Ja het kan niet anders toch dan dat het overal intrekt. Die kraam in de binnenstad is wel een soort van open, dat scheelt denk ik al veel. Maar de viszaak waar ik wel eens geweldige kibbeling koop is een kleine zaak en die lucht als je alleen al binnenkomt. Ik zou standaard m’n haar bedekken en handschoentjes dragen. Maar idd, het trekt waarschijnlijk alsnog overal in.
Niks!! Ga vanmiddag wel halen kan niet wachten.
Ik zit hier te janken om Blacklist. Ben zo hier in gezogen.
Ik werkte in een pizzeria, de kleren die ik daar aanhad roken ook na een rondje wassen en drogen nog steeds gewoon naar pizza, dat zal met vis niet anders zijn denk ik. Ik denk dat m’n haar ook altijd naar pizza rook, maar dat viel me zelf niet meer zo op.
Ligt er natuurlijk net aan om welke medicatie het gaat, maar wij mogen sommige verpakkingen niet aanbreken. Maar ik heb ook collega’s die inderdaad geen zin hebben om moeite te doen en gewoon een vol doosje te doen, wat bij een eerste uitgifte best prijzig is. Qua kosten, behalve de eigen bijdrage, scheelt het vaak niet heel veel of je 1 strip of 9 strips krjjgt, meestal een paar euro. Je kan eventueel vragen of ze dat voor je kunnen vergelijken, maar snap ook dat dat voor jou onnodig extra moeite kan zijn.
Het was nu 18 euro voor drie strips en eerste uitgifte. Ze zeiden eerder dat het anders 5 euro was voor 1 strip. Zal het financieel allemaal wel overleven maar dat ik dan maar zo akkoord ga snap ik gewoon niet. Ze hadden vrijdag gebeld over de kosten dus had er best iets van kunnen zeggen, of het nu had geholpen of niet. Vind het ook gewoon even oneerlijk dat ik überhaupt pillen moet slikken en dan krijg je dit er ook nog bij
Hoe meer ik Curb Your Enthusiasm kijk, hoe meer ik zelf verander in Larry David.
waarom kom ik er nu pas achter hoe goed Arrested Development is? nog nooit zo’n grappige serie gezien
Jaaa he, geweldige serie! Ik mis zulke comedy’s nu.
Ja ik snap je helemaal. Ik probeer altijd zoveel mogelijk met de patiënt mee te denken, voor zover dat kan. Hoop dat je in iedergeval baat hebt bij de medicatie die je gekregen hebt!
Nee dat valt heel erg mee! Ik heb in een vishandel gewerkt en na een keer douchen is het weg. Schijnt bij werken bij een slager wel lastiger te zijn om de geur van je af te krijgen.
Ik ben nooit in studentenkringen/gebieden dus wanneer ik een anne fleur gesprek hoor met een anne fleur vocal fry, voelt het alsof ik in een sketch ben beland.
Oh dat had ik niet verwacht!
Twee van mijn beste vriendinnen zijn bijna bij mij in Berlijn en heb zoveel zin in de komende dagen. Heb zin om ze mijn favoriete plekken van de stad te laten zien.
En fijn om eindelijk weer een keer langere tijd bij elkaar te zijn
Aaah veel plezier
Aaaah de zwanen in de buurt hun kleintjes zijn uit het ei gekomen.
Ze hebben weer 8 of 9 kleintjes
Perfecte timing met 1. Mai en het weer! Viel Spaß
Hahaha omg ben net gewoon genakt door Daniel Arends bij zijn show
Hahaha wat heeft ie gezegd tegen je?
Kwam erop neer dat hij tegen mijn man zei ‘weet je wat ik zou doen als ik zo’n lekkere gast was als jij? Bij haar weggaan!’