Zo sneu. Mijn vader heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen en toen hij even ging plassen, is ook z’n telefoon gestolen.
Ik wil echt nepwimpers op kunnen doen, maar mijn motoriek zegt nein. Heb het idee dat dat mijn niet bestaande make-up skills zou kunnen compenseren. Ik zag laatst een filmpje dat iemand zei dat de 3 belangrijkste dingen voor een glow up 3 dingen waren:
Mooie nagels (heb ik geen geld of talent voor), mooie wimpers (ken ik niet zetten) en mooie wenkies (snap ik ook geen hol van).
Edit: en jij doet ze nog in de trein op ook🙀
Afgelopen week had ik een weekje vrij maar nu realiseer ik mij dat ik nog maar twee en halve week hoef te werken en dan heb ik weer vakantie.
Ik had voor mijn drie vriendinnen en mijzelf van die warme-chocolade bombs gekocht als klein cadeautje met Sinterklaas op 5 dec. Maar het is al de tweede avond op rij dat ik warme choco zit te drinken
Ik zag ooit eens iemand in de trein happen van een blok kaas, was ook bijzonder.
Wou een best wel groot housewarming cadeau geven aan mijn broer en zijn vriendin maar ze is in 3 jaar tijd maar 2x op bezoek geweest, terwijl ze vaak uitgenodigd was en ze denken eigenlijk nooit aan onze familie dus laat maar.
Ik ben met vriendinnen uit eten en wilde vertellen dat ik een hond ga adopteren en toen vertelde een van die vriendinnen dat ze zwanger is
Dat vind ik zo gek nog niet haha. Of je t nou in stukken snijd of zo afhapt. Kaas is ook gewoon om zo te eten. Boter niet haha
Al sinds vannacht stroomstoring hier. Prognose wanneer we weer stroom hebben is 13:30
Dan duurt het al minstens 9 uur! Behoorlijk probleempje dus bij Liander
Edit: 11:00 we hebben weer stroom. Jippie!
Edit: 11:37 stroom valt weer uit!
Edit: en weer aan
Heb je het uiteindelijk wel verteld?
Soms geluk (jouw nieuws) en soms verdriet (haar nieuws).
Ja! En dat vonden ze ook heel leuk
Ik keek net een filmpje en daarin was een tvkok iets met avocado aan het maken voor de gasten en host en deelde het aan hen uit.
Éen van hen: “ik ben allergisch voor avocado”
De host: “zie het als een Challenge”
Ik had laatst een soort mental breakdown op werk en toen zei een collega ‘laat ik je opvrolijken met leuk nieuws, ik ben zwanger’. Daardoor kon ik mijn verhaal niet meer afmaken
Echt een gevalletje ‘how can I make this about me’
Ja, walgelijk.
Nou Jaaaa
Echt doe ook even normaal (je collega dan hè)
Wij hadden ook stroomstoring. Van 21.00 - tot ergens midden in de nacht (ik weet niet exact hoe laat, alleen ik schrok wakker van alle lampen die aan sprongen). Inmiddels heb ikzelf weer stroom maar op enexis blijft de melding staan met verwachtte eindtijd tot 23.00 vandaag , ik zit daarom nog niet echt op mijn gemak en ben bang dat er straks weer alles uit knalt en het mega afkoelt. Ik als leek snap dat niet zo goed waar deze problemen vandaan komen want er zijn hier geen werkzaamheden, onweer of storm.
Misschien zijn ze nog bezig? Maar staat de stroom er wel op in ieder geval.
Maar waarom het gebeurd? Snap ik ook niets van. Bij ons zo midden in de nacht.
Misschien iets bij de nieuwbouw bij ons in combinatie met ijssel. Who knows?
Maar wat ben je dan afhankelijk hè? Wij kookten op gas, dus kon wel een koppie thee maken
Ik kan niet inloggen op de youtube app op de tv waardoor ik ondanks mijn premium abonnement alsnog reclames zie