Wat je even kwijt wil #67

Vind ik ook niet zo gek met de hoeveelheid pakketjes die bezorgd moeten worden

8 likes

Zij iemand die haar pakket online besteld ipv in de winkels koopt haha.

28 likes

en aan watvoor hongerloon ze het moeten doen

6 likes

Lol mijn vriend is naar de kapper geweest en ze hebben een spray gebruikt met glitter als finishes. Lijkt helemaal op Edward Cullen die in de zon wandelt

61 likes

De pijn ligt heel erg aan de locatie van het gaat en hoe diep het is. Ik neem ook geen risico meer nadat ik een keer kapot ging van de pijn.

2 likes

Als je echt snel fiets dan zou ik zeker een helm aanschaffen. In mijn omgeving heb ik al een paar nare verhalen gehoord over letsel na het vallen met de fiets.

Edit: waardoor ik nu zelf trouwens ook maar met een helm fiets.

4 likes

@Bennielava dat zal kunnen idd. Morgen maar even bij postpakket checken, gelukkig is dat dichtbij. :slight_smile:

@Schaakmat Ja daar geef ik je gelijk in, niet normaal. Vooral nu de feestdagen er aan komen.

@Soy.peor haha daar heb je een goed punt :slight_smile:

4 likes

Mijn schoonmoeder heeft me een berichtje gestuurd met deze emoji: :pleading_face: en ik vind het echt veel te grappig

4 likes

Zo leuk vind ik dit soort uitspraken. Ik heb weinig geduld in het verkeer en gooi er regelmatig wat uit. Geen scheldwoorden waar de kinderen bij zijn maar dan meer langzame slak enz. Zei mijn dochter (toen 4) een keer toen er iemand traag reed: he langzame slak, schiet eens op, wij hebben hangry. We waren toen onderweg naar de McDonalds en ik zeg altijd dat ik hangry wordt als ik honger heb.

16 likes

Waarom een ‘:sob:@Calypso hahaha

1 like

Hoe is Drake niche :joy:

4 likes

Ik ging vandaag naar de tandarts voor een wortelkanaal behandeling en toen zei de tandarts die het zou uitvoeren dat hij eigenlijk zou adviseren om hem eruit te halen en dat was een van de mooiste momenten uit mijn leven :heart::heart:

40 likes

Ik stond in de kruidvat voor massageolie maar toen kreeg ik opeens dikke error in mijn hoofd en pakte ik handcreme uit het schap. Ik stond letterlijk voor de massageolie. Dus nu heb ik zachte handen :thumbsup:

4 likes

Er komt een Girls Aloud reünie tour en mijn innerlijke puber zonder smaak wordt hier helemaal blij van.

8 likes

Ook belangrijk voor de massage :massage_woman:

5 likes

Ik ben naar de tandarts geweest en mijn tanden doen pijn/is erg gevoelig. Kan geen eens een koekje eten :weary:

4 likes

Ik vul de screeningslijst in die ik van de dietist heb gekregen, heb hem voorzichtig ingevuld.
Soms een soms, waar misschien ook een dikwijls had gemoeten.
Vanaf 75 punten is er zorg en moet je een extra lijst invullen.
Ik scoor nu al 102 punten…

Mijn vriend blijft herhalen dat het niet erg is, want er is daadwerkelijk iets mis met mij en daarom zoek ik hulp.
Maar het is wel even heel confronterend. :frowning:

14 likes

Ja, en een van de andere girls had aan haar moeder gevraagd of het okay was als de anderen dan haar coupletten zingen (vond haar moeder niet erg)

3 likes

Wat een bangerrrr blijft ditttt

33 likes

Nou op zich wel netjes toch maar goed

2 likes