Wat je even kwijt wil #68

Ongevraagde tip maar ik gebruikte voorheen ook biodermal om dezelfde reden. Ik ben nu overgegaan op La roche posay anthelios. Dat is sowieso al goedkoper en zeker als je even goed zoekt bij online drogisten/apotheken kan je dat altijd wel ergens met minimaal 30% korting vinden.

6 likes

Ik koop ze altijd in aan het einde van het seizoen. Dan heeft kruidvat of bol altijd erg goede acties! Misschien wist je dit al maar dacht tip het toch even!

3 likes

Ik wil echt tk-maxx influencer worden. Filmpjes plaatsen van al het leuke spul wat je daar voor cheap kunt kopen! En dan heel Nl door om alle filialen te doorzoeken. Zou ik daar rijk mee kunnen worden?

Ik heb net een grote woodwick trilogy kaars voor €9.99 gezien wajow.

15 likes

Er zit een mini salamander in m’n hotelkamer en ik krijg hem er niet uit :sob: en de receptie is ook al dicht. Help wat moet ik doen? Ik kan niet gaan slapen straks als dat beest nog steeds achter m’n gordijn zit.

3 likes

Heb je medicatie via de huisarts? Zo ja, overleg over een andere. Zo niet, ga dan naar je huisarts want de voorgeschreven medicijnen zijn nieuwere vormen met minder bijwerkingen dan degenen die je bij de drogist koopt (dus levocetirizine ipv cetirizine en desloratadine ipv loratadine).

2 likes

@boonie Ik gebruik ook die van La Roche Posay en vind die ook nog eens fijner dan die van Biodermal. Ik bestel het vaak via https://www.bootsapotheek.nl/

3 likes

Je zou vooral bijdragen aan de overconsumptie.

28 likes

Ik heb mijn pantoffels aan op werk, ze zijn onderdeel van een ‘verkleed’ outfit

3 likes

Gelukkig is het ook geen serieuze ambitie van me.

5 likes

Ooh thanks (ook @Feather!), denk dat ik hier een fles van haal om te proberen dan.

Sterkte!

63 likes

“Oh ma gawd you guyzzz!
Wat ik nou toch bij de TK Maxx heb gesien sooo leuk! Deze half opgespoten parfum ruikt sooo lekkawr.” :joy:

3 likes

Echt niéttt norrrmaalll jongens dit is zoó chill echt bizaarr deze moét je ruiken.

4 likes

Doen!

1 like

Ik deel de liefde voor TKmax en word er altijd blij van als je iets plaatst.

7 likes

Het hele “show je aankopen”-topic doet mij altijd goed qua “heerlijk dat ik al die dingen niet nodig heb”

13 likes

Heerlijk om wel smaak te hebben

6 likes

Dat bedoel ik niet en het boeit me ook niet om een saaie smaak te hebben :stuck_out_tongue: voel me gewoon zeer zelden in de verleiding om ook iets te willen kopen.

1 like

ik liep net door de eerste klas naar de tweede klas toe in de trein, vraag me dan altijd af of er geërgerde forummers in de buurt zijn (ik pak echt de dichtstbijzijnde deur sorry)

21 likes

Ik vind dit ook echt een non ergernis eerlijk gezegd. :grimacing:
Mensen die al instappen terwijl nog niet iedereen is uitgestapt verdienen wel een duw terug het perron op.

25 likes