Ik wil dit
hahahaha omg sorry voor je droomversie van mij ik vraag me wel af wat deze droom heeft veroorzaakt
Misschien gewoon door je naam
Oh fantastisch!
Ja dit waarschijnlijk @Vuile_bitch
Ik heb best wel vaak hele vage dromen en denk dat jou naam gewoon is blijven hangen hahaha
Mag hopen dat ze het wel snailart noemen ipv nailart anders vind ik het een gemiste kans
Wat schattig😍
Gisteren hadden mijn zus en ik het over de marathon in Rotterdam. En ik ging toen even opzoeken waar de marathon van start gaat en wat er te doen is etc. En toen zag ik dat de marathon begint aan de voet van de erasmusbrug en eindigt op de Coolsingel. Zeg ik zo tegen mijn zus:’ Wow dat is wel een korte marathon dan dit jaar! Snap al die poeha niet voor dat korte stukje. Ik zou dan ook nog wel kunnen meerennen misschien’. Mijn zus echt zo :’ Je snapt dat ze de andere kant opgaan heh?’. Ik:’ Ohhh… Ze rennen dan niet direct naar de Coolsingel?..’ Mijn zus weer:’ Nee natuurlijk niet man’ haha
mijn hersenen waren gisteren even uit ofzo. Stel je voor dat er mensen vanuit de hele wereld komen om alleen even de brug over te rennen naar de Coolsingel hahaha
Volgens mij is dat nogeneens 1 km haha
Heb ik zojuist een campingstoeltje besteld zodat ik in de ochtend in de zon kan zitten voor mijn voordeur? Jawel. We hebben geen tuin (want we zijn geen miljonair helaas) en ons balkon zit op het zuidwesten. We wonen hier geweldig, maar ik mis een plekje om 's ochtends in de zon te zitten. Mijn onderbuurvrouw, die haar voortuin precies nergens voor gebruikt, staat niet echt open voor een tuinsetje daar, dus nu ga ik maar gewoon op een campingstoeltje voor de deur zitten. Op het pad. Nu al zin in.
Als er ooit onderzoek gedaan wordt naar jouw hersenen ontvang ik graag de rapporten, hahaha
hahahhah ik ga hier echt stuk om
Dit meen je niet toch?
Jawel 🥹 vind het heel schattig.
Mijn buurman veroorzaakte net een auto-ongeluk op precies het moment dat ik een broodje wilde doorsnijden. Van schrik is dat mes vol in m’n handpalm gegaan. Dus nu heb ik letsel door een auto-ongeluk waar ik niet eens direct bij betrokken ben De direct betrokkenen zijn allemaal wel ok.
Edit: ik realiseer me bij het nalezen dat het erger kan overkomen dan het is. Mijn hand heelt wel weer hoor. De timing van die vent had alleen beter gekund zeg
Pff vanavond een belangrijk tentamen, ik kan alle mogelijke goede karma echt heel goed gebruiken nu 🥹
Forum Power
Een, natuurlijk, white guy middelbare leeftijd vroeg aan me op kantoor “Ben jij de kauai van marketing of de kauai van klantenservice?” Er is letterlijk niemand die mijn voornaam heeft in dit bedrijf en zelfs na mijn uitleg over IT-systemen vlak voor zijn vraag snapt hij niet dat het mogelijk is dat een vrouw in de IT werkt. Hij heeft letterlijk afdelingen voor me verzonnen die hij logisch vond? Tering zeg. Hij was ook extreem verbaasd toen ik IT zei.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik dit jaar geen vogelnestjes in de tuin zou hebben. Ja het is wel cute maar ze vliegen dan heel vaak heen en weer en heel laag ook. Vorig jaar vaak half gillend weggerend. Aan de ene kant is het ook wel weer schattig. Heb nu 2 nestjes gevonden. Ze gaan ook voor het raam zitten en mij ff boos aankijken vanuit binnen hahaha
Ik ben zo onwijs verdrietig. Ik dacht ik trek een jurkje aan zonder panty en het besef kwam weer zo hard binnen dat ik lelijke lipoedeem benen heb.
Na die operatie, fysio therapie en compressie kousen en blijven bewegen zijn ze nog steeds zo tering lelijk.
Ik kan gewoon even niet stoppen met huilen erom, ik haat haat haat warm weer en mijn benen.
Ik heb al mijn afspraken gecancelt. Lekker dramatisch maar ik heb er even zo geen zin in. Ik wil ook gewoon gezonde, normaal uitziende benen.
Ook zo’n stress weer om de Vietnam vakantie. Daarom bezoek ik ook gewoon geen warme landen, ik kan niet met blote poten lopen.
Geen idee of je hier nu behoefte aan hebt maar ik hoor van vriendinnen altijd dat ze in regio Vietnam e.d. vaak alleen maar lange, luchtige jurken of broeken dragen i.v.m. insecten en dat shorts dan helemaal niet fijn zijn dus ik zou de shorts lekker thuis laten!
Voor vandaag veel sterkte, je lichaam accepteren is zo mega moeilijk, doen wat foed voelt!