Wat je even kwijt wil #68

Ik zou het plafond in de badkamer verven maar zit te ontbijten met pancakes, een croissant en koffie in een lokaal bakkerijtje en love m’n uitstelgedrag :ok_hand:t2:

36 likes

Ik heb een uur te vroeg de trein genomen voor een afspraak. Ellende, ik had gewoon nog rustig een theetje kunnen drinken op de bank nu.

1 like

Zoiets droogs gisteren en het was ook niet expres haha. Maar gisternacht was er buiten vuurwerk afgestoken. En het was echt zo’n knallend/poppend geluid. Toen het klaar was zei ik half slaapdronken:’ Wtf is dat?’ waarna ik twee scheten liet die net als het vuurwerk klonken echt zo stom. Net alsof ik eraan wou toevoegen hahaha. Ik deed het ook echt niet opzettelijk ook :joy:

11 likes

Ooit geprobeerd, maar snap er niks van :joy:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Nieuws, actualiteit en politiek #5

Waar het forum niet goed voor is. Ik had hier gelezen dat je echt op moet letten met toeslagen als je stopt met studeren en ineens een veel hoger inkomen krijgt. Ik vind het toch zooo krom dat ik de eerste maanden van 2024 gewoon een zodanig laag inkomen had dat ik recht had op alle toeslagen, maar vervolgens tijdens het jaar een ‘‘grote mensenbaan’’ krijg en daardoor dus een hoger verzamelinkomen over 2024 en dus alles moet terugbetalen? Wat een fucking krom systeem. Ik belde zelf de belastingtelefoon om het te checken dus ik was al voorbereid, maar man man man wat een gedoe. Het frustreert mij echt dat het zo ontoegankelijk is, ik snap heel goed dat mensen hiervan in de schulden raken eigenlijk.

26 likes

Ik kreeg toen al een factuur voor het terugbetalen van mijn “onterechte toeslagen” voordat ik uberhaupt m’n eerste salaris gestort had gekregen haha, dat voelde ook zo inhalig toen

7 likes

Ja en dit geldt ook als je fiscaal partners wordt binnen een jaar, dat is ook opletten geblazen. Echt hallo, dat eerste deel van het jaar was ik gewoon nog arm dus hoezo moet ik dat terugbetalen :raising_hand_woman:

1 like

Ik heb dus heel veel stress van dingen en dan ben ik nooit op mijn scherpst. Had zin om leuke plantjes te kopen bij het tuincentrum. Heb niet mega veel gekocht maar wel voor ongeveer 50 euro en ik ben gewoon vergeten mijn spullen van de band weer in te laden en ben zonder mijn plantjes naar huis gereden😩 Morgen maar weer terug👍

Ohja en denkt de Intratuin écht dat ik naaktslakken ga KOKEN?

9 likes

Als je ze toch gaat vangen gooi ze gewoon in de bosjes ofzo, wtf is dit

14 likes

Of gewoon, zoals een van mn favo forummers, ze door midden knippen

8 likes

Dat staat ook in het stuk :stuck_out_tongue:

4 likes

Teveel tekst :joy:

1 like

Wow that escalated quickly haha. Want levend koken is natuurlijk een veel diervriendelijker alternatief dan oplossen in zoutzuur :joy: Ik zie ook al helemaal voor me dat je die slakken dan in je tuin gaat lopen vangen en ze in je koelkast gaat leggen? Dat slaat de plank dan toch wel een beetje mis denk ik? haha

8 likes

Ik droomde vannacht dat ik ruzie had met @Vuile_bitch en dat ze gemene dingen over mij verspreide en ik toen niet meer durfde te forummen.

4 likes

Ah gatver dat deed mijn voormalige schoonvader: alle slakken in een emmer, super veel zout erop en vervolgens uitkiepen in de gft bak :nauseated_face:

5 likes

Dat is gelukkig niet meer zo sinds 2 jaar!! Was inderdaad enorm krom.

3 likes

Ik wilde een schuifdeur uit en een bejaarde man wilde naar binnen dus ik wilde wachten aan de zijkant zodat hij naar binnen kon. Zegt hij ‘dames en rechts gaan voor zowel in het verkeer als in de politiek’

11 likes

Dus ik lees gisteren over slakken en hoe je die van je hortensia’s kan weren. Krijg ik nu deze nailart op TikTok. :sweat_smile::face_vomiting:

24 likes

Ik doe met een onderzoek mee (vrijwillig lol), maar nu moet ik 8 vragenlijsten per dag invullen en ook nog twee bijeenkomsten, waar ben ik aan begonnen :joy:

2 likes