Wat je even kwijt wil #67

Het is wss omdat iedereen het post. En dan ben je helemaal cool als jij t niet doet en t stom vind.

9 likes

Was het maar 1 dagje.

7 likes

Dan kom ik weer tot leven

4 likes

En zodra je haar weer begint te groeien groeit 80% in. Vond het helemaal kut haha

2 likes

Ik ging vandaag in de tuin werken, is al kut, en toen heb ik een dode rat opgegraven :sob::sob: een tuin is echt niet aan mij besteed.

7 likes

Perfecte opmerking gecombineerd met je forumnaam en -foto

3 likes

Ik liep vandaag naar mijn werk en ik dacht dus dat een kindje een knuffeltje was verloren want er lag een pluizig ding op de stoep. Toen ik er langs liep bleek het alleen een fucking rat te zijn die daar gewoon super random zat te chillen. Nou ik weet niet wie er harder schrok, maar ik ben er wel achtergekomen dat ratten ook een soort van gilletje slaken als ze schrikken :skull:

69 likes

Ik heb al 2 jaar niet gereden en nu moet ik ineens gaan rijden en ook nog eens in de stad en met een vreemde auto en in het donker

2 likes

Ik ben lichamelijk en mentaal echt gesloopt door deze dag en mijn wekker gaat weer om 6 uur. Gelukkig heb ik hierna 1 uitslaap ochtend. 🥹

3 likes

Hahah sorry ik moest hier echt om lachen. Zo’n lieve gedachte en dan ineens random shocking rat

7 likes

Ik heb net de ruiten van de auto moeten krabben, winter is coming :sob:

Of een waterkoker of je creditcard :bulb:

(Niet echt doen hoor mensen, de schade niet op mij verhalen aub :heavy_heart_exclamation:)

3 likes

Ik heb volgende week keuring voor de WIA. Ik was er de afgelopen tijd vrij rustig onder. Maar nu de brief op de mat ligt, ervaar ik ineens heel veel spanning. Ondanks dat alle professionals in mijn medisch dossier eenduidig zijn dat ik (nu) niet kan werken en er iemand met me meegaat. Mijn toekomst hangt gewoon af van iemand die ik 1x zie… Gaat om hersenletsel na een ongeluk.

Please geen horrorverhalen over het UWV, daar krijg ik paniek van. :sweat_smile:

28 likes

Ik ben jarig maar het wordt de saaiste verjaardag ooit denk ik, want ik moet gewoon werken en ik heb verder geen plannen gemaakt omdat ik net ben verhuisd en ik dus redelijk blut ben en mijn huis nog heel erg kaal is :smiling_face_with_tear: nouja voelt wel als een heel volwassen verjaardag zo :stuck_out_tongue:

15 likes

Gefeliciteerd!
Misschien kun je jezelf verwennen met een klein gebakje of je favo eten/snack vandaag, voor de feestelijkheid. Als je het wel mini voor jezelf wilt vieren:)

2 likes

Goeie! Ik ga denk ik wel een kleine traktatie halen voor mijn collega’s :grin:

3 likes

Van harte gefeliciteerd! Vroeger kreeg je bij de Hema een gratis tompouce op je verjaardag, misschien is dat nog steeds zo met de app of Hema kaart. Leuk dat je gaat trakteren op het werk! Misschien verder je favoriete outfit aan? Hopelijk bevalt je nieuwe woning goed, in elk geval een hele fijne verjaardag gewenst :partying_face:.

@Whistle wat ontzettend schrikken zeg. Hoe gaat het nu? Kan me voorstellen dat je de dag erna nog een beetje trillende benen krijgt als je eraan terugdenkt. Gelukkig is het goed afgelopen :hugs:

3 likes

Hieperdepiep hoera @MakeFezHappen ! Gefeliciteerd. Gewoon een verwendagje van maken toch?

Ik wacht al sinds dinsdag met smart op een pakketje, zou gisteren al geleverd worden. Toch niet gekomen. Volgens de app komt het vandaag, maar het is nog niet eens gesorteerd dus zal wel weer niet. En in dat geval moet ik wachten tot maandag :sob:

1 like

Dus jij hebt helemaal geen vrienden of familieleden of influencers die niche-artiesten als drake en taylor swift luisteren?

3 likes

Ik volg geen influencers en de mensen die Taylor Swift luisteren hebben over het algemeen geen Wrapped nodig om dat kenbaar te maken, haha (luisteren mensen Drake in 2023???)

1 like