Ik vind die puntjes in de titel al zo kut haha
This is me…… now
Ok mysterieuze vrouw
Ik vind die puntjes in de titel al zo kut haha
This is me…… now
Ok mysterieuze vrouw
Fat Joe…leeft ie ook nog? Krijg echt 2000 vibes. Speelt Ashanti ook mee
Ze is altijd mysterieus geweest
wat lief, ik heb weinig geslapen en zelf ook een hond dus zo’n bericht komt direct binnen
. Beterschap voor jullie hond!
ik vraag me nu af hoe jij die 20 miljoen zou spenderen aan een film haha
Dit is ook gewoon een koortsdroom van iemand met geld teveel, alleen al die cast.
Even denken wie ik betaal om zo met mij in de regen te dansen in dat scenario. Mss wel gewoon soort CGI Tina Turner.
Ik had net een medische afspraak en liep naar buiten. Er liep een man voor me met een potje urine in zijn hand. Opende hij dat potje ineens en flikkerde hij de inhoud zo op de stoep??? Wat is er mis met mensen.
Er is al weken gedonder in mijn flat (niet onderling maar naar de beheerders) maar niemand zei iets. Nu stuurde vandaag iemand een berichtje en is de hel losgebroken in de groepsapp mijn huisbaas stuurt ook tering rare berichten en apen emoji’s. Ik ben MJ met popcorn. Wat een genot.
apen emojis hahaha in welke context?
Deze
Zonder context, dat is het mooie
Ik weet dat dit gebouw niet klopt maar doe alsof ik het niet zie
Hahaha ja letterlijk
Goed idee om met appelsap te doen voor een programma met verborgen camera’s
Ahh overkomt mij ook altijd als ik even minder handen vrij heb bij thuiskomen of als ik word afgeleid. Ik werd vanmiddag gebeld door mijn date die zichzelf had ingesloten in het huis waarop hij past. Sleutel nergens te vinden, zelfs niet na de hele dag zoeken, met de voordeur op slot. Eigenlijk is nu het enige mogelijke scenario, als de sleutel echt weg is, dat hij ze ook in de deur heeft laten zitten en iemand ze op slot heeft gedraaid en meegenomen heeft . Morgen komt iemand hem met een reservesleutel bevrijden. Echt dramatisch much en ook best freaky.
Zo heb ik echt iedere x zodra er iets ‘anders’ was in mijn routine de deur van mijn auto dichtgegooid met de sleutels nog in het contact. Nadat de anwb mijn auto een aantal x heeft moeten openbreken, had ik standaard een reservesleutel in mijn portemonnee. Want mijn tas nam ik om de een of andere reden wel altijd mee?!?!
Thank god for de centrale vergrendeling tegenwoordig.
Zijn er mensen wiens oren niet gaan bloeden als Mylou zingt bij met het mes op tafel zingt? Is toch niet om aan te horen
Ennn wat is het nu geworden?
Ik ben dus de afgelopen weken zelfs m’n telefoon meermaals vergeten! Dropte ik m’n kind bij de opvang en wil ik daarna m’n oortjes aandoen en dan kom ik er dus pas achter. M’n oortjes ben ik ook continu kwijt maar dat vind ik niet zo erg. En nu ik een kind voorop de fiets heb zitten vergeet ik ook vaker m’n fiets op slot te zetten. Wat best riskant is want heb een gigantische sleutelbos en een dure fiets.
Tldr: erg herkenbaar hier is mijn leed.