Jaaa he, geweldige serie! Ik mis zulke comedy’s nu.
Ja ik snap je helemaal. Ik probeer altijd zoveel mogelijk met de patiënt mee te denken, voor zover dat kan. Hoop dat je in iedergeval baat hebt bij de medicatie die je gekregen hebt!
Nee dat valt heel erg mee! Ik heb in een vishandel gewerkt en na een keer douchen is het weg. Schijnt bij werken bij een slager wel lastiger te zijn om de geur van je af te krijgen.
Ik ben nooit in studentenkringen/gebieden dus wanneer ik een anne fleur gesprek hoor met een anne fleur vocal fry, voelt het alsof ik in een sketch ben beland.
Oh dat had ik niet verwacht!
Twee van mijn beste vriendinnen zijn bijna bij mij in Berlijn en heb zoveel zin in de komende dagen. Heb zin om ze mijn favoriete plekken van de stad te laten zien.
En fijn om eindelijk weer een keer langere tijd bij elkaar te zijn
Aaah veel plezier
Aaaah de zwanen in de buurt hun kleintjes zijn uit het ei gekomen.
Ze hebben weer 8 of 9 kleintjes
Perfecte timing met 1. Mai en het weer! Viel Spaß
Hahaha omg ben net gewoon genakt door Daniel Arends bij zijn show
Hahaha wat heeft ie gezegd tegen je?
Kwam erop neer dat hij tegen mijn man zei ‘weet je wat ik zou doen als ik zo’n lekkere gast was als jij? Bij haar weggaan!’
Ik vind het stom aan mezelf dat ik ter plekke nooit zo assertief en/of adrem ben. Vandaag deed een medewerker in de Lidl echt mega lullig tegen mij en ik blijf dan lief en geduldig terwijl ik ook had kunnen zeggen dat de toon niet gepast was. Stom dat mij dat in het moment nooit lukt.
Volgens mij vond ze mij een beetje vervelend want ze moest 2x komen (zelfscan). 1 flesje cola gaf een foutcode en een sixpack ook. Ik had van 1 product ook best veel en ze ging me helemaal de les lezen over dat ik dan op ‘aantal’ moet drukken, ipv 1 voor 1. En toen ik dat toch deed ‘neee nee nee!’. Daarna moest ik ook nog naar de infobalie omdat ik dacht dat de korting er niet af was. Zegt ze: ja de korting is al verrekend. 2 voor 2,50, dit is 1,25 dus wat is 2x 1,25?
Kom er nooit en begrijp meteen weer waarom🤣
Wel aardbei/vanilla limonade gekocht en heel excited om deze te proberen morgen.
ik heb voor het eerst restless legs en het is heel irritant
Ik word de laatste tijd echt elke ochtend wakker om 6u stipt. Waarom in godsnaaaaam.
Ik had mijn waterfles in mijn jaszak (ja diepe jaszakken) maar was de dop vergeten en ongeveer 350 ml heeft uit die fles gelekt en nu is mijn heeele kont kletsnat omg ik moet met een zeiknatte kont naar werk. Vinden de patiënten vast grappig
Ik vind mijn huisgenoot soms echt een enorme zeikstraal. Ik zit al een tijd niet lekker in mijn vel en als je dan iemand om je heen hebt die ofwel zanikt om het weer, hoe ziek hij zich wel niet voelt, zijn werk, etc etc etc, dan word je er zelf ook lamlendig van, bah!
Na de eerste 24 uur in m’n verbouwde huis kan ik het volgende concluderen: vloerverwarming is zalig en elektrisch koken is ideaal.
En het was zo fijn om weer in m’n eigen bed te slapen.
Oh zo heerlijk, vloerverwarming is echt de beste keuze ever
Avondje in mijn kleine moestuintje bezig geweest en ik was vergeten dat daar een mierennest naast zat. Nu de enkels vol met beetjes