Mosselen zou ik niet rauw eten, zijn geen oesters
Ik denk dat het meer het verschil is tussen een beetje fatsoenlijk vlees dat vers van de slager/visboer komt en gewoon rauw gehakt van de appie zo uit het vuistje eten.
Ik heb het vannacht nogal laat gemaakt en ik kan pas over 3 uur mijn bed in duiken. Dit gaan 3 lange uren worden.
Jezus ik ben me echt helemaal rot geschrokken. Ik reed op een rustige 50 weg en opeens schiet er vanachter een geparkeerde auto een kindje met fietsje de weg op. Ik kon nog net mijn stuur opzij gooien waardoor ik alleen haar wiel raakte. Ze viel natuurlijk wel maar niet heel hard. Gelukkig had de auto achter mij het ook gezien en kon die op tijd remmen. Nou ik stond daar te trillen op mijn benen en die vader schold me ook nog helemaal verrot. Dreigde zelfs met aangifte. Ik snap dat hij heel erg was geschrokken maar ik kon hier echt niks aan doen. Heb wel mijn gegevens achtergelaten en de andere bestuurder ook. Ben blij dat het kindje oke is maar denk dat mijn hartslag volgende week nog niet hersteld is.
Dat laatste is misschien wel verstandiger als je het eet om af te vallen. Grotere kans op lintworm
Verklaart wel waarom al die gekkies claimen dat dat carnivoordieet werkt.
Ah gatsie dat is echt schrikken indd. Klinkt alsof die vader ook vanuit schrik zo uit z’n slof schoot. Hoop dat je er nog iets van hoort en dat het dan op goeie voet wordt afgerond ipv met een scheldkanonnade. Ben je zelf wel ok verder, behalve geschrokken?
Ja ik denk ook zeker dat het door de schrik kwam. Maar als je zelf al bent geschrokken is het niet chill als iemand zo tegen je tekeer gaat.
Ik ben zelf oke! Auto heeft ook geen schade voor zover ik in het donker kon zien dus hoop dat we het op een goede manier kunnen afronden.
Maar wie zegt dat je rauwe kip of varken kan eten dan, niemand toch?
Ik heb per ongeluk een extra hoofdkussen gekregen bij mijn bestelling van een dekbed en (goedkoper) hoofdkussen en dat ga ik lekker HOUDEEEN
Met dit weer zit mijn kaak steeds vaker op slot en het doet gewoon pijn
Een paar dagen geleden een pistoletje gegeten en er zit een klein, scherp stukje korst tussen mijn beugeldraadje
Ik krijg het maar niet weg
Mijn moeder heeft net gehoord dat haar hond waarschijnlijk kanker heeft. Die hond is pas 5. Echt wtf waarom mag het niet ophouden voor haar. Ik wist niet eens meer wat ik moest zeggen het is gewoon bizar.
wat is 2.50 ook voor skeer bedrag hahaha wtf fucking kut
Weet niet of dit werkt, maar kun je het weken? Dus dat je een slok thee ofzo in je mond houdt waar dat stuk brood zit en dat het dan zacht wordt?
Wat irritant dat je tijdelijk niet kan streamen met de nieuwe npo app
Het zal de volledige melkweg wel zijn, maar ik heb zo een sociale week met onbekende? Zaterdag ging een andere vrijwilliger van mijn vrijwilligers werk ineens spontaan mee de stad in, dinsdag ging ik alleen naar een concert en ontmoette in de rij 2 meiden die gelijk aanvoelde al vriendinnen en we zijn de hele avond samen geweest en net bood een meisje van mijn sportles aan dat ik morgen mee uit mag?
Echt fijn om je zo gezien te voelen door mensen die je niet goed kent en ik heb meteen een kaartje gekocht voor het feest morgen
Komt dat echt door het weer?
@Vloeistof bedoel je casten naar tv? Sinds de app een update heeft, lukt dat helaas niet meer. Las dat het op alle Philips smart tv’s niet meer kan, denk alleen de oude versies?
Het kan tijdelijk niet meer vanwege de update