Wat je even kwijt wil #68

Zij is mijn afgod

5 likes

Ik ben een poging aan het doen om mijn sociale contacten uit te breiden en het wil maar niet lukken :frowning: bumble bff loopt dood en in mijn omgeving kom ik ook niet echt verder. Ik heb genoeg vriendinnen om gewoon eens mee te shoppen of te kletsen maar ik zou juist meer naar feestjes/festivals enzo willen gaan. Blijkbaar is dat lastig en dat vind ik nogal frustrerend

16 likes

Door het show je laatste aankopen topic heb ik echt het idee dat op dit forum veel bovengemidddeld welvarende mensen zitten

15 likes

Ik weet niet waar je woont maar misschien zijn initiatieven zoals https://and-the-table.com/ of After5Alike iets voor je?
Ik ben zelf een keer naar een etentje gegaan van after5 en vond het wel heel leuk en goed geregeld. Geen blijvend contact met die mensen (was ook niet perse mijn insteek), maar wel een hele leuke avond.

2 likes

Plus je hoeft ook niet welvarend te zijn om veel geld uit te geven, en je kent iemand z’n prioriteiten niet.

13 likes

Denk dat dat het best gemiddeld is. Is maar een klein deel van wat ze kopen. Als ik naar de action ga zou uk het niet snel plaatsen
En hangt ervan af waar je veel aan uitgeeft

2 likes

Als ik het kasboekje topic mag geloven is dat zeker zo.

Edit: al geloof ik wel ook dat de mensen met een lager inkomen dat topic mijden als de pest.

12 likes

Super leuk concept, ik kende het nog niet. Ik woon in zuid Limburg en zie dat er geen opties in de buurt zijn, jammer!

2 likes

Een vriend van mij gaat regelmatig alleen naar festivals en ontmoet daar heel veel leuke mensen. Ik weet niet of je daar comfortabel mee bent, maar misschien een idee!

1 like

Denk dat veel mensen hier ook helemaal niet inzien dat ze het écht goed voor elkaar hebben. Er wordt zo normaal gepraat over de grootste uitgaven.

Die posts laatst van “wij verdienen allebei modaal hoe kan het dat we zoveel geld overhouden voor leuke dingen” was wel heel erg on the nose. Maar hoe ik mensen zie praten in andere topics vind ik vaak beschamend gewoon.

30 likes

ik heb net 8 euro betaald voor 5 koude bitterballen en daarna kreeg ik een biertje echt volledig over mij heen en die stond daarna gewoon op de rekening :sob: (een vriendin rekende af en ze had het niet gezien en we vonden het ook weer gek om er voor terug te gaan)

Ik zit nu stinkend in de trein

5 likes

Ik heb vooral het gevoel dat mensen niet beseffen dat ze het goed hebben, en ook dat dat niet per se hun eigen verdienste is maar vaak ook gewoon te maken heeft met geluk hebben. Vind het vooral heel vaak duidelijk zichbaar in het huizentopic en in het kasboekjetopic

17 likes

Ja dat gevoel heb ik wel. Niet zozeer wanneer iemand een dure aankoop laat zien. Maar soms wordt er over dingen gesproken op een hele achteloze manier en dan heb ik toch wel het gevoel dat mensen de realiteit een beetje kwijt zijn. Heb geen concreet voorbeeld nu, maar als je er een beetje op let zie je het zeker wel!

6 likes

Dit lijkt mij een leuke laagdrempelige manier om mensen te ontmoeten, maar ik heb geen hbo+. Vind dit toch een beetje jammer…

3 likes
  • Ik ben communicatief vaardig en heb minimaal HBO denkniveau.

Dit maakt het ook niet echt beter. Wat zonde.

8 likes

Klinkt als een douchebag website maar wat kan jou het verrothoeren als je het leuk lijkt, gewoon liegen. Wat gaan ze doen? Je diploma laten uploaden? :joy:

29 likes

Had niet gedacht dat het kon, maar blijkbaar lichten mensen anderen op met een foto van Rob Geus

7 likes

FzH00tAacAUMiWc

27 likes

Kees van der Spek ontmaskerde vanavond iemand die een vrouw voor 70k heeft opgelicht door zichzelf voor te doen als een of andere man en gebruikte daarvoor foto’s van Rob Geus

7 likes

Ik heb vanmiddag een egeltje gered. Hij zat in het midden van de weg. Heb hem meegenomen naar huis en gevoerd. Toen ik hem vast had zag ik dat hij een snottebel had. Heb de dierenambulance gebeld en omdat een egel die overdag op straat niet echt een goed teken is + de snottebel, heb ik hem naar ze toe gebracht. Nu zit hij bij de egelopvang dus ik hoop dat ze hem daar weer beter kunnen maken.
Kijk nou wat een lieverd!

128 likes