Iemand die liever alleen mensen met een ‘’’‘hbo+’’’’ achtergrond wil ontmoeten is iemand die ik sowieso al niet zou willen ontmoeten Wat een trieste website zeg
haha ja jullie hebben ook helemaal gelijk hoor!
Ik heb het gevoel alsof ik helemaal geen weekend gehad heb en het gister nog maar vrijdag was. Ik ben niet klaar voor deze werkweek
Moet voor het eerst sinds lange tijd weer werken op deze locatie, ruim van te voren vertrokken zodat ik echt 20 min voor aanvang dienst aanwezig zou zijn… heb ik pas na 3 kwartier door dat ik in de verkeerde bus zit kom ik alsnog te laat. Echt typisch dit.
Heb lekker opgeruimd vandaag, alleen nu proberen vermijden dat de zakken met spullen die weg mogen hier nog maanden blijven staan
Ik zit helemaal in een Bluey algoritme. Allemaal volwassen mensen die een kinderserie tot in detail gaan ontleden en de ‘diepere laag’ bloot leggen. Ik vind het een leuke kinderserie maar dit gaat wel wat ver.
Sterkte! Ik ben na eindeloos op ‘niet geïnteresseerd’ klikken eindelijk uit dit algoritme. Er zijn ook hele groepen om het hondje te vinden dat blijkbaar in elke aflevering verstopt zit.
Wat nou echt kut en saai is aan aan volwassen worden is dat je je nu bezig moet houden met afval???
Afval scheiden, afval bijhouden, afval wegdoen, afval betalen (nooit gerealiseerd vroeger), ECHT SAAI. Heb nu weer shit wat naar de stort moet bijv. Echt irriii
Vandaag had een patiënt het verzoek om hem neer te steken in zijn hart zodat ik het laatste was wat hij zag als hij stierf en hij als een gelukkig man kon sterven.
Wat een baan is het soms ook.
Wel benieuwd wat voor antwoord jij gaf…
Heb aan het verzoek voldaan natuurlijk.
Nee maar serieus antwoord:
Samenvatting
Hij was wat aan het ontregelen in de avond en leek meer psychotisch te worden… ik heb sowieso begrensd op de opmerking, besproken met collega’s van die locatie en gerapporteerd. Is wel iemand die bekend kan zijn met zulke opmerkingen.
Ja, dat is echt een soort disney adults. Ik vind bluey oprecht leuk, en kijk het ook graag mee met mijn dochter. Maar doe effe kalm.
Haha had net m’n eerste trial in een koffiezaakje als table runner (zonder horeca-ervaring). Was echt hectisch!! Groot café met 25+ tafeltjes + take-away. Maar ze vond dat ik het snel oppikte en niet gestrest raakte, dus hoor hopelijk morgen of ik de baan heb
Klinkt goed! De rest leer je wel.
Ik denk dat die makers van Bluey zich rot lachen door al die complottheorieën. Er zijn ook echt veel volwassenen die het gewoon zelf kijken. Zelfs mijn schoonouders hadden The Sign eerder gezien dan wij haha. Ik zit zelf op de Bluey subreddit en die mensen zijn echt cray cray.
De bedenker is trouwens docent van m’n man geweest
Haha zag vanochtend weer een filmpje voorbij komen waarin er werd gediscussieerd wie de echte biologische vader was van een van die hondjes. Mensen zijn gek
Ik drink nu thee uit een rietje omdat m’n hele linker kant van mn mond verdoofd is bij de tandarts. Wat een treurnis🤣
Ik had laatst heel lekkere kombucha (de gembersmaak van yaya kombucha) en nu wil ik het het liefst iedere dag drinken maar het is 2,30 per blikje dus dat tikt nogal aan
Nou inmiddels hebben we 25.000 volgers op het whatsappkanaal en ik word nu gevraagd om er presentaties over te geven. Echt leuk!!!
Ik vind de yuzu smaak van deze ook geweldig maar indd wat een prijs