Vond je die niet goed? Ik ben echt fan van de Steampod hoor, beetje zwaar en moeilijk om goed bij de haaraanzet te komen, maar het resultaat is fantastisch!
Oh god we hadden net een intake met een zorgverlener en mijn vriend had een latte macchiato voor haar gemaakt maar toen ze weg was zag ik dat de melk helemaal was geschift. Echt heel vies. Hij is niet zuur want heb die gisteren pas open gemaakt maar wss was het apparaat dan niet goed schoon ofzo. Wij drinken zelf nooit koffie en heb al vaker gezegd tegen mn vriend dat hij dat apparaat na gebruik af moet wassen. Echt zo vies. Gelijk alles in de vaatwasser gedaan maar schaam me dood haha zij zal ook wel denken🤢
Whatsapp heeft andere tinten groen en ik moet er even aan wennen
Bij mij was het blauw en nu groen. Maar ‘typing’ is in ieder geval niet meer met een hoofdletter.
Neeee, linkjes waren blauw en sommige knoppen ook. Die zijn nou groen.
voorbeeld
Hoera ben het geworden! Als invalkracht dus geen vaste dagen maar dat is in ieder geval iets!
Haha dat is inderdaad voor koningsdag!
Morgen kleurt ook de kaart van nederland op buienradar oranje.
Heb me aangemeld, thanks voor de tip!.
Maar daar hoef je toch geen water in te doen? Die ziet er iig wel goed uit. Die stijltang van mij waar je water in moest doen had ik op de bassischool, toen waren er geen goede stijltangen.
Echt niet goed dat ik een nichtje krijg. Ik word hebberig van alle kleren en spullen.
Straks vindt je nichtje jurkjes stom
Daar merkt ze niks van tot ze 1 is
In de steampod moet ook water, topding!
Na 2 jaar eindelijk plinten gelegd
Valt mee. Wij wonen hier vier jaar. Plinten liggen al even lang te wachten om aangebracht te worden
Mijn advocaat zou normaal gezien eindelijk de dagvaarding neergelegd moeten hebben een uur geleden, ik ben heel benieuwd wat de reactie van mijn oude werkgever gaat ziijn. Ik reken me al helemaal rijk met het idee dat alle verzoeken ingewilligd worden haha.
Het klinkt alsof je hier al wat over verteld hebt, maar ik ben wel benieuwd wat voor verzoeken je hebt neergelegd!
Ik krijg stress van alle vriendinnen en collega’s die over hun wilde Koningsdagplannen praten en voel me echt een saai, oud wijf vergeleken met leeftijdsgenoten.
Ik hou niet van drinken of dansen en er zijn ook geen andere leuke activiteiten dus het wordt tompouce op de bank.
En straks bij Bevrijdingsdag hetzelfde liedje maar dan zonder tompouce
Hoe kun je nou de vrijheid vieren zonder tompouce?
Je kan toch ook zat andere dingen doen met Koningsdag? Vrijmarkt of een Koningsdag fietstochtje of tv kijken.
En waarom krijg je er stress van? Ik snap je post niet