Ik wilde gisteren kerstsokken van een voetbalclub kopen en zelfs die maten gaan niet hoger dan 44, echt stom
Dank je wel! Mijn kat vindt het gelukkig wel gezellig dus we maken er maar het beste van
Jaa die met dat lange haar. Vage gozer hahaha
Jaja er is inderdaad een verschil tussen prepare ( bereid gehakt)/ filet american.
En gewoon rauw gehakt.
Maar dat aten ( eten) wij inderdaad zo gewoon op een boterham, met een beetje mosterd. Is hier vrij normaal. In sommige bruine kroegen kan je het zelf zo krijgen.
Maar dus in Nederland niet?
Joh dat is toch ook hartstikke naar, mag je gerust van balen, ik vind dat geen zwelgen hoor ![]()
Huh ik dacht altijd dat je ziek kon worden van rauw gehakt maar dat is dus niet per definitie zo?
Je kan ziek worden van rauw vlees, maar dat is niet per definitie het geval als je het eet.
![]()
Ik heb eindelijk t sint gedicht af maar wtf haal je tegenwoordig nog voor 2.50
Een paprika die pre-inflatie 1 euro was waarschijnlijk.
AH basic chocoladereep
Deze geurkaars van de action.

Dit kan je niemand aandoen.
Ja precies, staat hier ook wekelijks op t menu. Of geflambeerde kip, is ook een goeie twist.
Oooh okay! Ik ben nu wel heel benieuwd naar dat broodje tartaar dan haha
Zelf libelle heeft er een recept voor
ik heb cadeaus gescoord bij de flying tiger, allemaal ongeveer 2,50:
een dino-opgraafsetje
een boksende pen
magic twisty
allemaal onzin maar ja veel meer krijg je er idd niet voor
Het niveau van dat recept is even hoog als dat van Cynthia’s spek met dadels
Lipgloss of nagellak van Essence, blotting paper, een douchemuts, een set microvezel doekjes om je gezicht mee schoon te maken bij de Pri, een haarklem (ik wil er eentje met bloem lol), een lekkerschrijvende gelpen van Muji, een mooi kleurpotlood als diegene tekent, hand sanitizer, een mini-weekagenda of een notitieboekje bij Flying Tiger, een reep chocola, een cactusje