Wat je even kwijt wil #67

Wat fijn!

3 likes

Zo inderdaad, heb hem net gekeken en vond ook het einde zo heftig met die voicemail :frowning:

3 likes

Nou als kers op de taart van deze chaotische dag heb ik ineens een pot proteine poeder gewonnen :joy: fitkechje is blij.

10 likes

Je krijgt eigenlijk alleen een echo als je onder de 30 bent of ter aanvulling van een mammografie. De grootte van je borsten hebben niks te maken met de manier hoe ze het afbeelden.

De laboranten krijgen ook af en toe mannen voor de mammografie, die zij op de foto moeten zetten.

3 likes

Same, maar als ik nu lees dat er dus wel een optie van een echo is denk ik WAAROM moeten vrouwen überhaupt dan nog zo’n mammografie :sob: als het blijkbaar wel anders kan

6 likes

Ribbelchips is echt 10x lekkerder dan normale chips. Zo raar

42 likes

Ik heb vandaag echt een zieke mental breakdown gehad op het gebied van studie. Kennelijk had ik het nodig want heb alles weer extra scherp. En over exact 3 weken heb ik vakantie. :grimacing: Dus nog even strijden.

8 likes

Nou ze is toch echt eind 30 en heeft geen mammografie gehad. Ze is best mager en heeft geen borstvorming. Misschien dat dat ermee te maken heeft?

4 likes

Het kan ook foor je klieren/weefsel vorming komen. Soms lijkt op een mammografie weefsel/kliervorming veel op elkaar waardoor er op een mammografie niets/weinig of moeilijk te zien hebt. Ik heb grote borsten en regelmatig echo’s én mammografies gehad. De ene keer was een echo duidelijker, de andere keer de mammografie.

Ik hoefde vanochtend niet door de sneeuw en kou naar het station te fietsen, omdat m’n man en kleuter (nog in pyjama) me gebracht hebben met de auto. Oo dat is zoooo fijn. Scheelt me echt 100 levenspunten vandaag.

45 likes

Wat gezellig ook :heart_eyes:

6 likes

Zo gezellig! In het donker, klein krullenbolletje in haar panda pyjama en glitter laarzen. Warm en droog. Top begin van de dag

24 likes

Ja, 2 testen gedaan, gisteren ochtend en deze ochtend en kwam uit op negatief. Dus nog een vraagteken waar mijn misselijkheid vandaan komt.

3 likes

Ik heb ook echt hele kleine borsten ( kleine a) en ze krijgen ze er toch echt tussen. Ik heb toen wel een aanvullende echo gehad, als extra, maar zeker dat ze kleine borsten er tussen krijgen.
Dit was overigens wel in het ziekenhuis en niet in zo’n bus.

———

Ik heb de kinderen naar school / opvang / oma gebracht, heb late dienst en waar ik normaal nu ga sporten of het huishouden doen, heb ik het bad laten vollopen, lavendelzout erin, een cappuccino gemaakt, een leuk boek en dat is wat ik voor de rest van de ochtend ga doen :heart:

36 likes

Ik ben aangenomen bij een hele fijne baan :smiling_face_with_three_hearts: eindelijk een jaar na mijn afstuderen!!!

202 likes

Wat goed! Wat ga je doen?

2 likes

Dit is precies de reden dat ik geen fan ben dat iedereen tegenwoordig video deurbellen heeft, big brother is watching you

Edit: niet per se tegen jou bedoeld hoor, ik twijfel zelf ook wel eens om er 1 te nemen. Maar ergens vind ik dit ook heel kut dat je straks overal gefilmd wordt

13 likes

Bij de krant!

25 likes

Ja precies, zelfde afweging hier. Ik woon alleen, regelmatig nachten weg voor werk, gedoe in de wijk dus ik snap de aankoop zeker. Maar het is zo dubbel, want als mijn buren me eigenlijk precies kunnen volgen als ik uit huis kom, wat ik dan eventueel bespreek met m’n vriend, Errorrrr

2 likes

Zon deurbel geeft een vals gevoel van veiligheid.

10 likes