Wat je even kwijt wil #68

Dure schoenen besteld bij As.ics. Ook betaald. Je denkt; goed merk, dat komt helemaal goed!
Betaald en kom vervolgens terug in de winkelwagen met een foutmelding. Geld is wel afgeschreven maar er is geen bestelling geplaatst. Toch maar even reviews gecheckt… ben bang dat we kunnen fluiten naar het geld. Ben er zo zuur van! Ga er in elk geval alles aan doen om dat geld terug te krijgen.

5 likes

Ik ben mijn kledingkast aan het opruimen en ik ben echt een zwijn

9 likes

Was het officiele webshop van Asics? Ze hebben vast wel een klantenservice.

Heb het een keer met Nespressk gehad en met de beschrijving in mijn afschrift van de bankrekening konden ze het wel terugvinden.

Het spijt me, het spijt me echt. Het is een prachtige meid maar ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd krijgen.

6 likes

Zo onnodig dit

37 likes

Lijkt ook helemaal niet :joy:

41 likes

Schijnt dus dat contact leggen met de klantenservice heel lastig is. Alleen een bandje en een chatbot. In het weekend lukt natuurlijk sowieso niks. Ben benieuwd, maar ben op basis van de vergelijkbare verhalen online, niet heel gerust gesteld. Was idd via de officiële website.

3 likes

Kan je niet storneren?

3 likes

Dat kan toch alleen bij automatische incasso’s?

@Malija Na het weekend nog maar eens proberen, vaak komen dit soort dingen uiteindelijk wel goed.

4 likes

Ja of betaald via cc of paypal?

Paypal geeft je geld altijd super snel terug

2 likes

Jij ben denk nie goe in je hoofd

5 likes

Wie zijn deze mensen? Snap er niks van

7 likes

Rachel Hazes en prinses Alexia

3 likes

Oh oké. Ik vermoed dat die eerste dan een slechte reputatie heeft ofzo omdat er zo veel duimpjes gegeven worden.

3 likes

nou de poster zelf vooral want zij post altijd rare shit en toch klik ik telkens op ‘verborgen inhoud weergeven’

19 likes

Ja de poster doet alsof ze op elkaar lijken qua uiterlijk maar dat is gewoon nonsens.
Rachel is de ex van André Hazes en probeert al jaren een rechtszaak te winnen over de erfenis

4 likes

Wow echt even onthouden voor als je iets nodig hebt om weer vrolijk te worden. Merkwaardig hoe het klopt inderdaad…

5 likes

Omdat ik iemand op iemand vind lijken??

Ik vergelijk een prinsess met een falende bn-er, niet een beruchte seriemoordenaar. Krijg ik zo de aivd op de stoep?

(Ik blijf bij mijn punt, het kapsel + dun gezichtje + mond komen gewoon overeen. Ze had de rachel hazes haar stijl!@!!)

1 like

ik vind ze eigenlijk wel op elkaar lijken? Die ouwe ziet er alleen scherper uit van vorm. Ben ik nu ook troll? :see_no_evil:

8 likes

Mijn vriend is curry aan het maken en ondanks dat ik het geluid van de vijzel niet meer aan kan, ruikt het hier wel teringlekker :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes