Wat je even kwijt wil #67

Misschien wel een ierse ja, was een ginger volgens mij. Jammer horen die bij de EU

2 likes

26 likes

Je dacht dat er een andere reden was van intertoys haar ondergang dan een getraumatiserend kind die wraak neemt? Fooled ya.

1 like

Dit is een vrij liberaal forum wat betekend dat ieder mening gedeeld mag worden!!! (Behalve als ik het er niet mee eens ben)

3 likes

Love it

14 likes

9 likes

Morgen weer in utrecht? Neem jij de havermelk en bio avocado mee?

3 likes

14 likes

avocado is slecht voor het milieu. wel blijven opletten astrid

5 likes

Ik ben gewoon al een uur klaarwakker🥲

Same :sob:

5 likes

Racisme is geen mening.

8 likes

Um zij heeft juist hele kleine handen

9 likes

Ok fine, misschien ben ik beetje racist naar witte mensen en marokkanen

Ga je hier goed op?

3 likes

Ok genoeg gelezen van astrid, volg gerust deze handleiding als je er ook klaar mee bent:

naar je eigen profiel, voorkeuren, meldingen, gebruikers, negeren

19 likes

Ik vraag me vooral af na al deze racistische kutopmerkingen wanneer dan de druppel is dat iemand niet gewoon een ban krijgt. We zijn ver voorbij het uiten van een mening toch?

40 likes

Aan de ene kant begrijp ik wat je zegt, aan de andere kant zijn digitale vaardigheden niet van gisteren. Ik kreeg meer dan 20 jaar geleden al informatica en leerde toen op school te mailen (:joy:). Maar ik heb collega’s van 50 die niks digitaals kunnen. Oftewel al meer dan 20 jaar lang leer je niks bij op een gebied dat op zoveel gebieden van ons leven belangrijk is. Niet kunnen mailen, een app installeren, internetbankieren, etc. Ik snap dat ook niet. Maar uiteraard wel sneu voor zo’n man.

3 likes

Yooo wtf. We zijn bij mijn oudtante op vakantie op gran canaria want zij woont hier. Mn vriend is vandaag jarig en had gister gevraagd of we dan vandaag met zn 2 konden gaan eten. Is ze helemaal geflipt en heeft ons er soort van uit gezet. We zouden tot maandag blijven maar moesten nu een nieuwe ticket boeken voor vanavond. Ze woont in een kutdorp in de bergen en wilde ons geen lift meer geven en de taxi heeft afgezegd. We werden als 2 zielige zwervers bepakt en bezakt langs een bergweg opgepikt door een mevrouw die ons naar de bus brengt maar WHAT THE HELL

20 likes

Ik kreeg gisteren opeens een melding dat ik een pakketje krijg terwijl ik me dat niet kan herinneren (heb ik wel eens vaker lol). Maar de naam etc kwamen me echt niet bekend voor.
Zie ik in de PostNL app dat het een brievenbus pakketje is en er op staat buiten het bereik van kinderen houden. :woozy_face:

4 likes