar vind het persoonlijk altijd irri als iemand iets niet lekker vind dat andere die dat heerlijk vinden dan helemaal zo gaan van “HuUuhhH”
Wat wil je dan dat ik zeg " Nee was grapje is ook mijn favo"
Tijdens het hardlopen vorige week schold iemand me uit omdat ik geen lampje had, vandaag schold iemand me uit omdat diegene mijn lampje te fel vond 🫶
Ik zit in een éénzitter in de trein, hoe chill. Geen spreidzitters tegen me aan of ochtendadem in m’n gezicht
Bij mij verkopen ze dit nog bij de Plus… wellicht zit er eentje bij je in de buurt!
Ik heb gisteravond om 10 uur besloten te willen leren haken en nu ben ik GEOBSEDEERD, wil echt thuis blijven om te haken haken haken en ben helemaal grootse projecten aan het bedenken, knuffeltjes voor mijn neefje en kleding voor de volgende zomer.
Mijn verstandskies moet er straks uit En ik heb de hele tijd het gevoel alsof ik niet bang genoeg ben
Gisteren heeft de vriendin van mijn broer een auto ongeluk gehad. Mijn nichtje zat achterin de auto. Gelukkig stond haar auto stil en hebben ze geen lichamelijke schade (tot zover). Maar tering dat is wel schrikken. De ambulance en politie erbij. Mijn nichtje kreeg van allebei een beer, dus die is redelijk vrolijk gezien de omstandigheden.
Maar ik ben blij wanneer dit jaar voorbij is
Dat zal zeker schrikken geweest zijn. Gelukkig dat het goed gaat met je nichtje