Wat je even kwijt wil #68

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Ik doe graag dingen alleen en ben best prima gezelschap voor mezelf. Engeland had ik zelf ook in gedachten als eerste solo trip, mijn Engels is beter dan mijn Italiaans, als er dan iets is dan kan ik me ietsje beter redden haha

3 likes

Heel verstandig! Het is inderdaad relaxter reizen als je meekrijgt wat er om je heen gebeurt en je kan communiceren. En Engeland is prachtig. Ik wil ook graag nog een treinreis maken door Engeland en Schotland, ik ben nu alleen een keer door het zuid westen geweest, wat echt fantastisch was.

3 likes

En het is ook nog eens een soort lampolie. Beter iets meer geld uitgeven en dan een echt lekkere olijfolie.

1 like

Qua ruimte maakt het niets uit. Je hebt eigenlijk nergens veel ruimte haha. Boven moet je wel een beetje klimmen, maar heb je wel de meeste privacy. Je kan vanaf beneden niet in het bovenste bed kijken.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het niet zo lekker in je vel-topic

Ik word, naarmate ik ouder word, echt steeds minder tolerant naar thuisblijfouders. Ga potverdomme werken en draag bijšŸ˜… Maarja, wel good for them dat het kan.

4 likes

Ik heb jou de afgelopen week alleen maar zien zeuren hier :roll_eyes:

3 likes

Voor wie en waarom? :clown_face:

23 likes

Wth. Als thuisblijfouder zit je echt niet de hele dag op je reet

10 likes

Mijn scriptie is af! :partying_face::partying_face: oke de literatuurlijst moet nog, maar daar hebben we het even niet over. Nu heel hard duimen dat mijn laatste twee tentamens ook voldoende zijn, dan ben ik gewoon eindelijk AFGESTUDEERD

130 likes

Kapitalisme be like

36 likes

Ken ik idd! Maar bij mijn opleiding wordt een andere vorm van verwijzen naar bronnen aangehouden die (denk ik) niet te vinden is in deze programma’s, dus vrees dat ik hoe dan ook zelf nog even aan de bak mag… mooi klusje voor een regenachtige middag deze week :grimacing:

2 likes

Ik heb net bolbliksem gezien! Ik dacht dat ik gek werd, maar net het een en ander opgezocht en ik ben nu 90% zeker dat dat het was! Ik ben nu helemaal hyper, het was zo raar om te zien! Ik heb er alleen stom genoeg geen foto van gemaakt, omdat ik dacht dat het zo’n spotlight was dat gericht was op de lucht. En daarna dacht ik aan aliens, maar ik moest rationeel blijven van mezelf haha.
Maar het was zo groot en bewoog zo langzaam!

53 likes

Gisteren sinds een jaar weer een paniekaanval gehad die eindigde op de eerste hulp want ik dacht dat m’n hart het ging begeven (heb ooit een ingreep gehad aan m’n hart)…

7 likes

Vet!!! :zap:

2 likes

Ik kende het helemaal niet! Opgezocht en nu natuurlijk jaloers.

2 likes

Ja, behoorlijk hoog! Half achter de wolken ook, ik heb het gezien door puur toeval. Ik lag al in bed om 11 uur/half 12 toen het begon met onweren en omdat m’n gordijnen al dicht waren liep ik naar het keukenraam. Dus zat daar gehurkt naar buiten te kijken en op een moment was het rustig, waardoor ik omhoog ging kijken en toen zag ik het! Het zat recht boven mijn appartementencomplex en bewoog zich richting het stadscentrum waarna het langzaam verdween. Ik zag het ook net na een keiharde klap, schrok me een ongeluk haha

9 likes

Uuuuugh wij hebben 4 kippen in de tuin lopen en at die eieren al niet meer met plezier sinds het hele PFAS verhaal, en de 2 kinderen mochten ze al helemaal niet meer.
Hebben ze laten testen en de waardes zijn 10x hoger dan de al aangepaste EU norm :grimacing:
Waarom is de wereld verpest en wat moet ik nu met al die eieren???

7 likes

Naar vervelende mensen gooien. Of een compost bak beginnen

6 likes