Wat je even kwijt wil #68

Zo schattig. Mijn fiets was gejat dus ik ben vandaag naar de kringloop gegaan en daar stond een pareltje voor een leuk bedrag en die man (de “fietsenmaker” van die kringloop) was mij vol passie aan het vertellen wat hij er allemaal aan gedaan had en demonstreerde van alles en toen moest ik perse een testrit maken voor de deur inclusief remmen enzo alsof ik nog een klein kind was en oh man, wat was dat een liefdevol moment. Deed me helemaal denken aan vroeger mijn ouders thuis 🥹. Pff helemaal fijn fietste ik terug en oooook nog eens in de zon

143 likes

Ik heb bij esn een boel samples gekocht van flavn tasty. Ze zijn allemaal best goed te doen, heb een paar favoriete en een paar die gewoon reselijk smaken maar nu had ik net een smaak gadver die vond ik echt goooor. Banana split.
Zo chemisch bah, echt zonde want de smaak van de banaan leek beetje op die banaansdhuimpjes en dan ineens zo’n vol chemische gore smaak ertussen.

Bleeegh

5 likes

Ja ik vind ze dus niet zo fantastisch ik ben meer fan van de my protein flavourdrops!! Iedereen om me heen is wild van die poeders maar ik vind het gewoon… mweh

2 likes

Ik heb een tijdje terug allemaal verschillende vegan proteine dingen gekocht omdat dat me makkelijk leek en in de recensies vonden mensen het allemaal super lekker.
Maar het is zooooo goor en chemisch en zoet. Het heeft ook allemaal diezelfde chemische smaak, ik weet niet of het van de aroma’s of van de zoetstof komt maar het is echt niet te doen. En ik vraag me echt af hoe erg je smaak aangetast moet zijn om dit soort dingen lekker te vinden.
Het lijkt wel alsof ze door al die fitnessproducten dezelfde zoetstoffen en smaakstoffen gooien en ik snap echt niet hoe mensen het weg krijgen.

2 likes

Huh ik kijk VTwonen en ineens denk ik hey, bekende stem. Is het een oud-collega van mij haha.

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Meer offline

Ik ben mijn scriptie aan het schriiven en het gaat verbazingwekkend goed… waar is de catch?! Dat gevoel bekruipt me nu steeds. Deze week ga ik het één na laatste inhoudelijke hoofdstuk inleveren.

En door de zon voel ik me gelijk beter en productiever dus heb wat klusjes in huis gedaan die ik al tijden heb uitgesteld, en als klap op de vuurpijl heb ik dit weekend een vloerkleed geleverd gekregen en daar ben ik mega blij mee :heart_eyes:

27 likes

Dagboekpost incoming:
Ik heb al jaren last van mn knieën, trap lopen doet pijn, weer gaan staan na het zitten, lang auto rijden etc
En nu ga ik er dus woensdagochtend voor naar de huisarts en ik schijt duizend kleuren, ben zooo bang dat ik reuma heb of nieuwe knieën moet?? :joy:. Snap het niet, ben nooit ben voor de dokter. Doe ff rustig vriendinnn

3 likes

Ah, komt vast goed. Goed dat je gaat! Want wat de oorzaak ook is, je loopt er nu ook al mee rond en straks kan er (hopelijk) iets aan gedaan worden. Het kan alleen maar beter worden toch? En juist als het nieuws is dat je niet wil horen kan je het maar beter nu horen dan over weet ik veel hoeveel jaar. En misschien valt het wel hartstikke mee. Dus ik snap dat je zenuwachtig bent maar ik zou proberen jezelf af te leiden met leuke dingen want het heeft nul zin om na te gaan zitten denken over wat het allemaal kan zijn. En het is hartstikke goed dat je naar de huisarts gaat, dat is het belangrijkste.

4 likes

Inclusief gigantische opblaasbare vis naast de sluis die Barry de Baars blijkt te heten

26 likes

Die moet ik nog spotten en hopelijk ook snel de pissende ijsbeer na de walvis.

11 likes

Dit is niet Barry’s beste foto :smiling_face_with_tear:

11 likes

@Infidel ja artrose zou ook kunnen! Ik heb als
Ik mn knieën lang in dezelfde positie hou dat het ook pijn gaat doen. Alsof ze stijf zijn ofzo. Ik zal wel een verwijzing krijgen en moeten bloed prikken. Ben benieuwd :slight_smile: Bedankt voor de lieve woorden!

Edit: anyway, voel me vooral al een oud wijf als ik opsta. Hoop dat er iets tegen is!

3 likes

De fok is deze griep. De horror. Pillen doen ook gewoon precies niks en ook al 3 nachten wakker. Zo herstel ik toch niet :unamused: ik ‘moet’ woensdag ook nog op vakantie. Das gok ik geld weg want het hele gezin heeft helaas griep. Of we moeten opeens kei snel herstellen. Einde dagboek post.

2 likes

Het eerste waar ik bij deze klachten aan denk is retropatellaire chondropathie of Patellofemoraal pijnsyndroom

1 like

Ze vraagt niet om een diagnose, je gaat toch niet op basis van drie zinnen op internet met syndromen en aandoeningen strooien?
Heel raar, ze gaat woensdag naar een dokter maar het internet moet even gokken!

58 likes

Ik ben onderweg naar Schiphol voor de medische keuring (om stewardess te worden) en ik schijt echt 7 kleuren. Ben zo bang dat ze m’n gewicht/BMI te hoog gaan vinden (die kans is vrij aanwezig) en dat het hele feest niet doorgaat.

Terwijl aan de andere kant; er lopen genoeg stewardessen met overgewicht rond. En ik heb 3 sollicitatierondes irl met 6 verschillende recruiters gehad dus als overgewicht echt zo’n issue was geweest hadden ze me daar al nooit doorgelaten lijkt me.

Ik kan echt niet wachten tot ik straks weer lekker in de trein terug zit met een koffietje. Om te vieren of als troost :sob:

92 likes

Succes!! Hoop dat het positief uitvalt!

2 likes

Succes vandaag! :crossed_fingers:

6 likes

Ughhh zo naar (heb ‘m ook gehad). Doe je wel paracetamol + ibuprofen (of andere NSAID) gecombineerd? Was bij mij de enige manier om er door heen te komen, lag anders ook hele nachten wakker van het ijlen enzo. Beterschap!!