Wat je even kwijt wil #68

Super lekker zonnetje :sun_with_face: :evergreen_tree: :deciduous_tree:

6 likes

Ik heb juist enorm veel zin om te stappen maar niemand om mee te gaan :pensive:

2 likes

Een pinpas vinden en dan 0,01 cent overmaken werkt echt! Binnen een half uur had ik de eigenaar al aan de telefoon. Beide blij!

65 likes

Gefeliciteerd!

3 likes

Al mijn vrienden komen altijd te laat :clown_face: zit ik weer in mijn eentje op een kleedje met mijn spulletjes :rofl:

11 likes

Maandag naar de appie racen!

28 likes

Woahhh thanks, ik ga inslaan maandag :sparkles:

7 likes

Dit zijn de tips! Dank je wel voor het delen, ik ga maandag inslaan. :star_struck:

4 likes

Ik ben echt anti agist geworden de laatste tijd want alle boomers hier in de buurt zijn echt kkcute.

Net ook weer stonden er 8 met blaasinstrumenten Europapa te spelen, heb ze zo veel liever dan al die teringyuppen.

25 likes

Hele dag met al onze vrienden en alle kinderen een Koningsdag feestje gevierd. De nachtmerrie van menig forummer, maar ik heb er echt van genoten :orange_heart::crown:

26 likes

Haha dat heb ik áltijd als ik ziek ben en neem me dan echt voor er van te gaan genieten als ik me weer fit voel. Maar ‘vergeet’ daar natuurlijk na 1 dag alweer over na te denken. :smiling_face_with_tear:

Beterschap!

3 likes

Ik ga zo lekker op hoe Topnotch geroast wordt door Ronnie Flex.

4 likes

Hetzelfde hier. Ook met normaal kunnen ademen.

3 likes

Ja ik ook! Ik trek bijvoorbeeld menstruatiepijn beter dan een verkoudheid. Inderdaad zo vermoeiend en voel me een slappe vaatdoek.

1 like

Echt een hele gezellige dag gehad met vrienden, maar ook zo heerlijk als ze weer naar huis zijn en je gewoon in een trainingsbroek op de bank kan ploffen in stilte.

16 likes

Ik heb allemaal krassen op m’n borst en het lijkt alsof ik een heel spannend seksleven heb maar in werkelijkheid voed ik een baby met te lange nagels

16 likes

Ik ben zoo moe. Dienst 5 van de week vandaag, ben dit niet meer gewend :sob: wil gewoon in bed liggen en slapen.

2 likes

Ik drink niet zo vaak meer, maar gister had ik na 2 wijntjes al hoofdpijn. En dan meteen, dus niet nu de volgende dag omdat ik een kater heb. Wel echt balen want de hoofdpijn ging niet weg dus ben ik vroegtijdig afgehaakt en met zowel ibuprofen als paracetamol achter de kiezen naar bed gegaan. Word ik nu zo oud dat katers al meteen beginnen?!

Kan ook aan het soort drank liggen. Met witte wijn krijg ik ook altijd binnen no time hoofdpijn, maar bij mix drankje of rode wijn niet.

2 likes

Ik heb mijn nek verrekt en ik ben vergeten hoe pijnlijk dat is :cry:

1 like