Forum Power
Een, natuurlijk, white guy middelbare leeftijd vroeg aan me op kantoor “Ben jij de kauai van marketing of de kauai van klantenservice?” Er is letterlijk niemand die mijn voornaam heeft in dit bedrijf en zelfs na mijn uitleg over IT-systemen vlak voor zijn vraag snapt hij niet dat het mogelijk is dat een vrouw in de IT werkt. Hij heeft letterlijk afdelingen voor me verzonnen die hij logisch vond? Tering zeg. Hij was ook extreem verbaasd toen ik IT zei.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik dit jaar geen vogelnestjes in de tuin zou hebben. Ja het is wel cute maar ze vliegen dan heel vaak heen en weer en heel laag ook. Vorig jaar vaak half gillend weggerend. Aan de ene kant is het ook wel weer schattig. Heb nu 2 nestjes gevonden. Ze gaan ook voor het raam zitten en mij ff boos aankijken vanuit binnen hahaha
Ik ben zo onwijs verdrietig. Ik dacht ik trek een jurkje aan zonder panty en het besef kwam weer zo hard binnen dat ik lelijke lipoedeem benen heb.
Na die operatie, fysio therapie en compressie kousen en blijven bewegen zijn ze nog steeds zo tering lelijk.
Ik kan gewoon even niet stoppen met huilen erom, ik haat haat haat warm weer en mijn benen.
Ik heb al mijn afspraken gecancelt. Lekker dramatisch maar ik heb er even zo geen zin in. Ik wil ook gewoon gezonde, normaal uitziende benen.
Ook zo’n stress weer om de Vietnam vakantie. Daarom bezoek ik ook gewoon geen warme landen, ik kan niet met blote poten lopen.
Geen idee of je hier nu behoefte aan hebt maar ik hoor van vriendinnen altijd dat ze in regio Vietnam e.d. vaak alleen maar lange, luchtige jurken of broeken dragen i.v.m. insecten en dat shorts dan helemaal niet fijn zijn dus ik zou de shorts lekker thuis laten!
Voor vandaag veel sterkte, je lichaam accepteren is zo mega moeilijk, doen wat foed voelt!
Virtuele knuffel voor jou, ik voel je verdriet en frustratie in je berichtje. Kunnen mensen in je omgeving je een beetje steunen?
Nu ben ik benieuwd naar de planten
ik ben net weer naar de hairspa geweest (tanoshi) en het was weer zo chill wil dit echt elke week
Ja was het fijn?
Was je in Rotterdam of Amsterdam? Las over Rdam locatie dat er geen aparte ruimtes zijn maar met een gordijn, en dat je daarom niet helemaal kunt ontspannen. En dat het dan best een hoog bedrag is.
Zal de een missh gevoeliger voor zijn dan de ander.
Wil ook graag een keer gaan!
Wat kut zeg! Ik weet niet of je op advies zit te wachten, maar Nienkke post hier ook over op haar Instagram. Ze is fitfluencer, maar struggelt hier ook mee. Ik vind haar wel heel fijn!
En in the end blijf je altijd kritischer op jezelf dan anderen zullen zijn, dus weet ook dat anderen het wellicht minder zien dan jij zelf.
rotterdam, het is wel 1 ruimte maar je zit wel echt in een soort ‘tent’ van gordijnen dus je kan de ander nauwelijks horen. niemand praat echt tijdens de behandeling, ook de medewerker niet. je krijgt ook een warmtedeken en een oogmasker enzo op dus ik vind het super ontspannen. dus persoonlijk herken dat gevoel echt 0, maar ik was wel elke keer met iemand dus dan zijn jullie twee de enige klanten in de ruimte. het is niet goedkoop maar ik vind het wel echt het geld waard voor af en toe!
Ik heb mijn mensen gevonden! Zit te eten in de Ikea en om mij heen zitten allemaal vrouwen van verschillende leeftijden ook in hun eentje te eten. Net is er helaas een gezin midden in ons oasehoekje van rust neergestreken. We keken elkaar ook allemaal aan van
Nou ik zit weer in een internationale trein avontuur hoor, ben met m’n moeder onderweg naar Sicilië. Gisteravond vertrokken en we hebben het gered tot Utrecht Centraal waar onze nachttrein 3 uur stil bleef staan voordat we er uit gegooid werden vanwege een technisch mankement :”) volgens mij ben ik nog nooit zo vroeg in een reis gestrand hahaha en zelfs in Hoog Catharijne overnacht, waar ik normaal eigenlijk altijd een beetje sterf bij binnenkomst
Maar gelukkig gaat de nieuwe poging beter en komen vanavond aan in Milaan, zijn dan een dagje later op Sicilië dan gepland, maar gezien ik nog nooit in Milaan ben geweest is dat nog wel een leuke bijkomstigheid!
Ik ben gevoelig voor hoesten maar deze week was pittig. Een keer werd ik wakker en kreeg ik bijna geen lucht, een keer zag ik na het hoesten zwarte vlekken en meermaals als ik hoest dat ik dacht te moeten overgeven.
Gelukkig voel ik me langzaam beter.
Je kan ijsjes eten bij Pavé net tegenover het justitiepaleis in Milaan.
Ik ga van de zomer! Heb je nog meer aanraders toevallig?
Ik ben maar twee keer een dagje geweest op doorreis naar het zuiden.
Ik zou sowieso Pavé aanraden en Oggi Gelato ( super lekker pompelmoes ijs en hun chocolade was zeer romig)
Wij hebben die twee keer ook bij Sidewalk kitchens gegeten voor street food met een Italiaanse twist, je zit buiten en kan bij allerlei restaurants bestellen met een centrale bar voor (natuur)wijnen en cocktails. Het is zeer geliefd bij Milanezen, als je rond 8-9 uur gaat dan moet je lang wachten op een plek maar dat kan makkelijk op de stoep met een fles wijn.
Net na onze guided tour zijn we bij Peck gestopt om wat Bocconcini uit het vuistje te eten. Zeer mooie delicatessenwinkel met vers eten.
Oh wat leuk, met de trein helemaal? Is dat een beetje te doen? Zou zo graag alleen zo’n reis willen maken maar durf niet zo best haha
Merci!
Doen! Ik ben al meerdere keren gaan interrailen en ben afgelopen zomer ook met de trein naar Sicilië geweest en het is zo leuk! Echt een relaxte manier van reizen en het is heel leuk om op zoveel verschillende plekken te komen. Zou het zeker aanraden!