Ben naar Renaissance geweest in de bioscoop en wat een feest. Iedereen was aan het dansen en meezingen. Heb het zo leuk gehad.
huh maar gaat dat niet over kipkap/hoofdkaas? Dat is wel degelijk warm bereid wat daarna afgekoeld gegeten wordt, zou ik niet echt rauw noemen
Ja bedoel casten inderdaad! Komt inderdaad door de update las ik. Hopelijk kan het binnenkort wel weer
Ik heb vandaag ontdekt dat ik echt prima gyoza kan vouwen?? Heb het wel eens eerder gedaan maar het werd altijd functioneel en niet mooi, en nu werd het beide?? Joepie
Door de koud wordt mijn lijf altijd stijver
Ik ben soms een beetje warrig en was vanmiddag de sleutels in mijn slot vergeten aan de buitenkant. Word ik net wakker van herrie - ik dacht mijn kat en blijf eerst liggen. Maar het stopt niet. Loop ik naar de gang staat er een vrouw in mijn gang en die zegt: âvolgens mij ben ik in het verkeerde huisâ. Maar ik slaap naakt en kijk om de hoek en begin te gillen. En zij: âik schrok van je!!!â. En ze vertrekt. Om 04.00 bij iemand naar binnen gaan?!?
Volgens mij was er niet zolang geleden een poll wat je zou doen met geluid in huis. Ik ga er blijkbaar - zelfs naakt - op af.
Was ze binnengekomen door de sleutels die nog in de deur zaten? Hoe heb je dan niet door dat dit niet jouw/het goede huis is.
Ja! Met de sleutels vanuit buiten. Ze zei ook dat ze het niet herkende, ojajoh.
Oh leukkk! Ik ga donderdag, zin in!
Ik vind dat je nu teveel bij jezelf legt en vind eigenlijk dat jouw moeder volwassener mag worden als ze jou de angst geeft dat ze boos zou kunnen worden als jij je grenzen aangeeft. Grenzen aangeven is juist volwassenen en heel gezond!
Ik heb vanmiddag iets waarbij ik een paar uur buiten in de kou moet staan en ik wil niet. Maar ja, ik heb het zelf georganiseerd dus ik zal wel moeten
Heel herkenbaar hoor. Toch erg dat je als volwassen vrouw je nog steeds druk kan maken dat je moeder misschien boos wordt.
Ik vind de gym communitie zo gezellig. Van die grote stoere brede kerels die me dan komen vertellen dat ze me zo vaak zien dat ze trots op me zijn
Ieder nadeel heb ze voordeel
Nee, eigenlijk leek ze best normaal. Ongeveer 40. Maar nu ik iets langer nadenk: ze was echt lang in huis aan het scharrelen, misschien was ze toch dronken. Je hoorde ook stommelen en ze stond toen ik keek gewoon nog bij de deur.
Door een poll hier laatst ben ik weer geattendeerd op het bestaan van de muziek van Stacie Orrico dus dt heb ik aan gezet vanmorgen echt genieten
Ik geniet altijd zo erg van mijn âhome made ijskoffie en chipsâ momentje in het weekend. Blessed.
Weet iemand wat bedoeld wordt met een gewerkte glazen vaas? Mijn schoonmoeder wil dit voor haar verjaardag maar geen idee wat ze ermee bedoelt.
Glas met van die ribbels en figuurtjes enzo dr in.
Echt belachelijk. Hoezo zit je niet te wachten bij de voordeur tot ik je weer vereer met mijn aanwezigheid.