Wat je even kwijt wil #68

Ik vind chia pudding lekker (truc is maken met appelmoes en melk), maar ik vind havermout zo smerig.

4 likes

Appelmoes?! Ik heb het met kokosmelk en honing gemaakt. Maar dat glibberige met die zaadjes doet me denken aan kikkerdril.

3 likes

Ik vind het opzich wel lekker, maar en blijft altijd minstens 1 zo’n chia bolletje achter dat beugel draadje achter mijn ondertanden zitten.

7 likes

Las ook ergens dat het beter is als je die zaadjes eerst fijn maalt, dus dat ga ik nog wel proberen.

2 likes

Oh ik vind kokosmelk een bittere smaak hebben soms dus dat was voor mij eenmalig. Maar ik vind het echt lekker drassig smaken. Idd net kikkerdril.

4 likes

Ik zou dit ook zeker niet betalen en contact opnemen met de winkel waar je de meubels hebt gekocht.

37 likes

Niet doen!

6 likes

Jawel!!! Als zo’n inbreker een klap voor zijn kop krijgt/ van de trap valt oid

7 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Verhuistopic

Maar met appelmoes krijg je dan al niet helemaal een vreemde substantie? Ik ga het nog 1 keer proberen maar dan eerst die zaadjes malen, heb daar gelukkig zo’n speciaal apparaatje voor en dat met wat vanille extract.

1 like

Ik zit in een bus waar puberjongens pull ups aan het zien zijn. En ik heb zoveel vragen :face_with_monocle:

1 like

Ik heb echt zo intens veel trek in kibbeling

5 likes

Wat houd je tegen? Ik fiets bijna elke dag langs een viskraam. Die staan er het hele jaar door. Ik ben kibbeling moe nu :joy: Heb oprecht respect voor die mensen die daar werken. Die geur elke dag. Maar goede kibbeling is echt heaven.

2 likes

Er was 1 strip medicatie voorgeschreven om te proberen en kon het als t goed ging herhaald worden. Zegt de apotheek ja we kunnen niet maar 1 strip doen. Maar ik moest er 45 euro voor betalen waarvan 18 euro eigen bijdrage. Ik snap dan niet dat ik niet eens 1 seconde probeer te zorgen dat ik toch gewoon maar 1 strip mee krijg? Straks is t over drie dagen al duidelijk dat het niet gaat en dan zit ik er lekker mee. Vind mezelf echt stom

1 like

Dat heb ik met iedereen die ergens werkt waar een heftige geur hangt, ook met eventuele partners/huisgenoten trouwens. Dat gaat echt van de lush naar de douglas naar de snackbar maar vooral ook de kaasboer

3 likes

Ja ik ook. Maar misschien word je gewoon immuun/geurenblind. Hier is ook vaak een grote markt en vooral in de ochtend maakt me dat helemaal misselijk. Terwijl ik normaal gesproken wel alles in de ochtend kan eten. Pizza, pasta maakt niet uit. Die geuren allemaal vermengd met elkaar draait mn maag om.

Een vriendin van mij heeft vroeger bij een kaasboer gewerkt en ze zei dat het snel wendde. Maar dat kan ik me niet voorstellen bij een viszaak/stal/kraam.

Vooral zo naar dat je zelf helemaal naar vis gaat ruiken. Je kleding, je haar, misschien wel uit je poriën op een gegeven moment.

2 likes

Ja het kan niet anders toch dan dat het overal intrekt. Die kraam in de binnenstad is wel een soort van open, dat scheelt denk ik al veel. Maar de viszaak waar ik wel eens geweldige kibbeling koop is een kleine zaak en die lucht als je alleen al binnenkomt. Ik zou standaard m’n haar bedekken en handschoentjes dragen. Maar idd, het trekt waarschijnlijk alsnog overal in.

2 likes

Niks!! Ga vanmiddag wel halen :heart_eyes: kan niet wachten.

3 likes

Ik zit hier te janken om Blacklist. Ben zo hier in gezogen.

2 likes