Het zit nu nog in de opstart-fase (als in teksten moeten worden gecontroleerd en aangepast binnen form van het platform), zal binnenkort misschien wel update-en (of via pb)
hopelijk geen Doclines?
Nee.
Snap niet dat Johan Derksen nog steeds op tv komt.
Kamerlid De Hoop krijgt veel bijval na racistische opmerking Johan Derksen - Kamerlid De Hoop krijgt veel bijval na racistische opmerking Johan Derksen
Snap je punt en is helemaal terecht, maar ik bedoelde meer: waarom is de maat nog niet vol voor de zender/het programma? Daar kan ik niet bij.
Kijkcijfers . Zolang het programma populair blijft gaan ze hem echt niet ontslaan. En helaas is er een enorme groep mensen in Nederland die vinden dat Johan Derksen gelijk heeft en âdurft te zeggen wat iedereen denktâ.
Het is 1 van de weinige programmaâs dat loopt bij de SBS. Net als de Meilandjes
omg ik heb net een kleuranalyse gedaan en ik ben een wintertype, had dat echt nooit verwacht. gelukkig staat zwart me goed hahaha
Ik heb een kies laten trekken en heb zo veel pijn aan mn hele hoofd. Pijnstillers gehad maar damn dit is kut zeg.
Ik wil dit ooit nog eens een keer doen. Ben wel benieuwd wat ik voor type ben
Leuk, ik ben herfst! Dat wilde je vast weten haha.
Maar leuk hè om dat te laten doen? De eerste jaren droeg ik alleen kleuren uit mân kleurenkaart. Nu ben ik niet meer zĂł strikt daarmee maar het is echt leuk om te weten welke kleuren mijn huid mooi naar voren laten komen. En welke kleuren ik echt beter niet kan dragen.
Oh yes was net op zoek naar een goede wimperserum!
Kinderchocola is echt lekker.
Ik heb vandaag helemaal zelf op mân betonnen muur een boekenwand gemaakt (nadat ik zelf de planken besteld haha geschuurd en geverfd heb). Voel mij echt een onafhankelijke vrouw
Echt zoân verhuizing en al het geklust en gedoe is echt slopend maar ik leer/doe zoveel nieuwe dingen
Heb ook meteen mn boeken uitgepakt en alfabetisch gesorteerd. Wat een werk
Ik heb de laatste tijd via via twee mensen (apart van elkaar) leren kennen die ik zo leuk en gezellig vind en ik graag vrienden mee zou worden. Maar ik ben gewoon helemaal vergeten hoe dat moet als 30 jarige Zeg je dan gewoon joh laten we een bakkie doen, net als dat je vroeger zou vragen of iemand bij je kwam spelen?
Haha oohh moeilijk ja! Ik zou inderdaad koffietje vragen, of misschien dat je een keer iets gaat doen waarbij je verwacht dat zij het leuk zouden vinden om mee te gaan (bijv naar een museum, naar een marktje, naar een vintage kilo sale, etc).
je hebt natuurlijk ook van die filters waarmee je een beetje kan kijken maar ik kom er echt niet uit daarmee hahha, jij wel?
@ZusjevanJoost ik vind dat juist leuk om te weten, ik ga zo een poll maken. herfst is wel mooi qua kleuren! ik draag niet zo veel kleur in mijn kleding maar voor makeup is het ook handig qua blush enzo
Ja! Het is lastiger maar als er een klik is en je vraagt het, is mijn ervaring dat anderen het vaak ook leuk lijkt maar niet wilden vragen. Dus koffie kan, of je stelt iets voor waarvan je weet dat je een gezamenlijke interesse hebt. Bijv stoffenmarkt, of bios of weet ik wat