Ik heb morgen weer een kijkavond. Echt spannend. Op 10 min lopen van mijn werk. Echt zin in ook
Wow had net een man in de winkel die mijn zus en ik straal voorbij liep en met mijn mannelijke collega wou praten. Hij negeerde ons keihard nadat wij vroegen of we hem konden helpen. En hij zegt:’ Wil praten met iemand die er verstand van heeft’. Goed, dat is al fucking rude maar gebeurt helaas bijna dagelijks. Vervolgens zegt die collega:’ Nou hun hebben er meer verstand van dan ik hoor’. Zegt die man:’ Vrouwen moeten gewoon hun plek weten’. Ik had het op dat moment niet gehoord maar mijn zus en collega wel. Nou echt bizar man. Heeft zeker teveel Andrew Tate en manosphere videos gekeken
Wat een gek joh
Ja mijn collega zei gelijk dat we het niet hadden en dat hij maar ergens anders moest gaan kijken. Vind het echt jammer dat ik dat net niet gehoord heb ook
Heb net een grote en drukke Europese hoornaar gevangen, die zichzelf had opgesloten in de houtkachel. Ik houd van de natuur en dat soort dingen, maar brrrrr…
Oh jakkes, zeker zo’n hele grote. Wat heb je ermee gedaan nadat je hem hebt gevangen?
Mijn schoonvader appte vanochtend: wij komen straks even langs, okay? Dus ik stuurde: gezellig, maar hoe laat ongeveer? En later dat we namelijk nog wel de deur uit gingen. 20 minuten later belde ik maar even, stonden ze al in de voortuin.
Ik ben aan de ene kant echt voor spontane plannen etc, maar doe dan helemaal niet aangekondigd óf overleg ff. En niet een vraag stellen en dan gewoon nergens meer op reageren.
Ik heb ‘m losgelaten in het weiland, ver genoeg van ons huis. Glas neergezet en paar stappen achteruit gedaan. Ik weet dat ze in principe niets doen, maar het was een reus. Hopelijk bouwen ze geen nest bij ons in de buurt. Natuur is leuk, maar niet op die manier in je woonkamer.
Wij hebben een hele zomer een nest hoornaars in ons dak gehad, en vaak genoeg vlak daar onder lekker gegeten en gedronken. Nooit last van gehad. We merkten het pas toen we het dak gingen verbouwen, dus voor een nest in de buurt zou ik echt niet bang zijn.
Ze maken zo’n herrie in de kachelpijp en ook als ze bij de ventilatieroosters zitten. Daar hebben we al eerder nesten gehad en dat is wel een beetje matig. We hebben nu een wespennest naast de badkamer en dat is niet zo’n punt, die komen niet binnen.
Toen we de vloer nog niet geïsoleerd hadden, kwamen er vaak meikevers in huis, via de verwarmingsputten. Die maken pas herrie. Gedesoriënteerde mini helicopters.
Ik ben met m’n dochter (6 jaar) een nachtje weg in de stad vlak bij ons dorp. We gaan vanavond “chique dineren” in het hotelrestaurant, opblijven en snoep eten in bed, morgen uitgebreid ontbijten en dan shoppen en naar de film. Ben zo blij dat we dit soort dingen met haar kunnen doen.
Ik heb zo slecht geslapen en voel me helemaal uitgeblust. Ik ging net naar de ah en ik dacht “oh nee het is meivakantie al die kutkinderen in de supermarkt.” Ja hele gemene gedachte maarja, toen zei zo’n peuter super vrolijk tegen mij “HAIIII ” zo schattig. En daarna zei een andere peuter “mooi!” Met zo’n vingertje wijzend. En die moeder zei “nou dat zegt ze nou nooit tegen mij haha”. Geen idee wat dat kind er precies mee bedoelde maar ik zei maar “wat lief dankjewel.” Dus ik moet ff niet zo zuur doen. Voel me schuldig over mn eigen gedachte lol:l. Al blijf ik kleine kinderen in een supermarkt doorgaans wel kut vinden.
Deze grap maakte hij vorige week in Eindhoven ook
Ja dat doen ze vaak, dezelfde show is vaak veel dezelfde grappen. Maar gelukkig maar, dan was het niet een impulsgedachte die bij hem opkwam toen hij mijn hoofd zag
Doordat De Bauers weer op tv zijn ben ik de oude serie aan het kijken en echt, love it. Al is het om de begin 00’s aesthetic die echt daaarrr is. Die kleding van toen, zelfs de verpakkingen van dingen en in afl 8 krijgt Frans een biostabil van zijn moeder 🥹
Vanaf 03:53 (das overal ghoed voorg)
Ik kijk de serie Verward op npo maar vind het zo mega heftig dat zoveel van zulke mensen vrij rondlopen en dat er zo ongelooflijk veel op de ggz is bezuinigd dat dit nu de realiteit is ofzo
Ik had al heel de dag zo’n zin in Club Mate. Nu had ik een lange dag op werk, nog snel naar AH kunnen haasten 5 minuten voor sluitingstijd. Staat het daar in de bonus . Heb het in mijn AH in België nog nooit gezien, dus het was een pleasant surprise!
Vorige week (denk ik) was er op dit forum iemand die een pakketje zou ontvangen, maar ineens een berichtje kreeg van de bezorger dat ze vooraf nog een extra bedrag moest betalen. Kan dit bericht niet meer terugvinden, maar ben zo benieuwd hoe dit uiteindelijk is afgelopen.
Dit was gisteren