Dat je ze nog niet in huis hebt??
Jij hebt gewoon geen smaak
Mijn wasbak in de badkamer spoelde nog amper door, oeps. Ik was vet bang dat ik het zelf moest gaan betalen maar gelukkig niet haha. Maar goed wat wel chill was is dat die man ook meteen het doucheputje maar even deed, die liep prima nog door maar hij zei ja ik sta hier nu toch. Achteraf maar goed ook als ik zie wat eruit kwam.
Meteen daarna luchtverfrisser gespoten want die lucht is niet te harden (ook door de wasbak).
Waarom kan die NL alert test niet op normaal volume ipv volume hartverknetteringš
Wil je dood dan?
Nee, maar nu sterf ik elke keer bijna als die test gaat. Bij echte noodsituaties vooral doen, maar als test, doe even een ander geluidje op normaal volume aub.
Ik heb die een paar jaar geleden een x gehaald van wege de hype hier. Nou was als een klap in mn gezicht.
Kindertong.
Nee een kindertong vind dit wel lekker. Want gebakken suiker. Verder smaakt het nergens naar.
Soms is gebakken suiker precies wat een dag nodig heeft. De blini met kaviaar eet ik daarna wel.
Zag gisteren dozen met crompoucen in de eurobak van de Jumbo liggen. Blij dat die trend bijna voorbij is.
Ik zat bij mn psycholoog in een vrij beladen imaginatie oefening toen dat ding afging
Ik heb die van mij gister afgezegd nadat ik 3 betalingen achterliep (wel betaald uiteraard)
Mijn collegaās hadden mijn bureau zo leuk versierd voor mijn verjaardag. Was echt heel schattig.
Ik zit te dichten maar wat heb ik daar een hekel aan zeg haha. Ik kan het echt niet. Normaal helpt mijn man altijd, maar goed van de 20 mensen heb ik precies hem getrokken uiteraard dus dit jaar geen assistentie helaas. Nog even bikkelen haha.
Chatgpt
omg dit lijkt me echt kut om bij te zijn want dan heeft iedereen door dat die hond me 10x enthousiaster maakt dan die baby. maar wel superleuk nieuws!
Ik lees dit nu overal en ik vond het gewoon bijna zielig voor Mick Alleen zag ik dat hij ook al een AI generator heeft, gaat hij ondanks hoe de site er nog steeds uitziet toch met zijn tijd mee
Haha ik had het ook bijna niet overleefd. Mān eigen telefoon en mān werktelefoon gingen af en ook nog van collegaās. Wat een herrie.
Ik vond dat echt niet goed werken voor Sinterklaas gedichten
Micks rijmwoordenboek ftw