Wat je even kwijt wil #67

Ik hoop dat we hier over een aantal jaar nog zitten. Dan kan ik dit tegen jou gebruiken bij een post over dat jouw zoon langs wilt komen haha

20 likes

Neen echt over gehakt waarmee je bv gehaktbrood ofzo maakt.
Mss iets van west- Vlaanderen

2 likes

Haha jaa ijskoffie en dan paprika chips pfff :sparkles:

1 like

Als ontbijt? Dat is het echte leven :heart_eyes:

5 likes

Ik ben vandaag aan t verhuizen en ben helemaal lichamelijk gestresst. Mn vader is de helft vergeten en dat is niet erg want je kan alles kopen maar pff. En parkeren kost daar 16 euro per dag. En over 2 maanden moet ik weer gaan verhuizen :flushed:

4 likes

Omg , ik zag gisteren allemaal kleine musjes in de tuin en ik vond het zo schattig maar ook zielig want die hebben het misschien wel tyfeskoud en hebben honger. Dus heb ik zo’n vogelvoerbakje gekocht en opgehangen en nu eten ze eruit :hugs: :pleading_face:

25 likes

Het is onderhuur toch? Misschien hebben de huurders een bezoekersparkeervergunning waar je tegen betaling van de kosten gebruik van kan maken. Dat zou je dan heel veel geld kunnen schelen.

Als je een ballon in té hete gesmolten chocolade dipt kan die knappen. Kwam ik achter toen ik onder de spetters chocolade zat. Met witte trui aan.

11 likes

Ohja dat zou slim zijn maar er was vandaag niemand en ik heb nog geen tel nrs ofzo. Even naar vragen

1 like

Ik moest gewoon ff naar de doe het zelf zaak en nu zijn we drie uur verder en ben ik ook langs de Zeeman, Kruidvat, Russische winkel en ALDI geweest want allemaal in die buurt en oja ook een veel te dure latte gehaald als beloning lol. Maar ben tenminste buiten geweest en heb een boel gestapt dus dat ik al vooruitgang op de afgelopen dagen

14 likes

Ik had laatst hulp nodig dus belde mijn vader en hij was gewoon niet thuis, excuuuuuuse you???

16 likes

Ik heb plaatsvervangende huizenstress voor mijn zusje die in januari haar kamer uit moet. Echt niet te doen om iets fatsoenlijks (lees relatief betaalbaar en zonder schimmel of 49 huisgenoten) te vinden. En ja voor haar is het veel vervelender natuurlijk maar we zijn er al weken mee bezig en ik wil gewoon niet meer en ben vooral echt bang dat het gewoon niet gaat lukken. Fuck youuuuu vvd

3 likes

Waar zoekt ze iets? Misschien hebben er wat forummers tips.

1 like

Zit in m’n eentje op de trap wijn te drinken met de deur van de gang dicht omdat ik het geluid van neefjes en nichtjes en hun overdreven hoeveelheid Sinterklaas kado’s niet meer trek. :wine_glass:

39 likes

Haha ja hoe dan??? Ik appte mn ouders laatst, kreeg pas na 2 dagen reactie omdat ze ‘druk’ waren :joy::joy:

2 likes

Jezus wat een asociale man.

6 likes

Ik voel me altijd zo oud als ik op vrijdagavond na een hele avond borrelen met vriendinnen rond 00:00/00:30 richting station of m’n fiets loop, en al die jonge kinders mij tegemoet lopen om juist dan hun avondje uit te beginnen hahaha. Zo’n nostalgie

21 likes

ze zitten nu al weer eens vuurwerk af te steken hier :pensive:

Een bekende moest een operatie ondergaan in het ziekenhuis en tijdens de operatie zijn z’n pasjes en horloge gestolen. Buiten bezoekuren nog wel. Hij is best al op leeftijd en heb echt met ‘m te doen, zo asociaal dit

13 likes

Ik heb zojuist rode lippenstift en nepwimpers opgedaan in de trein en het lijkt nu echt flawless maar ben heel benieuwd of dat in een normale spiegel nog steeds is :crossed_fingers:
(had geen spiegel dus heb het gedaan in de weerspiegeling van het raam!)

Edit: nog steeds flawless :smiley:

35 likes