Wat je even kwijt wil #68

Nee het is wel een beetje een optelsom van alles

14 likes

Nee, want zelf overgemaakt met iDeal.

3 likes

Ik heb dit laatst met een vliegticket (van 700 euro) gehad, ook via iDeal betaald en door foutmelding geen bevestiging gekregen. En bij mij is het uiteindelijk goed gekomen na 2 weken dus er is nog hoop voor je!

Bij mij stonden er trouwens ook heel veel recensies dat mensen het niet terugkregen, maar bij mij duurde het gewoon even voordat ze m’n betaling konden traceren maar toen ze hem eenmaal hadden ging het best snel.

2 likes

-weg

1 like

Dit is echt het equivalent van de boomer post ‘had zo’n rotdag vandaag, ben helemaal gesloopt’ zonder erbij te schrijven wat er dan gebeurt is.
Post het gewoon niet of gelijk het hele verhaal. :sweat_smile:

67 likes

Username checks out

10 likes

Met boodschappen doen vandaag voelde ik me net een extreme couponer/hoarder met die 2+3 deals van de AH.
Ongeveer 41% korting op totaal bedrag en verlopig geen wasmiddel/verzachter en wcblokjes nodig.

11 likes

Nog één nachtje en ik woon weer in m’n eigen huis na 9 weken elders. Zo veel zin in.

10 likes

Details pls

6 likes

doei

Het voelt toch raar om zonder iets te zeggen weg te gaan.
Ondanks dat er hier veel leuke meiden zijn en dat ik jaren veel plezier heb in het posten op
EGF/FF komt er nu een eind aan.

De laatste tijd moet ik me bij elke post gaan verdedigen. Onnodig en maakt het forum voor mij ronduit kut. In het bijzonder wil ik daar lula crusty Nescio en monkeyslut in het bijzonder voor bedanken. Goed gedaan :ok_hand:t2:

Nou, het gaat jullie allemaal goed. Tabeetjes :kissing_heart:

19 likes

Weg

4 likes

Wie was dit

10 likes

Zonder @Nescio had je überhaupt niet jarenlang vol plezier kunnen posten op ff.

Ik vind het een beetje

onnodig

Maar doei :wave:t2:

@MadameMignon :mountain_snow: :hamster:

4 likes

Haha dus? Heeft Nescio een vrijbrief om te posten wat ze wil?

29 likes

Berg hamster? Wie?

11 likes

Niet ik die Alpen Hamster lees.

7 likes

:mountain_snow::fly:

8 likes

Dankje

2 likes

3x van de kassa naar het schap heen en weer moeten lopen omdat ik het toch steeds voor elkaar kreeg 1 wasmiddel of -verzachter te kiezen die net niet mee deed met de actie. Maar de aanhouder wint, 47 euro bespaard :money_with_wings:

10 likes

Ik zit met Sicilië in m’n hoofd dus dacht “Etna Rat” :clown_face:

9 likes