Wat je even kwijt wil #68

Haha zag vanochtend weer een filmpje voorbij komen waarin er werd gediscussieerd wie de echte biologische vader was van een van die hondjes. Mensen zijn gek

4 likes

Ik drink nu thee uit een rietje omdat m’n hele linker kant van mn mond verdoofd is bij de tandarts. Wat een treurnisđŸ€Ł

2 likes

Ik had laatst heel lekkere kombucha (de gembersmaak van yaya kombucha) en nu wil ik het het liefst iedere dag drinken maar het is 2,30 per blikje dus dat tikt nogal aan :sob:

9 likes

Nou inmiddels hebben we 25.000 volgers op het whatsappkanaal en ik word nu gevraagd om er presentaties over te geven. Echt leuk!!!

112 likes

Ik vind de yuzu smaak van deze ook geweldig maar indd wat een prijs

4 likes

Dan wil ik niet weten wat ze over Bing zeggen
is Flop de vader, de oppas? Waarom is hij zo klein? :laughing:

6 likes

Ik ben onwijs verkouden, voel me net niet ziek genoeg om niet te werken, maar merk wel dat ik door mn snotkop zo chaotisch aan het werk ben. Weer zo een dag dat ik 1000 dingen tegelijk doe, waardoor ik uiteindelijk niks doe. Bijna weekend, haha

2 likes

Wat is stof voor een bank uitkiezen toch een onmogelijke opgave :disappointed_relieved: Nu totdat hij wordt geleverd twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.

5 likes

Ik heb een opdracht echt helemaal verneukt waarvoor de deadline overmorgen is. :tired_face: Weet even niet hoe ik dit in 1,5 dag ga fixen.

3 likes

Ik ben met een vriendin op vakantie en we hadden afgesproken om vandaag met een collega van haar te meeten (hij woont hier), maar vind het inmiddels ook wel weer leuk geweest, maar ze voelt mijn hints niet aan :smiling_face_with_tear:

2 likes

Jij kan toch ook zeggen dat je nu even iets voor jezelf gaat doen?

9 likes

Inmiddels afgesproken dat we alleen nu nog uit eten gaan en we het niet te laat gaan maken. Ik kan hier helaas niet terug met OV.

Dus het "probleem’ is redelijk opgelost :’)

2 likes

Ik wist altijd wel dat mijn collega in een leuk jaren '30 huis woonde, maar ik dacht dat het gewoon een ruim rijtjeshuis was maar nu gaat hij het verkopen en het is echt enooooorm met een gigantische tuin op een fantastische locatie en het staat echt voor heel veel geld te koop.

Ik kijk ook meteen heel anders naar hem, haha.

18 likes

Ik ben in Praag en word zo verdrietig om die paarden met zo’n koets erachter te zien. Die arme beestjes staan de hele dag stil of lopen weer hetzelfde rondje met luie toeristen achterin. Hopelijk worden ze verder wel goed verzorgd :disappointed:

7 likes

Ik viieg vandaag terug naar nederland na een vakantie van 11 dagen in de zon en ik heb zo’n zin om mn kat weer te knuffelen, in mn eigen bed te slapen, meer vrijheid te hebben omtrent eetmogelijkheden
 :smiling_face_with_three_hearts:
Ben me via de weeronline app en filmpjes van hagel in NL maar vast aan het voorbereiden op het temperatuurverschil want dat is het enige nadeel :cold_face:

12 likes

Er komt zo iemand mijn werkplek (bureau) thuis installeren. Blegh. Ik haat het om vreemden in mijn huis te laten. Heb zoveel liever dat ze het bij de deur afgeven en het zelf te monteren.

3 likes

Kan je dat niet gewoon zeggen dan?

10 likes

Ik ben trots op mezelf. Er zat een gezin naast me in het restaurant en die vader zat zo tering hard filmpjes op z’n telefoon te kijken, dat ik heb gevraagd of het alsjeblieft wat zachter mocht. En nu issie weg gegaan đŸ„č

43 likes

Ik ken iemand wiens kinderen Bing niet mogen kijken om deze reden. Is te verwarrend voor ze ofzo. En omdat pando altijd in zn onderbroek loopt.

Vandaag ben ik naar de kapper geweest.
Net kam ik mijn haar eens door en zie ik nu pas dat ze hele plukken vergeten is te knippen aan de voorkant ? Het ziet er echt heel slordig uit. Aan beiden kanten is het niet geknipt ?!? Het is ook een stuk langer dan de rest van mijn haar , raar dat ze dit niet gezien heeft.

Nu ga ik morgen terug naar de kapsalon maar wel met een raar gevoel.

8 likes