Virtuele knuffel voor jou, ik voel je verdriet en frustratie in je berichtje. Kunnen mensen in je omgeving je een beetje steunen?
Nu ben ik benieuwd naar de planten
ik ben net weer naar de hairspa geweest (tanoshi) en het was weer zo chill wil dit echt elke week
Ja was het fijn?
Was je in Rotterdam of Amsterdam? Las over Rdam locatie dat er geen aparte ruimtes zijn maar met een gordijn, en dat je daarom niet helemaal kunt ontspannen. En dat het dan best een hoog bedrag is.
Zal de een missh gevoeliger voor zijn dan de ander.
Wil ook graag een keer gaan!
Wat kut zeg! Ik weet niet of je op advies zit te wachten, maar Nienkke post hier ook over op haar Instagram. Ze is fitfluencer, maar struggelt hier ook mee. Ik vind haar wel heel fijn!
En in the end blijf je altijd kritischer op jezelf dan anderen zullen zijn, dus weet ook dat anderen het wellicht minder zien dan jij zelf.
rotterdam, het is wel 1 ruimte maar je zit wel echt in een soort ‘tent’ van gordijnen dus je kan de ander nauwelijks horen. niemand praat echt tijdens de behandeling, ook de medewerker niet. je krijgt ook een warmtedeken en een oogmasker enzo op dus ik vind het super ontspannen. dus persoonlijk herken dat gevoel echt 0, maar ik was wel elke keer met iemand dus dan zijn jullie twee de enige klanten in de ruimte. het is niet goedkoop maar ik vind het wel echt het geld waard voor af en toe!
Ik heb mijn mensen gevonden! Zit te eten in de Ikea en om mij heen zitten allemaal vrouwen van verschillende leeftijden ook in hun eentje te eten. Net is er helaas een gezin midden in ons oasehoekje van rust neergestreken. We keken elkaar ook allemaal aan van
Nou ik zit weer in een internationale trein avontuur hoor, ben met m’n moeder onderweg naar Sicilië. Gisteravond vertrokken en we hebben het gered tot Utrecht Centraal waar onze nachttrein 3 uur stil bleef staan voordat we er uit gegooid werden vanwege een technisch mankement :”) volgens mij ben ik nog nooit zo vroeg in een reis gestrand hahaha en zelfs in Hoog Catharijne overnacht, waar ik normaal eigenlijk altijd een beetje sterf bij binnenkomst
Maar gelukkig gaat de nieuwe poging beter en komen vanavond aan in Milaan, zijn dan een dagje later op Sicilië dan gepland, maar gezien ik nog nooit in Milaan ben geweest is dat nog wel een leuke bijkomstigheid!
Ik ben gevoelig voor hoesten maar deze week was pittig. Een keer werd ik wakker en kreeg ik bijna geen lucht, een keer zag ik na het hoesten zwarte vlekken en meermaals als ik hoest dat ik dacht te moeten overgeven.
Gelukkig voel ik me langzaam beter.
Je kan ijsjes eten bij Pavé net tegenover het justitiepaleis in Milaan.
Ik ga van de zomer! Heb je nog meer aanraders toevallig?
Ik ben maar twee keer een dagje geweest op doorreis naar het zuiden.
Ik zou sowieso Pavé aanraden en Oggi Gelato ( super lekker pompelmoes ijs en hun chocolade was zeer romig)
Wij hebben die twee keer ook bij Sidewalk kitchens gegeten voor street food met een Italiaanse twist, je zit buiten en kan bij allerlei restaurants bestellen met een centrale bar voor (natuur)wijnen en cocktails. Het is zeer geliefd bij Milanezen, als je rond 8-9 uur gaat dan moet je lang wachten op een plek maar dat kan makkelijk op de stoep met een fles wijn.
Net na onze guided tour zijn we bij Peck gestopt om wat Bocconcini uit het vuistje te eten. Zeer mooie delicatessenwinkel met vers eten.
Oh wat leuk, met de trein helemaal? Is dat een beetje te doen? Zou zo graag alleen zo’n reis willen maken maar durf niet zo best haha
Merci!
Doen! Ik ben al meerdere keren gaan interrailen en ben afgelopen zomer ook met de trein naar Sicilië geweest en het is zo leuk! Echt een relaxte manier van reizen en het is heel leuk om op zoveel verschillende plekken te komen. Zou het zeker aanraden!
Klopt inderdaad wat je zegt. In Vietnam is het wat gangbaarder om benen en schouders te bedekken.
@oelius gelukkig heb ik een fijne omgeving dus daar kan ik mijn ei wel kwijt.
@George klopt en ik volg fitroosje ook. Zou soms graag hun niveau van acceptatie willen bereiken.
Heb gisteren uiteindelijk wel besloten om ieta te doen en dan was het maken van Pho en heel de middag pokemon kijken haha.
Voel me in iedergeval wel weer even opgelucht na die enorme jankbui en kan ik alles even weer relativeren.
Yes helemaal met de trein! Wij gaan vanavond pas door naar Sicilië uit Milaan maar in principe si het goed te doen hoor. Je moet alleen een beetje flexibel zijn want er gaat nog wel eens wat mis met de treinen, maar vind het treinpersoneel altijd behulpzaam als het toch wat anders loopt dan gepland en als je extra kosten maakt (wat wij nu wel deels gedaan hebben) krijg je dat eigenlijk altijd terug. Maar het is inderdaad verder een hele relaxte manier van reizen en in principe kun je vanaf amsterdam met drie treinen in Sicilië zijn dus dat is heel prima!
Mijn vriend woont in een appartementencomplex en in hetzelfde pand woont een man met ernstige psychische problemen. Hij heeft al meermaals mensen in het pand bedreigd (waaronder mijn vriend), hij valt mensen lastig, heeft wel eens iedereens deuren beklad, en nog veel meer rare dingen. Er hebben al meerdere mensen aangifte tegen hem gedaan en er liggen ook stapels met klachten bij de verhuurder van het pand. Ik kwam hem vanmorgen zelf tegen, ik had mijn auto op de stoep staan op de alarmlichten en hij probeerde in te stappen aan de bestuurderskant, ik kon de deuren nog net vergrendelen gelukkig maar hij deed echt super onaardig en bleef ook de hele tijd staan kijken terwijl ik nog bezig was. Echt rottig want hij kan dus ook niet zomaar de woning uitgezet worden, maar het hele pand voelt zich onveilig door deze man… echt een rottige situatie want hij heeft waarschijnlijk ook meer hulp(verlening) nodig dan dat hij nu heeft. Maar dit is toch ook geen doen?
Wat cool, hoe lang doe je daar over met die 3 treinen?
In principe kun je nachttrein NL-Zürich, volgende dag overdag Zürich-Milaan en dan nog een nacht Milaan-Catania doen! Dus dan vertrek je de eerste avond rond half 9 (beetje afhankelijk waar in NL je vertrekt natuurlijk) en dan kom je rond 2 u ‘s middags op Sicilië aan twee dagen later