Tip: aanbrengen met een wenkbrauwkam ipv met je vingers.
Ben zo kneiterhard op mijn bek gegaan met de fiets tijdens werk. Heel mijn venusheuvel wordt blauw omdat ik op de stang ben geknald
Helaas is het huis verhuurd. Al die zenuwen voor niks. Kan ik weer jaren wachten
Als je nu hoog staat zal je wel vaker hoog staan bij andere (vergelijkbare) woningen de komende tijd. Er zal wel snel weer iets voorbij komen!
Ik heb net de nieuwe vriendin van mân ex een vriendschapsverzoek op Facebook gestuurd
Waaarom komt dat âtoevoegen als vriendâ balkje ook met scrollen tevoorschijn.
Als je meteen annuleert ziet ze het niet
Uiteraard gedaan. Krijgt ze dan ook geen melding?
Volgens mij niet?
Ach met een beetje geluk heeft ze net als een groot deel van de bevolking toch geen Facebook meer op haar telefoon dus krijgt ze sowieso geen meldingen (en kijkt ze misschien ook nooit meer op fb)
Hoop het. Ik sta nu weer 400e bij een huis
Maar kennelijk wordt er nog een fase huurwoningen gebouwd? Fingers crossed!
Wajoow ik heb een boekenserie uit en ik voel me bijna net zo down als dat je kunt zijn wanneer je een serie helemaal afgekeken hebt
Ooh dit is zo herkenbaar! Maar om mezelf weer die pijn te âgunnenâ: Welke serie was het?
Once Upon a Broken Heart!
Mijn neefje van 1.5 gaf me net een kusje via videobellen. Hij greep die telefoon en deed hem naar zijn mond en het was ZO schattig, niet normaal. Ik vind tante zijn echt het allerleukste ooit en nu wil ik al helemaal zelf geen kinderen want geen een kind kan zo leuk zijn als hij??
Heb het gegoogeld en klopt het dat hier geen Nederlandse vertaling van is? Weet je dat toevallig? Want Caraval schijnt het niet te zijn. Klinkt wel als mooie boeken namelijk maar lees liever in het Nederlands.
Het is een trilogie in dezelfde wereld als Caraval (een prequel denk ik) en naar mijn weten zijn ze nog niet vertaald naar het Nederlands!
Ik ben in bed gaan liggen met een kruik en ik geniet er zo van dat ik steeds stom moet giechelen
Ah jammer. Ok dank je wel!
Ons overdekt winkelcentrum wil de openingstijden aanpassen, nu zijn op maandagochtend alleen de supermarkten open. Vanaf 1 maart willen ze dat alle winkels openen maandagochtend. Maar de Xenos ziet daar het nut niet van in.
âEr is ook geen enkele reden om op maandagochtend vroeg open te gaan, want dan loopt hier nog geen kip.â
Geef ze groot gelijk, torenhoge personeelskosten voor Jan lul