Ik moet 1 vakantiedag opnemen anders vervalt hij. Nou, bedankt!
Ah zo had ik het nog niet bekeken
Is best een ding, ik maak het vaker zelf met kiphaasjes bijv uit de oven. Geen idee of die van Lidl te vreten is.
Geeft het een crunchy zouterig effect?
Net een bezichtiging gehad voor een huis, dacht een andere kijker dat we een throuple vormde met onze aankoopmakelaar
Ik snap het wel, een drieverdienershuishouden is binnenkort de enige manier om nog aan een koophuis te komen.
Is dat erg? Neem je toch een vrijdag of maandag en maak je er een lang weekend van, heerlijk.
Ja wij werken erg onregelmatig dus ik ben best vaak al een paar dagen vrij (maandag standaard) dus ik heb hem niet echt nodig, maar ik wil in het najaar lang weg dus wil hem liever dan @Krabsalade maarja misschien nu uit laten betalen en dan terugkopen
Nou dat sowieso, echt niet normaal wat de biedingen tegenwoordig doen…
Ik kom net terug van de kapper en ik had een andere kapster.
Deze kapster was enorm verbaasd hoe scheef dit was en er moest nog best veel haar vanaf. Met alsof de kapster van gister er geen zin in had of geen papieren heeft om te knippen. Het was een bijzondere ervaring ik heb dit nog nooit meegemaakt zo scheef dat het was en er zaten zelfs nog enkele lange slierten haar tussen . Dit was geen klein geknipt foutje, maar meer alsof ik het zelf had geknipt.
Ik was gister na de kapper gelijk de deur uit dus logisch dat ik het pas savonds thuis weer zie.
Met uitbetalen reken je wel veel belasting af, daar kun je niet 1 op 1 voor terugkopen. Ik zou dan liever ergens een snipperdag opnemen.
Ik heb sinds kort weer curtain bangs en zat echt te bedenken hoe ik die vroeger altijd mooi kreeg. Het lukte maar niet goed met de dyson en toen besefte ik me vannacht opeens dat ik het vroeger altijd met de stijltang deed. Net voor 20 ekkies een stijltang gekocht bij de Blokker. Ik voel me weer 16 door de geur van het plastic dat er half af fikt maar de bangs are banging.
Zal ik anders je Dyson over nemen voor €25?! Dan heb je je stijltang gratis en €5 verdiend!
Is een snipperdag gewoon een vrije dag?
Ja. Sorry ik ben oud
Hahahaha die dyson is weer goed voor andere dingen
Ik heb iets verkocht via marktplaats en een jonge vrouw kwam het ophalen. Ze vertelde dat ze zo blij was dat ze het voor een normale prijs kon ophalen want blijkbaar is het moeilijk te verkrijgen. Zie ik net op de camera beelden dat ze huppelend naar haar auto is gegaan, maakt m’n dag helemaal goed .
Hahahaha dat klinkt als een hele slechte stijltang eigenlijk met de geur van het plastic maarja fuck it. Ik heb denk ik meer dan 50 stijltangen in mn leven aangeschaft. En ik vind niet 1 echt goed, nu moet ik denk ik ook naar de blokker om een goedkopere stijltang te kopen ik heb zelfs ooit een stijltang gehad waarin je water moest doen.
Hahaha ja zon nieuwe geur gemengd met hitte is gewoon zo typisch. Ik zou t doen als ik jou was!!!