Wow omdat jullie met z’n tweeën wilden eten?
Ik heb 8 jaar niet gevlogen uit principe en heb in april een concert in Zwitserland. Mijn label wil vliegtickets boeken maar ik twijfel nu of ik niet gewoon met de nachttrein moet gaan en dan 2 dagen eerder in Zürich rond ga hangen alleen. Is Zürich leuk? Ik vind het zo’n zonde en tegen mijn principes om voor 1 dagje op en neer te gaan vliegen, dat slaat toch nergens op.
Ja zurich is best leuk. En niet al te ver van andere leuke plekken vandaan dus kan best!
Ik vind zwitserland echt heel mooi maar het is wel mega mega duur pff qua verblijf maar ook qua eten en drinken enzo, echt niet normaal. Bestelde een keer op een normaal plekje, niet dichtbij een bezienswaardigheid ofzo, warme chocomelk en dat kostte me 12 euro!
Ja dat las ik al :’( Klinkt wel extreem duur. Ga er even op broeden. Mijn concert is in Zermatt maar ik weet niet of het leuk is om daar al eerder heen te gaan, al zijn de bergen denk ik wel echt mooi.
Wauw echt cool hoor, dat je daarheen gaat om een concert te geven! Ik ben daar specifiek helaas nooit geweest, maar leek me altijd heel mooi. Kun je ook eerder heen gaan en dan nog even de Matterhorn op
Dit ligt aan je provider, bij sommigen mag je wel gewoon je data gebruiken. Maar wel het uitzoeken waard zodat je niet voor onaangename verassingen komt te staan.
Ja. Ze zei dat we haar gebruikten? Maar dat herken ik echt niet want we hebben aangeboden voor het verblijf te willen betalen en dat wilde ze toen niet. We hebben onze eigen boodschappen betaald. Eten heeft ze 2 keer thuis gemaakt en een keer een lunch en diner getrakteerd, de rest betaalden wij dan ook voor haar. Ik ben zo in shock
Damn weet je ook meteen bij wie je nóóit meer op bezoek hoeft te gaan.
Is het toevallig het boek van Francien Regelink? ik had hetzelfde. Ruim een jaar geleden al gepre-orderd (is dit een woord zo?
) en precies die beschrijving op de verpakking. ik dacht net ook ‘HEHH?’ Toen ik het in de brievenbus vond.
Ik kan echt geen staartjes maken wat ik ook doe het ziet er niet uit lachwekkend.
Omg nu je het zegt, ik heb die ook gepreorderd. Moet zeggen dat ik haar inmiddels wel ontvolgd had op Instagram omdat ze zoveel post over dat DUO hoofdstuk.
Ik zie in de PostNL app dat de uitslag van mijn uitstrijkje onderweg is en dat het voor vandaag op de planning staat, maar dat het ook langer kan duren ivm drukte. Als het niet komt zal ik het hele weekend toch wel een beetje in spanning zitten
Ik kreeg net een melding dat mijn pakketje later is dan verwacht. Daarbij stond dan ook weer een melding dat ze door de drukte ook zondag bezorgen. Dus misschien heb je hem toch dit weekend!
Ik had bij de kringloop 3 schalen en een aantal mooie losse kerstballen gevonden, maar er zijn 2 kerstballen weggevlogen en gesneuveld onderweg naar de auto.
Had je een Sprüngli chocomelk ofzo? 12 euro is voor Zwitserland zelfs duur voor een gewone chocomelk hoor!
Oh ik zou dan de skilift nemen naar boven en daar gaan wandelen (Blauherd-Sunnega)! Het was de 5-seeen wanderung, geen idee hoe begaanbaar die is in de winter. Ik ben zelf in een zomer geweest en vond het prachtig daar. Wel erg duur inderdaad. Ik geloof dat ik 25 euro heb betaald voor een pizza margharita haha.
Als het afwijkend is was je toch al gebeld door de huisarts? Misschien een geruststelling
Zoooo frustrerend als je opzoek bent naar een goed product en ondanks dat iets de hoogste waarding heeft, het alsnog door sommige in de reviews een waardeloos kut hel product genoemd wordt
Braaf oogcreme opgesmeerd, ook in mijn oog blijkbaar. Heerlijk
Bedankt voor de geruststelling. Zo had ik het nog niet bekeken