Wat je even kwijt wil #67

Lief dat je het vraagt🤗 gaat verder wel weer goed hoor! Ook weer gewoon in de auto gestapt erna.

1 like

Hahahaha ja slaat echt nergens op maar ben echt gehecht aan mn appie :joy::joy:

1 like

Ik moet zo ontzettend vaak zeiken de afgelopen paar dagen het is echt niet normaal. Heb bijna het idee dat ik maar beter een emmer aan mijn hol kan tapen ofzo want ik word helemaal gek :joy: Vooral als ik in bed lig voel ik continu die aandrang echt super irritant. Ik sta de hele dag in de kou dus denk dat het daarmee te maken heeft waarschijnlijk

2 likes

Ik heb net bij de tandarts een gaatje laten vullen zonder verdoving. En nu voel ik me echt badass, terwijl het echt niets voorstelde hahah

2 likes

klinkt vervelend! heb je geen blaasontsteking?

3 likes

Haha dat deed ik voorheen ook hoor. Spuit me maar plat.

1 like

Nee volgens mijn bloedresultaten heb ik geen infecties alleen kon ik voor de zekerheid ook nog een urinetest laten doen, maar denk toch dat het waarschijnlijk door de kou komt :confounded:

4 likes

Probeer je het zo lang mogelijk op te houden? Ik heb een tijd een overactieve blaas gehad omdat ik heel vaak ging kreeg ik ook steeds sneller aandrang

3 likes

God dit heb ik ook ik moet zooooo vaak plassen :skull: moet het echt gaan trainen

1 like

Ik heb als enige van de stagiairs een aanbod gekregen om bij m’n afstudeerplek te blijven werken 🥹 Ik ben natuurlijk super blij en trots! Maar het voelt ook wel ongemakkelijk naar de anderen toe.

102 likes

Omggg humble brag!

Nee grappie hoor, gewoon blij mee zijn! Zijn je medestagiairs vast ook voor jou. Gefeliciteerd.

Haha guilty. Ik heb er een lange weg voor af moeten leggen dus het is ook heel fijn dat je op waarde geschat wordt, dus in dit geval no shame in my humble brag game :smiling_face_with_tear:

6 likes

Het lekker vieren hoor @Stofdoek :partying_face:

2 likes

Zo vervelend als je een pakketje hebt besteld. en je mailtje krijgt dat bezorgd is. Maar pakketje er niet is. We kaartje dat ze me gemist hebben, maar code werkt niet.
Vermoeden dat hij bij pakketpunt ligt, morgen maar even langs gaan.

1 like

Ik heb precies dit nu ook! Alleen ik woon in een complex met 200 buren dus even checken of iemand het toevallig heeft is er niet bij :smiling_face_with_tear:

Waarom denk je dat het op pakketpunt ligt?

2 likes

Geen idee, gewoon een gevoel. Beetje dat de meeste bezorgers lui zijn. :slight_smile:

Heb al wel berichtje in de buurtapp gegooid voor de zekerheid.

Ik hou wel van flink doorfietsen en mijn fiets staat daar ook op afgesteld (speciaal tandwiel) maar afgelopen jaar was mijn fiets nogal brak dus was ik sloom. Nou heeft de fietsenmaker hem helemaal opgelapt en rijdt hij ineens zo extreem soepel dat ik van mijn eigen snelheid schrik en me afvraag of ik een helm moet gaan dragen. Ik werd er gisteren ook op aangesproken :laughing: (dit is een medium humble brag want is dus niet dat ik enorme spieren heb, is puur de magic van die fietsenguy)

Edit: aangesproken als in gecomplimenteerd door een andere fietser, ik doe wel gewoon veilig mee aan het verkeer

13 likes

Ja dat doe ik op zich ook altijd wel dus ben echt verbaasd hierover ineens. Dacht ook dat het een blaasontsteking was maar dat lijkt voor nu dus niet het geval

4 likes

Lol

18 likes

Volgens mij zijn de bezorgers niet perse lui, maar zijn de regels aangepast dat ze nog maar 1 bezorgpoging doen voordat het naar een pakketpunt gaat. Hier in mijn stad in ieder geval wel bij postnl!

8 likes