Super goed dat je hulpt zoekt
Sarah ja! Maar de rest heeft vermoed geld nodig
Dankje!
Het gaat vooral om steeds heftigere reacties op voedsel en het maar niet uit het fodmapdieet komen (prikkelbare darm). Ook al is dat ook heftig en slopend.
Maar de lijst staat vol āklachtenā die ik goed herken.
Blijf er maar over nadenken, zijn dat dan mijn darmen of is het wie ik ben?
Nou ik heb NaNoWriMo dit jaar weer gehaald en dus een boek van 50.000 woorden in een maand tijd geschreven. Ik ben 10% trots en 90% opgelucht dat ik morgen niet weer de hele avond op mijn laptop hoef te werken
Ik zag net iemand rauw gehakt zo uit de verpakking opeten
In het openbaar???
Ja op een bankje in het winkelcentrum
Ik zie dit ook steeds op TikTok⦠zo goor.
Jaa vgm is dat weer zon raar dieet iets.
Zag laatst ook iemand als snack boter eten. Dan ben je echt ver heen.
Iel ja van die mensen die alleen vlees, eieren en boter vreten. Als je honger hebt en wil snacken, pak grasboter!!
We spelen weer Whamageddon met collegaās. Dit jaar met 66, vet leuk. Nu al een bloedbad omdat Radio 2 Last Christmas vanochtend even voor 6 uur draaide
Wauw super knap! Is het een beetje geworden zoals je hoopte?
Hier in Be is het volgens mij wel vrij normaal om rauw gehakt te eten.
Ik ben toch opgegroeid met geregeld gehakt op mijn boterhamā¦
Ik zou dat nu wel niet op een bankje in het centrum zo rechtstreeks uit de verpakking eten.
Mmm behalve als je er dan zo van die balletjes van draait, zo voor balletjes gehakt maar dan stiekem toch zo opetenā¦
Nu wel vegetarier dus geen rauw gehakt meer voor mij
Dit was inderdaad in Belgiƫ en hij had nog een zak witte broodjes bij zich.
Maar het was echt zoān halve kilo pak, geen prepare/filet American
Ik ga vanmiddag naar t katten cafee en heb nu al zooon zin om die beesten te aaien. En daarna weer naar mn eigen beestjes
Hoe is het eigenlijk met die vrouw die je kat probeerde te jatten?
Ik vind deze post heel leuk
Ooh die is gestopt met voeren en binnen laten! Hij is nu weer gewoon lekker thuis. Ze kwam laatst wel aan de deur met een foto van een andere kat die in haar tuin zat of die ook van ons was haha. Maar gelukkig niet
Hahaha oh gelukkig eind goed al goed. Was al bang dat we de rijdende rechter voor je moesten gaan bellen
Ik stond net voor de deur bij iemand/een bedrijf, hebben we blijkbaar pas om 2 uur afgesproken. Ik ben nog nooit vier uur te vroeg ergens geweest