Wat je even kwijt wil #67

Een broodje tartaar ken ik ook wel, is ook rauw.

2 likes

Ik acht de kans groot dat ik morgen een uitje moet afzeggen waar ik al weken naar uitkijk omdat ik WEER ziek op de bank lig. Heb echt zin om een potje te janken en te zwelgen in zelfmedelijden. Lost niets op maar misschien wel fijn voor die volle holtes ook :sweat_smile:

1 like

Zwelgen in zelfmedelijden is hartstikke normaal in deze situatie. Zolang je niet erin blijft hangen is het prima om jezelf nu heel zielig te vinden.

Beterschap in elk geval

1 like

Het is wel een rommeltje hoor, maar ik begon ook zonder idee waar ik over ging schrijven en had dus ook geen outline. Mocht ik het gaan redigeren dan weet ik goed wat er anders moet, maar de eerste versie staat!

3 likes

Ik wilde gisteren kerstsokken van een voetbalclub kopen en zelfs die maten gaan niet hoger dan 44, echt stom

3 likes

Dank je wel! Mijn kat vindt het gelukkig wel gezellig dus we maken er maar het beste van

2 likes

Jaa die met dat lange haar. Vage gozer hahaha

Jaja er is inderdaad een verschil tussen prepare ( bereid gehakt)/ filet american.
En gewoon rauw gehakt.
Maar dat aten ( eten) wij inderdaad zo gewoon op een boterham, met een beetje mosterd. Is hier vrij normaal. In sommige bruine kroegen kan je het zelf zo krijgen.
Maar dus in Nederland niet?

1 like

Joh dat is toch ook hartstikke naar, mag je gerust van balen, ik vind dat geen zwelgen hoor :hugs:

2 likes

Jaaa love it!

@kali als je nu begint kan je ze nog ff snel zelf haken :joy:

1 like

Huh ik dacht altijd dat je ziek kon worden van rauw gehakt maar dat is dus niet per definitie zo?

3 likes

Je kan ziek worden van rauw vlees, maar dat is niet per definitie het geval als je het eet.

3 likes

:nauseated_face:

7 likes

Ik heb eindelijk t sint gedicht af maar wtf haal je tegenwoordig nog voor 2.50

2 likes

Een paprika die pre-inflatie 1 euro was waarschijnlijk.

34 likes

AH basic chocoladereep

5 likes

Deze geurkaars van de action.

image

6 likes

Dit kan je niemand aandoen.

8 likes

Ja precies, staat hier ook wekelijks op t menu. Of geflambeerde kip, is ook een goeie twist.

1 like

Oooh okay! Ik ben nu wel heel benieuwd naar dat broodje tartaar dan haha

2 likes