Wat je even kwijt wil #67

Wat fijn! Heb je dan een baan waarbij je niet meer door de regen en sneeuw enzo moet? Of haal ik mensen door elkaar.

2 likes

Nee, je hebt het goed :smiling_face: Ga een kantoorbaan doen nu.

11 likes

Vandaag het huis weer versierd met lampjes, boom staat ook weer.
Nu kerstkransjes vreten

5 likes

Dat hele aangifte doen wat een stemmingmakerij zeg. Hoeft ook helemaal niet want zelfs al kun jij er niks aan doen is dat voor zulke incidenten heel netjes in de wet geregeld, heb je helemaal geen aangifte voor nodig want is gewoon verzekeringswerk (als er dus wél wat was geweest, of de fiets is stuk ofzo).

Laat je niet uit het veld slaan :hugs:

8 likes

Helaas niet dat zou toch wat zijn😂

1 like

Ik heb meer dan een jaar zonder laptop gezeten nadat mijn ouwe trouwe MacBook Pro het had begeven (want zo duur, zeker na een behoorlijk duur jaar + kon laptop van vriend gebruiken + kon maar niet beslissen welke ik nu als opvolger wou) maar nu kan ik jullie met trots de aankomst van mijn nieuwe kind aankondigen!!! Wow, wat een vooruitgang! Getypt van op mijn nieuwe baby xxx

35 likes

Maar werk je in een team met veelal mannen of vrouwen of beetje 50/50?

1 like

Ik heb ook flink wat af laten knippen en zelfs mijn moeder heeft er niets over gezegd???

2 likes

Ik hoor net van iemand dat ze op werk een vitaliteitsbudget ontvangen, waarvan ze dingen zoals AirPods, massages en sneakers kunnen kopen
Ik moet vlg mij verplicht iets qua ontwikkeling doen grr

Ik ben vast niet de enige maar tering, wat ben ik toe aan vakantie. Kijk nu al uit naar die wazige week tussen kerst en oud en nieuw.

7 likes

Oke ik werk dan vooral met mannen. Maar als ik mijn haren los doe herkent de helft me al niet.

Krijg je erna reactie, wist niet dat jouw haar zo lang was.

Eikels.

3 likes

Oh shit ik dacht net ik ga zo lekker naar bed maar het is pas 7u. :weary:

3 likes

Kan gewoon

6 likes

Ik moest vandaag een computertest afleggen voor een mogelijke nieuwe job. Bij de instructies werd er allerlei (in mijn ogen) nutteloze informatie gegeven. De grootste parel: ‘Bovenaan staat een percentage die de voortgang van de test weergeeft. Als er bijvoorbeeld 40% voortgang staat, heb je 40% van de test afgelegd’.
NO SHIT

14 likes

Sowieso geschreven door chatgpt

5 likes

Maar ben je geslaagd?

1 like

Dat weet ik waarschijnlijk pas binnen twee weken ofzo :smiley:

2 likes

Ik krijg dit ook en vind dit naast mijn auto echt de beste secundaire arbeidsvoorwaarde.

3 likes

Ja ik dacht dat het wel gerelateerd moest zijn aan je vitaliteit/ontwikkeling. Om fiscaal aftrekbaar of aantrekkelijk te zijn? Maar missh is dat onzin.
Nu kun je massages en sneakers ergens ook wel aan gezondheid koppelen
Kennelijk kan iedere werkgever dit voor zichzelf beslissen, en is het niet afhankelijk van wetgeving

Dit dacht ik ook! Bij mij heet het budget anders, maar komt in principe op hetzelfde neer. Ik mag geen bakcursus of een bepaalde taalcursus doen, want het is niet gerelateerd aan mijn werkzaamheden/professionele ontwikkeling :frowning:

1 like