Wat je even kwijt wil #67

Ik kijk maestro en ik heb zoveel respect voor het orkest. Ze weten zelf hoe een stuk ‘hoort’ maar dan toch maar de dirigent luisteren die het hele stuk verpest :joy: echt heerlijke tv

21 likes

Heb echt vaak hard gelachen, love dat programma

9 likes

Is dit een nieuw seizoen? :scream:

3 likes

Volgens mij wel!

Ja vandaag begonnen

6 likes

Ik kan niet slapen :slightly_frowning_face:

1 like

Steeds als ik bijna in slaap val, hoest ik mezelf wakker. Dit is al een aantal nachten nu en heb alle “simpele” tips online al opgevolgd maar niks werkt. Ben echt doodop zo

En weer wakker geworden in het donker. 5 minuten voor de wekker af moest gaan.
Wat is er in hemels naam aan de hand

3 likes

Ik ga 19 december waarschijnlijk naar de opnames. Een vriend van mij zit in het orkest. :smile:

9 likes

Hier is de storing ook nog gaande!!

Ik voel me al sinds gisteren belabberd en werd vandaag nog belabberder wakker en ik heb inmiddels alle klachten van corona, maar ik heb geen test thuis liggen. Nu moet ik dus naar de supermarkt om een test te halen terwijl ik me echt rot voel, bij de minste inspanning al buiten adem ben en ugh en er is ook niemand die er even een voor me kan halen. En ja testen is niet meer verplicht maar ik werk in het onderwijs en neem dan liever het zekere voor het onzekere…

2 likes

Maar als er uit die test komt dat je geen corona hebt ga je alsnog met deze klachten werken? Ik snap dat je het wil weten hoor, maar met deze klachten zou je toch ongeacht het virus niet naar werk moeten willen gaan?

13 likes

download (8)
Gewoon een echo photoshoppen :crazy_face:

@Hippe_kikker ik had alleen het einde van Maestro gezien. Kreeg het er benauwd van hahaha!

6 likes

Lijkt me vanzelfsprekend dat ik niet ga werken met deze klachten, maar wil het gewoon even uitsluiten, ook omdat mijn erg bezorgde maar oudere vader er op staat om langs te komen om te koken voor z’n zieke kind haha

9 likes

Zo balen! Red je het een beetje?
Het ligt er al uit bij ons sinds 3:30 en er is geen tijd bekend wanneer ze het klaar hebben.
Gelukkig zit ik op mijn werk op het moment.

2 likes

Vandaag wordt de kerstboom bezorgd bij mijn alter ego Fred van Leer. Hurrrlakke stories op de gram dus zo.

19 likes

Waarschijnlijk voor eeuwig ook :sweat_smile:

11 likes

Ik vind de communicatie van Picnic altijd zo leuk

21 likes

De sneeuwpoppen van Bolletje liggen weer in de winkel. Wat een feest. Heerlijke zoete meuk!

16 likes

Telleurstelling van de eeuw.

10 likes