Ik ga er dan mn ongezoute mening over geven.
Mokerdom want dan heb je allemaal nieuwjaarsfeestjes. Ik zuip gewoon door.
Opzich not surprised
Zo kut dit, maandag mijn autotheorie examen maar ben al sinds gisteren best wel ziek kan mezelf echt niet tot leren zetten
Ik haat surprises maken en ben blij dat dat griebeltyfusding klaar is.
Gisteren toen ik thuis kwam zag ik ineens alle lichtjes van mijn kerstdorp al door de woonkamer schijnen. Had mijn vriend uit zichzelf mijn kerstdorp aan gezet En dat is best wel een werk ook want al die dingen moeten individueel aan gezet worden. Hij doet altijd wel alsof hij er niet zoveel mee heeft en moppert altijd een beetje over mijn enthousiasme om het op te zetten
Hij klaagt dan ook altijd kver dat het ruimte inneemt, en dat ik het niet te vroeg moet opzetten etc. Dus ik stond hier echt van te kijken. Toen zei hij dat hij het toch wel gezellig vond al die lampjes, en ook zag ik dat hij er naartoe liep en het stiekem aan het bewonderen was haha
Wat heb je gemaakt?
Mijn vriend en ik gaan heeeeel misschien verhuizen, ik van de stad naar een klein dorp, en een van de redenen dat ik twijfel is omdat daar geen AH XL zit en I love de XL. Ik wil niet naar de plaatselijke mini Jumbo.
En ik dacht dat ik rare eisen had
Je kan ook altijd nog boodschappen laten bezorgen!
Nou vind dat helemaal geen rare eis haha. Ik zou het wel kunnen uiteraard als het moet, maar ik zou het echt verschrikkelijk vinden om beperkte keuze te hebben aan supermarkten/ winkels of dat ik dan per se verder weg moet.
Ben je in de zomer echt een positiever persoon?
Hier is alleen een Plus in het dorp en mis de AH en toko om de hoek nog wekelijks. Bestellen is echt anders dan er zelf rondlopen.
Ik ga heel december foto’s posten van de adventskalender die een medeforummer voor me heeft gemaakt. Je kunt nu nog muten of ontvolgen!
Ik krijg weer de hele dag schokken. Durf bijna niks meer aan te raken
Ik gaf gister mijn kat schokjes, was echt zielig.
Ahhh arm beest