Wat je even kwijt wil #68

Ik stond net in de aldi en toen raakte ik aan de praat met een 80 jarige dame die opeens mn hand pakte en midden in het ijs-schap een split deed om te laten zien hoe fit ze nog was op die leeftijd. Die mevrouw is wat ik wil worden als ik later groot ben.

96 likes

Haal ik mijn trenchcoat net van de kleermaker, zie ik dat er krassen in zitten bij de kraag, wss door mijn kat gedaan, fml. :cry: Gelukkig valt het niet heel erg op, maar toch.

1 like

Dit klinkt echt zo nep haha

15 likes

Je bedoelt: dit klinkt als :tomato: :tomato:

23 likes

Waarom zou ik dit verzinnen? :joy: Ik stond ook perplex hoor.

3 likes

Zegt ze nou in de rtl nieuws app reclame;
‘Nou vivienne, niet alleen in hollywood zitten er zaaddozen en pikken he?’

2 likes

Zitten ze aan de ozempic, of ga ik er nu te serieus op in

4 likes

Nee is serieus, blijkbaar ben ik echt doof.

Nu moet die reclame weer komen, kijken of ik het nu wel versta :’)

2 likes

Dankzij de discussie in het ‘Stel je persoonlijke vraag topic’ heb ik eindelijk maar voor het eerst een pedicure afspraak gemaakt. Ik wil mooie poezelige voetjes deze zomer. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Inderdaad kijken hoe hij schakelt, remt en ook optrekt. Werkt alle elektronica? Werkt radio, maar eventueel ook USB etc? Gaan alle deuren behoorlijk open en toe, kan je (als de spiegels elektronisch sluiten) deze makkelijk open en sluiten? Werkt de verwarming naar behoren, klikken alle gordels vast? Echt alle dingen die je met een auto kan doen, zou ik proberen checken :slight_smile:
Edit: Plus: echt gewoon het rijden op zich doet al veel, ik heb toen met mijn eerste auto met twee auto’s gereden en met die eerste voelde ik me echt een doelwit voor een ongeval :smiley:
Toen ik jaren later ook testritten ging doen voelde ik ook vrij snel aan welke auto het so-wie-so niet zou worden, denk dat je ook soms je buikgevoel mag volgen

Ik kom idd nog van EGF, weet dat er toen bij het einde twee fora zijn opgericht maar weet de naam van het andere niet meer, denk dat dat ook een stille dood is gestorven?

3 likes

Womentalk ofzo toch

8 likes

Die naam zegt me toch iets dus dat zal het waarschijnlijk zijn :smiley:

Nieuwe treinreis nieuw drama, ik moest net twee meisjes vragen om te stoppen met blowen en toen vroegen ze eerst ‘waarom’ en daarna stak de ene haar middelvinger op. Ging dat nummer al appen voor hulp onderweg maar nu zijn ze weggegaan. Never a dull moment

4 likes

Ik ben mijn portemonnee vandaag kwijtgeraakt en ik ben er nog steeds niet achter of dat binnens- of buitenshuis is gebeurd. Er is niets van mijn bank of OV af dus ik heb een vermoeden dat hij ergens in huis is, maar zou echt niet meer weten waar ik moet zoeken.
Het kutst is nog dat ik dinsdagavond moet rijden, dus als ik hem morgen niet vind dan moet ik voor bijna 100 euro een spoedrijbewijs aanvragen :sob:

5 likes

iLost of verloren of gevonden website al gecheckt? Anders daar even aanmelden.

1 like

Er werd net aangebeld, stond de politie voor de deur met mijn portemonnee :joy: In mijn vorige woonplaats zouden ze hier nooit voor langskomen op zaterdagavond haha.

75 likes

Super chil maar je gaat toch niet serieus een spoedrijbewijs aanvragen omdat je moet rijden??? Ik rij zo vaak zonder dat ik mn rijbewijs op zak heb hahaha

35 likes

Kleine kans dat je dinsdag wordt aangehouden, volgensmij ging de politie staken.

2 likes

Ja dit was een gevalletje halve context van mijn kant, maar maakt niet meer uit want het is goedgekomen.

1 like