Ik heb vanochtend al een half uur banen gezwommen en boodschappen gedaan, moest zo vroeg omdat ik weer thuis moest zijn voor mijn vriend naar werk vertrok (hij bleef bij onze baby). Echt zo chill, nu is het half 9 en ben ik al gedoucht en klaar om de dag te beginnen
Ik open net de camera van de Zeearend bij Beleef de Lente: Zeearend | Vogelbescherming
En het eerste wat ik zie is een van de twee jongen die zijn billen ongeveer richting de camera richt en zo over de rand van het nest met een rotgang poep eruit spuit hahaha
Ze kakken in ieder geval niet het nest onder.
Nee omg! Hebben ze vast wel een filmpje van geknipt, even zoeken
Edit:
ohja, hier de vierde prooi in deze compilatie:
Hahahaha ik las eerst de bovenste zin niet en toen was dit een heeele rare post
Hoe is jullie werkdag na 5 mei tot nu toe? Ondanks dat ik het best laat heb gemaakt en ik vandaag gewoon moet werken voel ik me eigenlijk wel prima. Kan ook lekker vanuit huis werken dus zie eruit als een zwerver en werk lekker vanuit bed.
Mijn kliko staat er niet meer, vanmorgen buiten gezet en nu is hij weg
Wooow, bruut
Ook niet ergens anders in de straat? Bij mij staat hij soms echt 10 huizen verder.
Zou er even achteraan bellen, de kliko van m’n ouders is een keer in de vuilniswagen gevallen en toen dus ook door de shredder gegaan
een Amerikaanse barista zei net “how are you” en heb hier per ongeluk serieus op gereageerd en hij werd super ongemakkelijk en zei “oké” en ging toen m’n koffie maken
Ik word hier ook altijd zo ongemakkelijk van, wat is de juiste manier om op die vraag te reageren??
Ik heb het voor het eerst sinds jaren niet gevierd. Heb heel burgelijk het huis schoongemaakt, boodschappen gedaan, en soep gemaakt. Toen shrek 2 en 3 weer gekeken want ik zag dat het tot 17 mei nog op netflix stond en ik vond dat altijd zulke leuke films. En ik heb echt een leuke dag gehad
oja en ik heb leuke bloemen gekocht.
Ik ben in september 3 weken in NY bij m’n vriend geweest (hij woont daar) en het was de beste tijd uit m’n leven. Ik wil zo graag terug om meer te ontdekken van de omgeving waar hij woont, maar vooral om het samen met hem te doen en bij hem te zijn. Upstate NY is denk ik m’n favoriete plek om heen te gaan
Oh goeie, zal dadelijk eens een rondje doen… er staster op deze plek nog 1, dus misschien hebben die mensen de verkeerde…
Heb ik ook een keer gehad dan moet je ff bellen met welke organisatie in jouw gemeente de afval doet. Bij mij stond ie na zo’n 6 dagen er ineens weer. Heel apart.
Ik zeg “altijd” gewoon “I’m fine thank you”
ja ik heb dit ook eens gehad, had een buurman per ongeluk die van mij gepakt en die van hem stond er nog.
Als je enthousiast “hi how are you” antwoordt maar ervoor zorgt dat je geen vraagteken aan het eind uitspreekt en de persoon niet vragend aankijkt maar meteen verdergaat met je bestelling is er niks aan de hand
(Amerikanen zijn raar)
I’m great, thank you! How about you?
– Wonderfull, thank you!
En ze kijken ook helemaal niet op als je niet antwoord op die “vraag” hoor. Het is ook niet echt een vraag, beetje vaag idd.
" Hi how are you"
Een een vriendelijke "hi’ terug is ook al goed