Jaa precies op sommige dagen vind ik het echt onzin hoor. Alsof de xenos ook een winkel is wat je persee nodig hebt op de maandag ochtend.
Die uitspraak slaat toch nergens om? Tuurlijk loopt er niemand op maandagochtend als alle winkels dicht zijn!
Voor deze periode zie ik er ook het nut niet van in. Maar straks als de toeristen komen is het de hele dag door druk.
Ik snap @Spaarlamp haar reactie wel hoor. Kunnen wij ruiken dat jij ergens woont waar veel toeristen komen?
Als de winkel bij ons in het dorp dit zou zeggen zou ik ze ook groot gelijk geven.
Ik heb in een winkelcentrum gewerkt waar we maandag om 9 uur opengingen en het was op maandagochtenden echt te rustig.
Je moest toevallig een klant hebben die heel veel kocht om je kosten terug te verdienen. Maandagen zijn gewoon niet zo populair. Net als zaterdagen na 16 uur
Nou ja wel, wat denk je dat personeel kost en elektra en verwarming enzo? Ik werkte in een grote stad in een populaire winkel en dat maandagen tussen 9 en 12 zijn niet perse rendabel hoor. Dan moet je echt veel omzet maken wil je dat eruit hebben, nou succes als xenos zijnde. In het hoogseizoen is het dan het proberen waard, maar alsnog is het vaak geen mega succes.
Ligt er denk ik wel aan waar je woont. Hier is dat een superdruk tijdstip.
Conclusie het verschilt per winkel, plaats, en is sterk afhankelijk van winkels in de omgeving en hun openingstijden of dat effect heeft op de hoeveelheid klanten in een bepaalde winkel.
O god, ik zit in mân eentje een wijntje te drinken aan de bar met mijn ereader. En zit helemaal in mân boek. Zit een jong stel naast me dat een kaartspel speelt en de barman is het aan het uitleggen en wilde wat ruimte maken. Dus ik pak in gedachten een doosje met mijn telefoon erop en schuif ik m naar links voor meer ruimte.
Alleen het was niet mijn telefoon
Mijn Lidl gaat morgen weer open na een verbouwing en ik heb al gezien dat ze zelfscan hebben, highlight van mijn week dit.
@Nescio ik ben echt boos op mezelf, ik heb gemist dat er in Brussel een paar voorstellingen van Wagnerâs Die WalkĂŒre waren en nu zijn alle kaartjes natuurlijk uitverkocht
Amai, poor you!
Sinds het in het polltopic laatst ging over snoep heb ik echt snoep (als in: geen Frisk voor in mijn tas, ofzo) voor mezelf gekocht en ik geniet er echt immens van. Mijn eerste zak, een mix harde snoepjes zoals omaâs die hadden, is inmiddels bijna op, dus ik kijk al helemaal uit naar de volgende. Mocht iemand suggesties hebben!!!
Ik heb standaard citroenballen in de auto liggen, heerlijk als je ze doorbijt en dat zure poeder komt er uit (maar jammer dat het niet meer zo zuur is dat je hele gezicht samentrekt).
Ik hou altijd van hopjes/kopiko
Weet je zeker dat ze morgen open gaan? Dit doet me denken aan die forummer die met haar winkelwagentje door een winkel liep die nog middenin de verbouwing zat
Mijn huisgenoot had gekookt en dat 3/4 uur in de pan op het aanrecht laten staan en ik heb opgeruimd (om 23:00) dus ik heb het weggegooid (de portie was voor mij bedoeld) maar nu zegt zij dat ze het nog had willen eten. Ik zou dat niet meer doen maar voel me nu echt schuldig? Geen chill gevoel maarja kan het niet meer uit de prullenbak halen
Haha huh is dit arbeidsmarktcommunicatie? Zoeken ze nieuwe mensen? Wat betekent âstandaard onderwerp bij beslissingenâ??
Kon het niet bewaard worden of waarom gooide je het weg dan?
Nou mijn tas was gestolen en krijg nu geld terug van de reisverzekering, maar dat is eigenlijk bijna niks? Mijn e-reader van 3 jaar oud was nog 19 euro waard, maar heb wel een nieuwe moeten kopen van 120 euro. Fjallraven tas⊠9 euro. Nieuwe is 80? Ben blij dat ik nog wel geld krijg zodat paspoort en pasjes me iig geen geld kosten, maar jemig hier betaal ik al 10 jaar premie voor
Snap het, dagwaardes etc. etc. maar vind het toch bizar. Alsof ik die e-reader zou verkopen voor 19 euro Maar goed. Ik krijg iig nog iets. Om maar niet te zwijgen over exact dezelfde bril die me nu 210 euro kost en ik nu 85 euro voor terug krijg
sorry ben ff bitter haha
Als dat zo is, dan hebben ze hard mensen nodig want de communicatie kan wel duidelijker haha. Ik snap er ook niks van