Wat je even kwijt wil #68

Ik heb vannacht echt superslecht geslapen, als in 1 uur max denk ik, en ik heb nu zulke donkere kringen onder mn ogen dat het net lijkt alsof iemand me een dubbelzijdig blauw oog heeft geslagen :panda_face: wel impressive al zeg ik het zelf

2 likes

Lief je reactie! Hoop het zo want de informatie voorziening op de voorhand is tot nu toe echt minimaal. Maar waarschijnlijk zal het op de dag zelf allemaal wel gewoon lopen.

Ik ga dit weekend speechen op de bruiloft van mn beste vriendin, tijdens de ceremonie, en ik vind het zó spannend bleh

29 likes

Ik ben zo sad. Eindelijk een weekend weg met mijn vriend en ik snapte al niet waarom ik mega jeukende plekken overal had? Ik dacht gewoon aan muggenbulten. Maar volgens mij is dit gewoon netelroos en ik krab me heel de nacht kapot.

2 likes

Na een hele week slapeloosheid van de stress nu eindelijk een nacht goed geslapen, totdat mijn vriend thuiskomt en al sinds twee uur ‘s nachts met zijn vriend beneden aan het praten is :face_with_spiral_eyes: moet morgen ook gewoon werken

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: IKEA topic

Ik viel vannacht niet in slaap en dat heb ik echt nooit. En toen was ik eindelijk een beetje aan het dutten, werd ik wakker door drie schreeuwende meiden onder mijn raam, rond 04.30. Gelukkig riep iemand anders dat ze stil moesten zijn :joy:

Gisteren ZO hard gelachen met mijn vriend. We gingen deze ed edd n eddy achtergrond muziek opzetten.

Vervolgens gingen we omstebeurt proberen te lopen als de karakters en proberen zo’n scène na te doen. Nou echt ik kon niet meer man. Het feit dat we dit doen terwijl we fucking 33 zijn ook :joy:

9 likes

Ik heb zo’n spijkerjumpsuit aan met knopen en naar de wc gaan is zo’n opgave :hot_face:

4 likes

Ik deel je pijn, en ik heb drie van die dingen en er is een nieuwe onderweg :skull:

1 like

Heb een plan om een muur in de woonkamer wat aan te kleden maar daarvoor moet er het eea geklust worden, mijn vriend vindt het niks dus doe ik het zelf… maar ik ben hier zooooo slecht in :tired_face::joy:

2 likes

Ben sinds een tijdje weer single en merk dat ik echt weer in een leuke dingen doen mood ben. Nu hebben letterlijk al mijn vriendinnen vriendjes en kom ik er nu pas achter hoe onmogelijk afspreken is :smiling_face_with_tear: De datingapps werden ook al vreselijk na 3 dagen. How to entertain yourself!!

5 likes

Leren om dingen in je eentje te doen is de key!

16 likes

Een hele tijd geleden heb ik ergens op het forum gepost dat ik slecht sliep, mezelf niet goed voelde enz. Toen heb ik bloed laten prikken en bleek dat mijn ijzer echt heel laag was. Ik moest toen 2 keer in de week een ijzertablet pakken maar toen begon ik zelfs nog erger af te takelen op de dagen dat ik die tablet niet nam. Alles deed zeer enz, sliep veel. Weer gebeld met de huisarts en die gaf aan om de tabletten 3 maanden lang elke dag te slikken en dan weer bloed te prikken.

Ik slik nu sinds 3 weken elke dag het ijzertabletje en man, ik voel me zoooo goed. Dat is zo lang geleden dat ik mezelf zo goed heb gevoeld! Ik heb na 2/3 jaar eindelijk weer energie, slaap goed, geen hoofdpijn meer en ben deze week zelfs weer begonnen met sporten. Waarschijnlijk heb ik dit echt al heel lang, tenminste is het geleidelijk naar zo laag gegaan en heb er dus ook lang mee gelopen. Ik dacht altijd dat het aan mijn vorige werk lag, dat ik tegen overspannen/burn out aan zat enz of dat ik vervroegd in de overgang zat. Durfde met deze klacht eigenlijk niet naar de huisarts te gaan omdat ik pas 36 ben maar ben zo blij dat ik, mede dankzij het forum die mij een duwtje in de rug gaven, toch gewoon ben gegaan.

Deze post is lang maar wil gewoon ff mijn blijheid uiten! Zat er net aan terug te denken en dacht had ik maar eerder aan de bel getrokken dan had ik mezelf waarschijnlijk al eerder zoveel beter gevoeld!

158 likes

Ik had vandaag een leuk gesprekje in de nagelsalon met een meisje en aan het eind heb ik haar gevraagd of ze eens koffie wil doen omg vond het spannender dan een jongen mee uit vragen

93 likes

Oh leuk! Wat zei ze?

5 likes

Dat ze het heel leuk vind dus we hebben nrs uitgewisseld en gaan volgende week afspreken

40 likes

Een mooie challenge voor deze zomer haha!

Het is ergens wel leuk dat Amerikanen zo luidruchtig zijn. Zo kun je ze in een museum vol overtuiging horen zeggen dat het echt raar is dat we geen kunst meer maken, want alle kunst die we hebben “is like… old stuff”. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

ik zit m’n hele werkdag lang hind’s hall van macklemore te streamen met geluid uit, ben zo blij dat hij dit doet

13 likes