Wat je even kwijt wil #67

Van harte gefeliciteerd! Vroeger kreeg je bij de Hema een gratis tompouce op je verjaardag, misschien is dat nog steeds zo met de app of Hema kaart. Leuk dat je gaat trakteren op het werk! Misschien verder je favoriete outfit aan? Hopelijk bevalt je nieuwe woning goed, in elk geval een hele fijne verjaardag gewenst :partying_face:.

@Whistle wat ontzettend schrikken zeg. Hoe gaat het nu? Kan me voorstellen dat je de dag erna nog een beetje trillende benen krijgt als je eraan terugdenkt. Gelukkig is het goed afgelopen :hugs:

3 likes

Hieperdepiep hoera @MakeFezHappen ! Gefeliciteerd. Gewoon een verwendagje van maken toch?

Ik wacht al sinds dinsdag met smart op een pakketje, zou gisteren al geleverd worden. Toch niet gekomen. Volgens de app komt het vandaag, maar het is nog niet eens gesorteerd dus zal wel weer niet. En in dat geval moet ik wachten tot maandag :sob:

1 like

Dus jij hebt helemaal geen vrienden of familieleden of influencers die niche-artiesten als drake en taylor swift luisteren?

3 likes

Ik volg geen influencers en de mensen die Taylor Swift luisteren hebben over het algemeen geen Wrapped nodig om dat kenbaar te maken, haha (luisteren mensen Drake in 2023???)

1 like

Hij staat op plek 4 in de lijst van meest beluisterde artiesten op spotify in 2023 ja, maar good for you dat jij alleen maar mensen kent met zo’n unieke muzieksmaak!

7 likes

JezusšŸ˜‚ waarom zo gepikeerd als iemand iets positiefs post

30 likes

Hahahaha wat

Ik zei alleen dat ik Wrapped niet minder leuk vind dan de gemiddelde vage story op Instagram, dat neemt niet weg dat iedereen dezelfde dingen luistert. Ik vind het gewoon niet storend en juist grappig om te zien :woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2:

14 likes

Haha ja sorry, ik zat gewoon te cringen om het ā€œik volg alleen mensen wiens smaak me wel boeitā€ en ā€œzijn er nog mensen die naar drake luisteren???ā€

Dit is uiteindelijk toch ieder jaar weer de tijd van het jaar waarin de ene helft hun domme spotify wrapped post waaruit blijkt dat ze - wow verrassend - naar taylor swift en the weekend luisteren, en de andere helft hun domme spotify wrapped post omdat ze willen laten zien dat zij daar echt zeker weten absoluut niet nooit naar luisteren

6 likes

Hahaha het was niet zo diep hoor, ik heb zelf nota bene nooit mijn Wrapped gedeeld. Het is meer… vergeleken met andere story’s vind ik het niet minder boeiend

Mja sorry voor de cringe lolol

9 likes

Ja ik denk dat je er meer in las dan nodig.

Daarbij vind ik het ook wel een goed idee om zorgvuldig te kijken wie je volgt of wat je leest (zodat je niet onnodig jezelf hoeft op te fokken over een Spotify wrapped)

5 likes

Jawel! :raising_hand_woman:t3: (edit ik las verkeerd ik luister zeker geen Drake. Maar wel schaamtevol veel Taylor Swift dus)

Hahahaha volgend jaar ga ik alleen Taylor Swift luisteren via Apple Music zodat ik mijn sublieme muzieksmaak kan etaleren via Spotify wrapped :sunglasses:
Beste vpro flowerboy oplossing die er is

7 likes

Tijd om mijn ziekste gedachte te exposen;
Als ik een kind heb, wil ik die niet 50/50 ā€˜delen’ met een partner. En dit komt voort uit dat ik me niet kan voorstellen dat ik ooit met iemand zo’n hechte band kan hebben dat ik zoiets ā€˜samen’ kan doen. Conclusie ik ben liever alleenstaande moeder (natuurlijk wel met andere mensen om het kind heen)

4 likes

O?

71 likes

Ik kijk liever naar een spotify wrapped vol taylor swift dan naar al die oerlelijke kerstbomen. December is een slechte tijd voor insta stories

10 likes

Januari want dan is iedereen depressief omdat ze een maand lang niet drinken

16 likes

De tijd zonder kou en lelijke prularia in huis.

2 likes

Hmm wat spookt er nog meer rond in mijn hoofd…

1 like

Ik ga zeker mijn kerstboom in m’n stories posten en jou tagged :smiling_imp: zodat je m wel moet zien

Muwhahahahaha

4 likes

Ik heb eigenlijk straks een arbeidsvoorwaarden gesprek maar ik loop leeg door de buikgriep :sob:
Ik ga van een verkoudheidsvirus naar een diarreevirus. Leuk, werken in de kinderopvang :upside_down_face:

2 likes