Ik ken een verhaal als dit helaas van vrij dichtbij (vanuit de andere kant) en er is behoorlijk wat nodig wil iemand uit huis gezet worden en de juiste hulp krijgen. Echt intens triest dat dat zo gaat, en mega vervelend voor alle partijen.
Ohhh echt de leukste dag van het jaar, de marathon zo genieten (als toeschouwer)
Dit valt me eigenlijk nog best mee als in: twee keer overstappen dan kun je best ontspannen gaan zitten zonder steeds op je horloge te kijken of je al je reisrommel alweer bij elkaar moet rapen ‘want je moet er zo uit’. Zoals jij het vertelt klinkt het als best goed te doen!
Dit is echt een gesapige post maar ik was gisteren met mijn vriend naar de kermis geweest en ik had het zo ontzettend naar mijn zin gehad dat ik aan het eind van de avond moest huilen omdat het zooo lang geleden is dat ik me zo zorgeloos en blij heb gevoeld Gewoon jaren al niet meer gehad dat gevoel na alles wat er is gebeurd. Had zelfs het gevoel dat ik het niet meer in me had de laatste tijd om nog echt van het leven te genieten ofzo. Het raakte me echt heel erg en kon niet ophouden met emotioneel zijn en huilen haha
Oh dit snap ik zo goed! Ik ben onlangs na een kutperiode gaan battlekarten en toen ik na een half uurtje uit dat karretje stapte had ik plots het gevoel dat ik eindelijk aan “the other side” van alles beland was, ik werd er ook wat emotioneel van. Ik hoop dat je dat gevoel nog vaak mag overtreffen dit jaar!
Ja het was precies dit ! Zo’n soort van kinderlijk plezier bijna dat ik echt jaren niet meer heb ervaren. Het voelde idd eventjes alsof ik er langzaamaan uit aan het komen ben en het was heel overweldigend. En dank je wel! Ik hoop dat jij je ook nog vaak zo mag voelen!
Ik heb vanmiddag een tosti op met dahl en het was zo lekker!! Waarom heb ik dat niet eerder bedacht
Is dat botsautos met 80 km/uur?
Haha nee, het is een soort real life Mariokart met elektrische karts, racetracks die worden geprojecteerd en ook snelheidsbonussen en raketten die je op je tegenstanders kan schieten enzo. Ik had er op voorhand niet zo’n zin in maar het was echt waanzinnig leuk.
Een anti-klacht: de trein die ik naar mn werk neemt stopt uiteindelijk op Schiphol. Maar vandaag niet door werkzaamheden. En het is daardoor ineens zo veel rustiger in de trein, terwijl die normaal super vol zit. Heerlijk rustig begin van de dag zo!
omg ik had echt een heel verhaal getypt in ongemakkelijke momenten en toen besefte ik ineens dat ik de korte versie ervan al had gedeeld in een ander topic haha echt kut
als in dahl op de tosti? of ernaast/erbij?
Nee echt erop!! En geen kaas btw, gewoon als vegan tosti
Ik heb saffraan honing gekocht en omg zó lekker, beetje door de yoghurt heen fantastisch.
Vast ook lekker in thee, over een broodje, van alles.
Ik ben op een andere dag dan normaal op kantoor en nu zijn er veel minder mensen die de hele dag dingen mijn kant op sturen, dus ik heb voor het eerst in maanden een volledig lege mailbox
Ook aan te raden voor iemand die nog nooit op solo reis is geweest?
Mijn olijfolie is bijna op dus die had ik op mn lijstje gezet maar een liter is gewoon 9 euro bij de AH
Ik kan echt niet wachten tot deze week voorbij is. Ik val in voor iemand op een andere locatie van mijn werk, waardoor ik veel meer uren dan normaal draai en samenwerk met mensen die ik helemaal niet ken (ze komen wel heel aardig over, maar zijn allemaal heel negatief en zeikerig, eentje heeft vanochtend even al haar levensfrustraties over me heen gekiept). Mijn vader krijgt morgen een enge operatie en ik kan hem waarschijnlijk tot vrijdag helemaal niet opzoeken in het ziekenhuis. Ik ben super bang, heb vannacht maar een paar uur geslapen en mijn buik doet zeer.
Dan zou ik misschien met een wat kleiner tripje beginnen, bijvoorbeeld een rondje door zuid engeland, of een aantal steden in frankrijk of duitsland bezoeken. Dan kan je een beetje voelen of die manier van vakantie bij je past. Het ligt er ook wel aan hoe je in elkaar zit denk ik. Je moet wel een beetje flexibel kunnen zijn want met treinen loopt het nog wel eens anders dan je gepland had. Ik hou daar juist van want ik vind het niet fijn om mijn hele vakantie al vast te hebben liggen. Dus ik kijk vaak ter plekke waar ik naar toe wil en als ik het ergens leuk vind dan blijf ik langer en soms krijg je onderweg tips waardoor je spontaan besluit een bepaalde kant op te gaan.
Je kan ook wel echt alles vooruit plannen hoor maar je moet niet in de stress schieten als je trein dan vertraging heeft of helemaal niet rijdt. En ik vind het juist wel lekker dat ik dan alleen met mezelf te maken heb, omdat ik dus helemaal zelf kan besluiten wat ik ga doen. Maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die in zo’n situatie juist met iemand willen overleggen.
Maar als je in het algemeen graag dingen alleen doet dan gaat een solo treinreis je denk ik ook goed bevallen.