Wat je even kwijt wil #67

Soms geluk (jouw nieuws) en soms verdriet (haar nieuws).

20 likes

Ja! En dat vonden ze ook heel leuk :slight_smile:

7 likes

Ik keek net een filmpje en daarin was een tvkok iets met avocado aan het maken voor de gasten en host en deelde het aan hen uit.

Éen van hen: “ik ben allergisch voor avocado”
De host: “zie het als een Challenge”

:sob:

14 likes

Ik had laatst een soort mental breakdown op werk en toen zei een collega ‘laat ik je opvrolijken met leuk nieuws, ik ben zwanger’. Daardoor kon ik mijn verhaal niet meer afmaken :joy:

24 likes

Echt een gevalletje ‘how can I make this about me’

31 likes

Ja, walgelijk.

5 likes

Wij hadden ook stroomstoring. Van 21.00 - tot ergens midden in de nacht (ik weet niet exact hoe laat, alleen ik schrok wakker van alle lampen die aan sprongen). Inmiddels heb ikzelf weer stroom maar op enexis blijft de melding staan met verwachtte eindtijd tot 23.00 vandaag , ik zit daarom nog niet echt op mijn gemak en ben bang dat er straks weer alles uit knalt en het mega afkoelt. Ik als leek snap dat niet zo goed waar deze problemen vandaan komen want er zijn hier geen werkzaamheden, onweer of storm.

2 likes

Misschien zijn ze nog bezig? Maar staat de stroom er wel op in ieder geval.
Maar waarom het gebeurd? Snap ik ook niets van. Bij ons zo midden in de nacht.
Misschien iets bij de nieuwbouw bij ons in combinatie met ijssel. Who knows?

Maar wat ben je dan afhankelijk hè? Wij kookten op gas, dus kon wel een koppie thee maken :blush:

3 likes

Ik kan niet inloggen op de youtube app op de tv waardoor ik ondanks mijn premium abonnement alsnog reclames zie :smiling_face_with_tear:

Ik kijk maestro en ik heb zoveel respect voor het orkest. Ze weten zelf hoe een stuk ‘hoort’ maar dan toch maar de dirigent luisteren die het hele stuk verpest :joy: echt heerlijke tv

21 likes

Heb echt vaak hard gelachen, love dat programma

9 likes

Is dit een nieuw seizoen? :scream:

3 likes

Volgens mij wel!

Ja vandaag begonnen

6 likes

Ik kan niet slapen :slightly_frowning_face:

1 like

Steeds als ik bijna in slaap val, hoest ik mezelf wakker. Dit is al een aantal nachten nu en heb alle “simpele” tips online al opgevolgd maar niks werkt. Ben echt doodop zo

En weer wakker geworden in het donker. 5 minuten voor de wekker af moest gaan.
Wat is er in hemels naam aan de hand

3 likes

Ik ga 19 december waarschijnlijk naar de opnames. Een vriend van mij zit in het orkest. :smile:

9 likes

Hier is de storing ook nog gaande!!

Ik voel me al sinds gisteren belabberd en werd vandaag nog belabberder wakker en ik heb inmiddels alle klachten van corona, maar ik heb geen test thuis liggen. Nu moet ik dus naar de supermarkt om een test te halen terwijl ik me echt rot voel, bij de minste inspanning al buiten adem ben en ugh en er is ook niemand die er even een voor me kan halen. En ja testen is niet meer verplicht maar ik werk in het onderwijs en neem dan liever het zekere voor het onzekere…

2 likes