Wat je even kwijt wil #68

Over dat filmpje, er is ook een ‘volledige’ versie. Dan blijkt dat dat het nest uitgebrand moest worden (of in de brand was gevlogen) vanwege de veiligheid.

Daarna kwam de brandweer met een nieuw en veilig nest voor op dezelfde plek. Ze hadden zelfs takjes uit het oude nest bewaard om het te ‘herbouwen’.

Was dus helemaal niet zo’n dramatisch verhaal, maar geknipt voor de views.

36 likes

Oh wat fijn!! Ik wist wel dat de brandweer geen andere keuze had i.v.m. veiligheid maar dit is dan wel weer leuk om te horen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Kan wel merken dat ik ongesteld moet worden. Gisteren zou een pakket geleverd zijn, geen enkele buur heeft het en wij ook niet.
Wacht al 1 maand op dit pakket die ik besteld heb en het is voor mijn koekjes. Ben onredelijk hard gaan huilen net, maar DHL zegt dat ik even moet wachten, maar het wel écht geleverd is.
Ga maandag ze weer bellen, heb hier gewoon even geen kracht voor ofzo.

1 like

Ik moet voor mijn studie een dataset analyseren en een dashboard bij bouwen, dit mag in excel of in een ander programma. Ik heb voor excel gekozen en ik ben zo trots op mezelf. Een jaar geleden kon ik net aan een tabel maken en de formule =a1+a2 en nu heb ik gewoon fucking dashboard gebouwd met een goeie dataset en draaitabellen. Nu hopen op een goed cijfer, haha

49 likes

Weet niet hoe close je bent met de bruid. Maar vaak betalen ze toch al voor die vriendin, dus mss kan je evt vragen of je een plus 1 mee kan nemen?

8 likes

Nadat ik erachter kwam dat je ogen dicht doen bij de tandarts een ding is (ruim de helft van de stemmers op dit forum doet dat blijkbaar), heb ik dit vandaag voor het eerst gedaan. Het voelde heel onnatuurlijk in het begin, maar driekwart van de tijd ogen heb ik mijn dicht gehad. En toen de mondhygiëniste klaar was liep ik verdwaasd naar buiten, zo ontspannen en van de wereld was ik!

Nu ik erover nadenk, bij de kapper ogen dicht doen lijkt me ook wel ontspannend…

6 likes

Ik zie mezelf 100% in slaap vallen.

Het woord ontspannen in een verhaal over de tandarts vind ik heel gek. :joy: Heb totaal geen angst voor de tandarts maar lig toch altijd een beetje gespannen in die stoel door alle geluiden van al die apparaten die ze gebruiken en dat haakje tussen je tanden.

14 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #49

Ik eet al jarenlang magere kwark en had nu per ongeluk halfvolle gekocht. Nu zit ik me af te vragen waarom ik mezelf jarenlang magere kwark heb aangedaan.

32 likes

Probeer eens volle, dan gaat er echt een wereld voor je open!

4 likes

Ik weet niet of ik die shock mentaal aankan op dit moment.

7 likes

Love Chef Sosa sowieso haha vooral als ze weer zeurt over dat je JE KIP MOET WASSEN. De manier waarop ze praat doet me aan mijn moeder denken hahaha :heart:

7 likes

Snap ik helemaal! Ik was nu zo moe dat ik blij was even m’n ogen dicht te kunnen doen. En ik heb de laatste weken goed gestookt dus ik maakte me minder zorgen over eventuele pijn :sweat_smile: Als ze weer eens een gaatje moeten vullen zal ik wel weer met samengeknepen handen in de stoel liggen…

Oh en ik hoú echt van haar stem :heart_eyes:
Oh haha dat zeg je hierboven zelf ook al

2 likes

Ik was echt een bijzondere 12 jarige. Ik zit nu in mijn oude e-mail account en de begeleidende e-mail naar mijn lerares bij een opdracht die ik moest inleveren bevatte het volgende: “PS. Wentworth miller is zoooo hoooooooott love serieus en de serie prison break is geweldig omg maar nu kan ik niet kijken tot donderdag en dat vind ik stom :frowning:

:joy::joy: wtf.

27 likes

Om 5.15 al wakker :sob: en toen ik op insta zat te scrollen zag ik dat Elizabeth Gilbert naar NL komt en kon ik het laatste beschikbare kaartje snatchen. Elk nadeel heb z’n voordeel denk ik dan maar.

21 likes

Ik moest net zo hard lachen om de jozef fritzl vraag in stel je persoonlijke vraag dat mijn vriend vroeg wat er was en ik dus helemaal moest uitleggen dat het op ‘het meidenforum’ (zo noemt hij dit) ging over wie zuckerberg, musk en toen fritzl zou doen voor een miljoen :skull:

16 likes

Maar wie zou hij doen voor dat geld

9 likes

Marijke Helwegen ‘liever niet’ maar Inez Weski zou hij wel onder het mom van ‘take one for the team’ doen zegt ie.

20 likes