Wat je even kwijt wil #67

Is ook zeker waar idd, dus dat houdt me nu nog gewoon tegen om het te doen. Wil ook niet meedoen met deze trend eigenlijk

1 like

Dit is toch echt zo kut :sob: (al die videodeurbellen)

Ik begrijp het wel in jouw persoonlijke situatie en ik snap ook dat de meeste mensen het uit angst doen etc etc maar het is denk ik inderdaad een vals gevoel van veiligheid

Geen idee meer waar ik dit verhaal vandaan heb dus neem het ook niet te serieus (zal het ergens hebben gezien of gelezen) maar dat er ook van die situaties ontstaan met zo’n buurtpreventieappgroep van de buurt en dat iedereen dan een man door de straat ziet lopen op hun ring deurbellen die ze niet kennen en dan heel alarmerend daarover elkaar gaan appen “wie kent deze man???” Pfff er loopt gewoon iemand door de straat!!!

4 likes

Ja en áls er iemand in de nacht aan m’n deur staat te rammelen en de poging is mislukt en ze lopen verder dan hoef ik dat verder ook niet te weten. Daar zou ik juist banger van worden.

8 likes

Was hier toch ook een forummer die d’r vriend als verdacht werd gezien?
Slaat nergens op

Ja dat was ik die dat deelde! De achterburen die opeens een camera in de tuin hadden hangen waarvan we even wilden checken hoe die gericht stond, niet dat ze in ons huis konden kijken. Mijn partner belde dus aan, deed niemand open maar wel 2 minuten later in de buurt app een foto van hem. Het is later overigens opgelost hoor maar rot op met je foto, echt niet oke.

13 likes

Looov de concerten op mn werk. Nu zijn er 2 latin corncerten waarbij je kan dansen. Mijn salsa hart is blij.

5 likes

Maar echt hoor. Ik woon in een appartementencomplex, zodra ik m’n voordeur uitloop word ik gefilmd door 5 video deurbellen en dan nog de camera’s van het gebouw zelf. :smiling_face_with_tear: Kan nooit ff rustig in m’n pyjama m’n post van beneden halen (ja kan wel en doe ik ook maar ben me dan toch iets meer van mezelf bewust).

4 likes

Jeeej mn 2e hpv vaccin zit er in :hugs:

29 likes

Ik ga voor het eerst in mn leven mn benen epileren :grimacing::grimacing:

4 likes

Aiii, succes. Ik ben benieuwd hoe ver je komt :see_no_evil::sweat_smile:

Net in de slib geraakt op de snelweg. Jezus ging allemaal net goed maar ben blij dat ik nog leef. Kutsneeuw.

14 likes

Doet echt geen pijn, ben bijna klaar met 1 been, maar je moet wel echt vaak over dezelfde plek zeg, dacht dat het veel makkelijker zou gaan.

4 likes

Oh wat fijn! Ik heb het ook een tijdje gedaan met zo’n silk-epil maar vond het echt verschrikkelijk.

1 like

Heb je plannen met je gladde benen? Ik heb ooit na het epileren nog week rondgelopen met rode puntjes , beetje a la aardbei

2 likes

Achja beter dan een vachtje

Stampot rauwe andijvie is echt mijn favoriet. Als kind maar nu ik het zelf klaar moet maken des te meer, zo simpel maar lekker. :drooling_face:

16 likes

Nog eventjes wachten en dan komen de top2000 lijstjes die door Jan en alleman op Facebook worden gedeeld

2 likes

altijd dat gezeur op wrapped

dan kijk je een dagje niet op insta

41 likes

Argh!!! Blijf me er nog steeds over verbazen en inmiddels kan ik er bijna kwaad om worden :joy:
Ik had een collega die heel vaak deze gebruikte :yum: en dan heel random bijv " ik kan vandaag lekker vroeg naar huis :yum:" en dat was een vrouw rond de 45.

3 likes

@ de Wrapped-haters: sry maar wat voor ongelofelijk boeiende dingen posten de mensen die jullie volgen normaliter in hun verhaal, dat Wrapped jullie zo irriteert haha? Als ik door de verhalen op mijn feed heen kijk is het meestal een mengelmoesje van willekeurige shit waar ik zelf niks van snap, vage tiktoks, eten… ik vind Wrapped juist een stuk meer fascinerend. Maar ik volg sowieso alleen mensen die ik leuk vind, wiens smaak me ook wel boeit!

43 likes